Jos varattu/perheellinen vokottelee sinua niin kerrotko puolisolle?
Eli siis kerrotko sen lähentelijän puolisolle, vaikka sillä olisi esim. lapsia. Monet sanoo ettei pidä rikkoa perhettä mutta kysyn lähinnä koska itse kyllä haluaisin tietää jos puoliso iskisi muita. Ja puhutaan nyt siis tilanteesta missä olisi satavarma mitä aikeet on, esim. on suoraan ehdoteltu.
Kommentit (42)
En tietenkään, eihän se puoliso vokottelijan äiti tai isä ole. Enkä todellakaan haluaisi, että joku tulisi kantelemaan minulle, jos minun puolisoni vokottelisi häntä. Aikuinen ihminen osaa ihan itse sanoa vokottelijalle mielipiteensä.
En. Ei kuulu minulle enkä halua sekaantua kenenkään muun parisuhdedraamaan.
Omalle puolisolle? Voi olla tai sitten unohdan jutun saman tien.
Enpä viitsi. En anna tilanteen kuotenkaan mennä kovin pitkälle, vaan lopetan sen touhun hyvin ajoissa. Olen itsekin varattu ja minua on vokoteltu, mutta kauan en sitä katsonut, kun ärsytti.
Kertoisin. Haluaisin itsekin tietää.
En.
Omalle puolisolleni olen kyllä kertonut.
Kertoisin ennen kaikkea omalle puolisolleni, jolloin hän tietäisi, miksi en halua olla ko. henkilön kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin ennen kaikkea omalle puolisolleni, jolloin hän tietäisi, miksi en halua olla ko. henkilön kanssa tekemisissä.
Naisressukka.
En. Onhan se puolisoa kohtaan väärin, että noille naureskellaan vain selän takana, mutta kuka jaksaa sekaantua jokaisen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En. Onhan se puolisoa kohtaan väärin, että noille naureskellaan vain selän takana, mutta kuka jaksaa sekaantua jokaisen parisuhteeseen.
Ei kai jokaisen suhteeseen tarvitsekaan.
Kerron koska haluaisin myös itse tietää
Oletko ap tyhmä? Jos itse haluaisit tietää on täysin eri asia kuin se, haluaako joku toinen tietää. Hoida vain omat asiasi, äläkä noita työnnä nokkaasi toisten perherauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap tyhmä? Jos itse haluaisit tietää on täysin eri asia kuin se, haluaako joku toinen tietää. Hoida vain omat asiasi, äläkä noita työnnä nokkaasi toisten perherauhaan.
Kysyinkin että mitä ihmiset tekisivät, ja mielipiteitä koska kiinnostaa. :P Jospa lukisit uudestaan mitä kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halua kuulla sekuntiakaan varatun miehen vokotteluja, mutta jos minun mielipidettäni ei kysytä niin ei sitten vaimonkaan.
Sano ukollesi ettei työnnä nokkaasi minun rauhaani niin kiusallisilta paljastuksilta vältytyään.
Ei ap
Tee ilmoitus häirinnästä. Vaimo ja lapset eivät vähäisessäkään määrin ole vastuussa miehen toiminnasta. Miksi aiheittaa heille surua?
Vierailija kirjoitti:
Tee ilmoitus häirinnästä. Vaimo ja lapset eivät vähäisessäkään määrin ole vastuussa miehen toiminnasta. Miksi aiheittaa heille surua?
Entä jos mies ei ole häirinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Kerron koska haluaisin myös itse tietää
Eli jos joku mies vokottelee sinua, niin olet valmis stalkkaamaan häntä niin pitkälle, että selvität hänen puolisonsa yhteystiedot? Vai mikä sinut saa kuvittelemaan, että tiedät, kuka hänen puolisonsa on ja kuinka tähän saa yhteyden?
Eikö tuo ole aika sairasta?
En.
Oma asiansa.