Valopallojen näkeminen silmissä. Näen myös jatkuvasti energiaa. Miksi?
Usein näen nykyään noita nopeasti liikahtavia valopalloja, tai enneminkin pieniä sähköpalloja.
Niitä näen usein liikahtelevan näkökentässäni
Sitten toisena, näen ihan eri tavalla energiat. Siis, mitä esineistä huokuu, mitä kädestäni huokuu. Vaikka en juuri edes yritä nähdä, näen vain. Näen kaikki tällaiset varjostukset eri väreinä silmissäni.
Olen käynyt silmälääkärillä ihan kaksi kk sitten. Kaikki oikein hyvin, silmälasit on ja vahvuudet päivitetty kuten pitää.
Näen ja havainnoin silmilläni syvemmin kuin ennen. Ihmettelen tätä päivittäin ja yritän nähdä lisää ajan kulukseni.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
No jos tämä on näköhäiriötä tai jotain puutosta, niin mikä selittää esimerkiksi käsieni energian.
Aikaisemmin näin vain vähän ja kun oikein keskityn.Nykyään näen helposti ja energiaa on käsissä, sen näkee selvästi hohtavana energiana esimerkiksi seinää vasten hämärässä. Voin myös liikuttaa käsiäni ja myös yhdistää sormeni, näen energian venyvän ja liikkuvan käsieni tahtiin. Sekä myös laajenevan.
Ap
Tuo kuuluu myös tähän visual snow oireiluun. Kannattaa lukea ihmisten kertomuksia näköhäiriöistä niitä löytyy joka lähtöön.
Vaatii ihan muun lääkärin kuin silmälääkärin diagnoosin. Hakeudu mielenterveyspuolelle, juttusi ovat harhaisia.
Olet valittu. Mutta pimppaa pitää antaa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii ihan muun lääkärin kuin silmälääkärin diagnoosin. Hakeudu mielenterveyspuolelle, juttusi ovat harhaisia.
Ei ne jutut ole välttämättä harhoja. Minulla oli vastaavia oireita, johtuivat verkkokalvojen ratkeimista, vasta kolmas silmälääkäri, jonka luona kävin löysi ne.
silmissä ajoittain näkyvät kultaiset pallot/säkenet viittaa verkkokalvon irtautumiseen, niistä reijistä silmään menevä valo sen saa aikaan
Ei ne lääkäritkään aina kaikkea huomaa,kyllä noi selviä silmävikoja on.
Vierailija kirjoitti:
No jos tämä on näköhäiriötä tai jotain puutosta, niin mikä selittää esimerkiksi käsieni energian.
Aikaisemmin näin vain vähän ja kun oikein keskityn.Nykyään näen helposti ja energiaa on käsissä, sen näkee selvästi hohtavana energiana esimerkiksi seinää vasten hämärässä. Voin myös liikuttaa käsiäni ja myös yhdistää sormeni, näen energian venyvän ja liikkuvan käsieni tahtiin. Sekä myös laajenevan.
Ap
Edelleen, näin samanlaista silloin ennen kuin neurologinen sairaus todettiin. Suosittelen neurologia.
Kannattaa mitata verensokeriarvot eli käy lääkärissä
Mun pää magneettikuvattiin ja kävin neurologilla että silmälääkärillä silmän välähtelyn vuoksi. Silmien ollessa kiinni näen kultaisen värisiä säkeniä. Eikä mitään vikaa löydetty. Sanottiin että jos näkö huononee niin pitää ottaa uudestaan yhteyttä.
Olen nähnyt tällaisia ihan pienestä saakka. Ihan normaali olen kai ja opiskelut on sujut ym :)
Itse sanoin eräästä puistosta heti kun eka kertaa sinne kävelin, että täällä on tapahtunut jotain pahaa. Ja niin oli.
Samoin erään ihmisen asunnosta ajattelin itsekseni vain että siellä on tapahtunut pahaa ja niin oli.
Aikaisemmin näin vain vähän ja kun oikein keskityn.
Nykyään näen helposti ja energiaa on käsissä, sen näkee selvästi hohtavana energiana esimerkiksi seinää vasten hämärässä. Voin myös liikuttaa käsiäni ja myös yhdistää sormeni, näen energian venyvän ja liikkuvan käsieni tahtiin. Sekä myös laajenevan.
Ap