Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos varattu/perheellinen vokottelee sinua niin kerrotko puolisolle?

Vierailija
19.10.2022 |

Eli siis kerrotko sen lähentelijän puolisolle, vaikka sillä olisi esim. lapsia. Monet sanoo ettei pidä rikkoa perhettä mutta kysyn lähinnä koska itse kyllä haluaisin tietää jos puoliso iskisi muita. Ja puhutaan nyt siis tilanteesta missä olisi satavarma mitä aikeet on, esim. on suoraan ehdoteltu.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kuviteltaisiin että olen viettämässä iltaa. Olen kyllä pitämässä hauskaa esim. ystävieni kanssa. Siihen tulee sitten joku vokottelemaan. Miksi lähtisin stalkkaamaan kuka tyyppi on? Onko hänellä puoliso? Keskeyttäisin oman hauskanpitoni ystävien kanssa? Kotiin mennessä olen unohtanut jo koko asian. Miksi edes muistelisin jälkeenpäin enää koko tapahtumaa tai vokottelijaa?

Tämä.

Ihmisellä on aika suuret luulot itsestään, jos hän ajattelee, että hän on käänteentekevä ihminen ventovieraiden ihmisten parisuhteessa.

Vierailija
42/42 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kuviteltaisiin että olen viettämässä iltaa. Olen kyllä pitämässä hauskaa esim. ystävieni kanssa. Siihen tulee sitten joku vokottelemaan. Miksi lähtisin stalkkaamaan kuka tyyppi on? Onko hänellä puoliso? Keskeyttäisin oman hauskanpitoni ystävien kanssa? Kotiin mennessä olen unohtanut jo koko asian. Miksi edes muistelisin jälkeenpäin enää koko tapahtumaa tai vokottelijaa?

Tämä.

Ihmisellä on aika suuret luulot itsestään, jos hän ajattelee, että hän on käänteentekevä ihminen ventovieraiden ihmisten parisuhteessa.

En minä ainakaan kuvittele olevani vaikka kertoisinkin. Sillä tiedolla saa puoliso sitten tehdä aivan mitä lystää, olen tietoni välittänyt ja jatkan elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan