Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääke vauvakuumeen karkoitukseen

28.01.2010 |

Se on yksinkertainen. Lue tämä.

Aamu alkoi mitä parhaimmalla tavalla. Olen 12 vkolla raskaana, ja vaikka paha olo on ollutkin, en ole sentään oksennellut. No, tuli sekin tilanne tänään korjattua.

Ajelin sitten aamulla firman autolla töihin kun suuhun alkoi punkea oksennuksen maku. Olin liikennevaloissa, punaiset päällä, kun tajusin että nyt laatta lentää sekunnissa enkä ehdi tästä mihinkään. Ensin tuli vain pieni lasti rinnuksille. Sitten tulikin jo täydellä voimalla aamuiset Hedelmäpommit pitkin tuulilasia, mittaristoa, rattia ja takkia. Sain kaivettua eväspussin ja osutettua osan eväiden päälle eväspussiin samalla autoa ajaen.

Ajoin 50 metriä ja sain auton tien viereen ja soitin hämmentyneenä töihin että nyt saattaa mennä hetki. Sitten miehelle jo hieman hysteerisempänä.

Oli mukava ajomatka takaisin kotiin noin 5 litraa sitä itseään sylissä ja ratti tahmeana ja tuulilasi roiskeita täynnä.

Kotona oli vielä siivooja, jolle pihalta soitin että nyt tulen kotiin, näytän hurjalta, älä säikähdä.

Ei siinä mitään että näin käy, mutta se että itse vielä siivoat jäljet tuntui jo huonolta vitsiltä. Roippeet kun jäätyivät vielä kiinni autoon sillä aikaa kun siistin itseäni sisällä. Hyi yrjö sitä hajua!

No, auto menee aamulla sisäpesuun joten se varmaan puhdistuu. Minä taas en aio poistua kotoa minnekään ennen kuin vauva syntyy.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla