Valopallojen näkeminen silmissä. Näen myös jatkuvasti energiaa. Miksi?
Usein näen nykyään noita nopeasti liikahtavia valopalloja, tai enneminkin pieniä sähköpalloja.
Niitä näen usein liikahtelevan näkökentässäni
Sitten toisena, näen ihan eri tavalla energiat. Siis, mitä esineistä huokuu, mitä kädestäni huokuu. Vaikka en juuri edes yritä nähdä, näen vain. Näen kaikki tällaiset varjostukset eri väreinä silmissäni.
Olen käynyt silmälääkärillä ihan kaksi kk sitten. Kaikki oikein hyvin, silmälasit on ja vahvuudet päivitetty kuten pitää.
Näen ja havainnoin silmilläni syvemmin kuin ennen. Ihmettelen tätä päivittäin ja yritän nähdä lisää ajan kulukseni.
Kommentit (53)
Tuolla voi tehdä bisnestä, katso ihmisten auroja.
Värikkäät pallot kun sulkee silmät, kuulostaa Visual snow-oireelta.
Ne vaarattomiksi mainostetut tripit eivät ole vaarattomia.
Alkava psykoosi, tai olet ollut liian paljon sisällä yksiksesi ja mielikuvitus laukkaa. Soita äidille.
Olet syönyt metsästä vääriä sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niinkuin joku sanoi, meditoi ja vaali sitä, opi tuntemaan mitä tietoisuus tarkoittaa.
Mulla tapahtu itsellä jotain selittämätöntä muutama vuosi sitten missä muutuin ihmisenä ihan kokonaan, ajatusmaailma muuttui kokonaan, aloin tuntea empatiaa kaikkia lajitovereitani kohtaan , purskahdin kirjaimellisesti itkuun näinä aikoina kun tätä alko tapahtumaan pelkästään kun näin kadulla pienen tytön kuka näytti surulliselta. Olen 30v mies.
Aloin näiden kokemuksien jälkeen tutkimaan vähän laidasta laitaan kaikkea henkisyyttä yms ja sillä tiellä ollaan vieläkin.. Ennen olin pinnallinen naistenmies.
Henkinen tie, tuntuu, että sen polulle astumista ei voi itse valita. Se tulee jostain ja sitten sitä alkaa kiinnostumaan kaikesta ja tapaamaan erilaisia ihmisiä.
Tuo kertomasi on todella mielenkiintoista. Onnittelut elämäsi muutoksesta, uskon sen johtavan hyvään vaikka tuskallisia kausiakin tulee, ainakin itselleni on tullut ja välillä ihmettelen kovasti tätä elämää.
Nämä havainnot kuitenkin on itselläni uusia.
Paljon hyvää ja antoisia hetkiä polullesi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori, silmänikin ovat ja lääkäri kyllä piti silmiäni terveenä vaikka kärsinkin hajataitosta, kuten suuri osa muukin suomalaisista.
Olen kyllä tehnyt henkisiä harjoituksia koska olin niin kovin stressaantunut. Yleensä olen tehnyt sellaisia, etten mieti mitään. En ajattele vaan keskityn nykyhetkeen ja äänettömyyteen.
Välillä olen päässyt ihanaan rentouttavaan tilaan, jossa olisin voinut kellua tunteja.Muuta en kai ole tehnyt. Välillä keskityn käsieni energiaan. Siinä olen kehittynyt ja nään paljon helpommin sekä suuremman valokentän käsissäni.
Nuo sähköpallot on uusi havainto. Välillä laittaessani silmät kiinni näen eri värejä silloinkin.
Kuitenkin nuo sähköiset pienet pallot sekä myös pelkästään huoneessa olevien eri ääriviivojen ja ilmassa olevien erilaiset värit ovat kiehtovia.
Tämä on uutta.Ap
Joo tuo rentouttaminen selittää asian, mä olen kanssa nähnyt noita valopalloja ja valonvälähdyksiä, mutta tosiaan tapahtuu vaan silloin kun olen rentoutuneessa meditatiivisessa tilassa. Ovat korkeampien taajuuksien energioita, joita ei normaalitilassa pysty näkemään. Meditoimalla ikään kuin vaihdat aivojesi taajutta niin vähän kuin radiollakin pystyy nappaamaan eri taajuksia.
Okei, sinäkin olet nähnyt. Tämä on mielenkiintoista.
Hmph, en usko ettei normaalitilassa pysty näkemään tai sitten ole normaalitilassa ollut lainkaan hetkeen.
Sillä näen tätä päivittäin, tänään jo useaan kertaan
Kuten lähiaikoina. Ei minua häiritse, ne ovat nopeita välähdyksiä ja kun keskityn materiaan, käsiini tms niin näen ympärilläni vähän energiaa. Näen seinissäkin vaikkei siellä ole mitään muuta kuin valkoista seinää vain. Näen heijastuksia eikä välttämättä tarvitse niin paljoa keskittyäkään.
