Miksi vokeissa ruoka maustetaan "arabityyliin" liian mausteiseksi? Eikö olisi parempi kaikkien antaa itse maustaa ruoka oman maun mukaan?
Mausteita ei pois saa, mutta lisää on helppo laittaa.
Kommentit (35)
Ei se osaa kokata raaka-aineista. Joku instapimpero taas.
Siis haluat valmisruoista mausteet pois? Sittenhän ne vasta paskalle maistuukin.
Suurin osa pakaste-wokeista on jokseenkin maustamattomia, vain sen verran että säilyvyys on hyvä.
Mitä hittoa on arabiwokki? Joku Kiina-Turkkilainen fuusiokeittiö?
Tee ruokasi elintarvikkeista, niin ei tarvitse vinkua.
Oliskohan kumminkin työllistetty ilman o-lupaa jääneet aiemmat asukkaat?
Ei niitä mitenkään arabityyliin mausteta. Ukrainalainen ruoka on makumaailmaltaan hyvin mietoa, siksi valittavat kun ovat siihen tottuneet.
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda Vietnamia, Laosia, Malesiaa, Thaimaata jne. Siellähän niitä wokkeja tehdään enemmän kuin Kiinassa. Eikä Turkki edes ole arabimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vokkeja polteta maan tasalle?
Ukrainalaiset eivät ansaitse sellaista kohtelua.
Ansaitsee ne. Ampuivat mun vaaria sodassa.
Minä wokkaan siten että sipulit, porkkanat, inkivääri, kaali ja proteiinit suikaleiksi. Sitten wokkiin öljyä ja sinne sekaan vaan nuo ainekset ja valkosipulia, sitrusheinää ja soijaa perään. Ja on hyvää. Sitä taas en tiedä mitä tarkoitat arabialaisilla mausteilla. Kanelia, neilikkaa vai sumakkia?
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan kumminkin työllistetty ilman o-lupaa jääneet aiemmat asukkaat?
Näin on varmaan käynyt, tuttu paikka ja kun tarpeeksi on hylättyjä tullut on ratkaisu sitten työperäinen. Keittiölle vaan, ei se niin justiinsa ole ammattitaidon kanssa.
Ollaan kieli syvällä ä h l ä m i n perseessä niissä paikoissa...
Nyt täytyy muistaa että ollaan Suomessa. Viranomainen tietää mitä asiakas tarvitsee. Niin se on - jos ei kelpaa, niin asiakas on väärässä.
Mausteiden pitää muhii ja annoksen täytyy olla tietyn makuinen ja tasalaatuinen. Suolaa tai tulisuutta voi lisäillä. Niitä ei kannata laittaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda Vietnamia, Laosia, Malesiaa, Thaimaata jne. Siellähän niitä wokkeja tehdään enemmän kuin Kiinassa. Eikä Turkki edes ole arabimaa.
Ihan paras tulee kun wokkaa palmuöljyssä soijakastiketta, valkosipulia ja inkivääriä kuten joku sanoi.
Tällai uberköyhänä ärsyttää ruoasta valittaminen. Kuvitteleeko ne että me muut syömme kaviaaria päivittäin? Linssikeittoa se on täälläkin monta päivää viikossa. Sopi se vatsalle tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vokkeja polteta maan tasalle?
Ukrainalaiset eivät ansaitse sellaista kohtelua.
Ansaitsee ne. Ampuivat mun vaaria sodassa.
Mun vaarin ryhmä ampui hirvittävän määrän ukrainalaisia sodassa.
Juu. Mikset tekisi itse alusta lähtien maustamista? Vai meneekö liian vaikeaksi?