Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

******3-kuumeilevat viikonloppuun*******

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla inhottaa kirjoitella näitä lima tms juttuja, mutta pakko kysyä kun ihmetyttää.

Kuukautisvuoto on loppnut eilis illan aikana ja nyt tänään tulee kirkasta limaa.

Aikaisemmin (enne lapsia joskus 3v sitten) tuota limaa tuli puolessa välissä kiertoa ja arvelin olevan ovis limaa.

Mutta en muista tulleen kuukautisten jälkeen.

Tuleeko muilla kuukautisten jälkeen vai voiko mulla olla ovis nytten jos esim se kierukan poisto on saanut koko elimistön sekaisin?

Hieman ihmetyttää tuo lima.

Toivottavasti joku tietää tästä enemmän kuin minä.

Kun ei mulla oo kunnon menkkoja ollu vuoteen tuon kierukan takia.

Hämmästynyt Tsirppana yk1 kp4

Vierailija
22/24 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla sitä itseään.

Peukut pystyssä täällä.

Ja tule kertomaan miten vahva plussa testiin pärähti. =)

Tsirppana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli tuo edellinen niin piiitkä. Ja kun viikonloppukin kurkistaa jo. meillä juuri suoriuduttu valokuvauksesta täällä töissä ja kohta pitäs noita lapsia ruveta ruokkimaan.

pelästyin eilen kun tuli veriviiru, mutta luulen että johtui siitä että menkat piti eilen alkaa, mutta onneksi ei sen kummempia ole ollut ja kyllähän täällä monella onkin ollut vuotoa vaikka raskaana onkin. Olen käynyt välillä kurkkaa tonne odotus puolelle mutta vähän vieras vielä se puoli.

viikonloppuja kaikille ihanan pakkas sään merkeissä.

kp 31/29

Vierailija
24/24 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pariin päivään kirjotellut, vaikka aktiivisesti oonkin käynyt kurkkimassa kuulumisia! Ja paljon olis kommentoitavaa :)

Aluksi pahoittelut tädin yllättämille! Ja tietysti parempaa onnea ensi kiertoon!

Erityisesti pahoittelut Lindalle km:sta! Teitä on kyllä todella koeteltu! Voimahali!

Vivian onnea Plussasta! :) Ja Neerille myöskin, jos en ole kerennyt onnitella! :)

Eliisabeth: Ihanaa, että kaikki on kunnossa! Voihan olla että synnärillä törmätään kun päivän heittoa lasketuissa ajoissa ;)

Tsirppana: Toivotaan että on menkat, vaikka kai se on normaalia että hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen saattaa olla vuotoa miten sattuu! Mutta ei kannata hermostua, kyllä kai se kierto siitä tasoittuu ;)

MinttuRouva: Voih, älä kuitenkaan vielä hanskoja tiskiin heitä! Ei tuo tilanne nyt aivan pahalta kuulostanut, joten eikö ole aivan mahdollista että vaavi saisi alkunsa ilman lääkkeitäkin? Voimia kuitenkin ja onnea seuraavaan kiertoon!

Bastilli ja Flina: Toivottavasti saatte pian selvyyttä tuohon pitkään kiertoon, ja toivottavasti syy siihen on pieni ihmisen alku ;)

ON: Itsellä tuli toissailtana aivan älytön päänsärkykohtaus, joka kesti eilisen päivänkin. Silloin illalla oksetti ja oli todella paha olo, ei voinut muuta kun mennä sänkyyn, kun särkylääkkeetkään ei auttaneet. Tai vieläkin tuntuu että saattais alkaa päätä särkeä ja on vähän sellanen tööt olo. Mulla ei oo koskaan ollut päänsärkyä mitenkään erityisesti, eikä migreeniä, mutta jotain migreenin tyyppistä se oli! Tiedä nyt sitten, voihan se olla että on niskat vaan niin jumissa :(

PP 7+5