Kiinnostavaa.
Ap
Yleensä jos on 'liikaa' ajatuksia ja stressiä niin noita ei näe koska ne sumentaa mielen. Sitten kun rauhoitut ja hiljennyt niin on helpompi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niinkuin joku sanoi, meditoi ja vaali sitä, opi tuntemaan mitä tietoisuus tarkoittaa.
Mulla tapahtu itsellä jotain selittämätöntä muutama vuosi sitten missä muutuin ihmisenä ihan kokonaan, ajatusmaailma muuttui kokonaan, aloin tuntea empatiaa kaikkia lajitovereitani kohtaan , purskahdin kirjaimellisesti itkuun näinä aikoina kun tätä alko tapahtumaan pelkästään kun näin kadulla pienen tytön kuka näytti surulliselta. Olen 30v mies.
Aloin näiden kokemuksien jälkeen tutkimaan vähän laidasta laitaan kaikkea henkisyyttä yms ja sillä tiellä ollaan vieläkin.. Ennen olin pinnallinen naistenmies.
Henkinen tie, tuntuu, että sen polulle astumista ei voi itse valita. Se tulee jostain ja sitten sitä alkaa kiinnostumaan kaikesta ja tapaamaan erilaisia ihmisiä.
Tuo kertomasi on todella mielenkiintoista. Onnittelut elämäsi muutoksesta, uskon sen johtavan hyvään vaikka tuskallisia kausiakin tulee, ainakin itselleni on tullut ja välillä ihmettelen kovasti tätä elämää.
Nämä havainnot kuitenkin on itselläni uusia.
Paljon hyvää ja antoisia hetkiä polullesi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Googlaa kundalini awakening jollet ole vielä tuohon törmännyt.
Hanki välittömästi manaaja paikalle.
Mun veljellä oli tuota kupan edetessä.
Vierailija kirjoitti:
ja tähän vielä lisätäkseni... Kun tämä alkoi, minulta jäi myös automaattisesti itsestään pois kaikki negatiivinen mitä olin tunkenut kehooni, tupakka, alkoholi, huono ruokavalio yms.
Tosiaankin kuulostaa ns visual snow oireilta, kuten tuolla jo mainittiinkin tämä vaihtoehto. Tälläistä oireilua on useilla ihmisillä ja silmälääkärit ovat tulleet tästä vaivasta tietoisiksi vasta viime vuosina. Oireille ei välttämättä löydy mitään selittävää tekijää ja joskus oireet saattavat alkaa ja jäädä päälle esim migreeni kohtauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tähän vielä lisätäkseni... Kun tämä alkoi, minulta jäi myös automaattisesti itsestään pois kaikki negatiivinen mitä olin tunkenut kehooni, tupakka, alkoholi, huono ruokavalio yms.
Oho, tuohan on jo iso saavutus, saada voimaa jätttämään päihteet ja mielihyvää tuovat epäterveelliset asiat.
Minulla niitä on edelleen.
Ap
Itse näin vastaavia väripalloja ja välähdyksiä, sekä viivojen vääristymistä ja läiskiä näkökentässä. Löytyi neurologinen sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö täällä toiset tällaisia? Haluaisitteko kertoa? :)
Ap
Minulla ei ollut tajunnan muutoksia mutta viime ja toissa talvina etenkin valojen sammuttua nukkumaan käydessä havaitsin valo täpliä etenkin oikeassa silmässä. Huolestuin mutten mennyt otille. Monipuolistin ruokavalioni ja ryhdyin syömään joka päivä 200g mustikoita ja paljon lehtivihreää. Vaiva, jos se sellainen oli, katosi. Hyvää jatkoa AP:lle ja muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö täällä toiset tällaisia? Haluaisitteko kertoa? :)
Ap
Näen niitä luultavimmin silloin kun mulla on raudan puutetta.
Raudanpuute/ raudanpuutteesta aiheutuva hapenpuute aiheutti itsellä valopallojen näkemistä.
Okei, sinäkin olet nähnyt. Tämä on mielenkiintoista.
Hmph, en usko ettei normaalitilassa pysty näkemään tai sitten ole normaalitilassa ollut lainkaan hetkeen.
Sillä näen tätä päivittäin, tänään jo useaan kertaan
Kuten lähiaikoina. Ei minua häiritse, ne ovat nopeita välähdyksiä ja kun keskityn materiaan, käsiini tms niin näen ympärilläni vähän energiaa. Näen seinissäkin vaikkei siellä ole mitään muuta kuin valkoista seinää vain. Näen heijastuksia eikä välttämättä tarvitse niin paljoa keskittyäkään.
Kiinnostavaa.
Ap