Mies ei suostu sterilisaatioon vaikka itse olen steriloitu
Ja naimisissa ollaan. Lupasi mennä minun jälkeeni steriloitavaksi. Miksi ei mene? Miehet vastatkaa.
Kommentit (37)
Jätä se sila !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?Onko lapsia?
Pian 4-kymppisiä, on lapsia.
Minkä ikäisiä te olette? Onko teillä lapsia?
Jospa miehesi haluaa säilyttää hedelmällisyytensä siltä varalta, että hän muuttaa mielensä ja haluaakin joskus lapsen. Miehillehän tulee usein vauvakuume (uudelleen) 40-50-vuotiaan a riippumatta siitä , onko heillä jo ennestään lapsia vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä?
Siksi että LUPASI. Taitaa olla toiset naiset mielessä.
Vierailija kirjoitti:
lol
Mikä tässä nyt sinun mielestäsi on niin lollia?
Lol lol. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä?
No se muutti mielensä, niinkin voi joskus käydä.
Miksi sen pitäisi mennä, kun sinä hoidit jo asian? Jospa sitä vaikka pelottaa operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol
Mikä tässä nyt sinun mielestäsi on niin lollia?
Lol lol. Idiootti.
Naurattaa, että noin älyttömiä sopimuksia jotkut menee edes tekemään.
Ei niitä sterilointeja huvikseen tehdä ja teillä ei ole tarvetta sille enää.
Yhteiskunta ei ole velvollinen huolehtiin teidän hölmöistä ideoista ja lupauksista.
Jos olisin mies, ajatus siitä, että omia kasseja sorkitaan, tuntuisi todella epämiellyttävältä silloin, kun siihen ei olisi enää varsinaista tarvetta. Mikäli ei halua lapsia, riittää, että toinen osapuoli on sterilisoitu. Miksi molempien täytyisi? Solidaarisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä?
Olisit valinnut toisinpäin. Ensin mies ja sen jälkeen sinä.
Mies ehtii vielä saada lapsen JOS ero tulee.
Miesten sterkkaus on helpompi tehdä päiväpoliklinikalla, n. 15min toimepide ja saikkua ei tuohon tarvitse, samoin klipauksen purkaminen helpompi, kuin naisilla. Toki naisillakin klipsataan munanjohtimet, mutta purkaminen ei takaa sitä, että nuo röörit enää toimisivat, jos pidempään suljettuna. Mitä lähipiirissä on näitä seurannut, niin miehillä jokin outo ajatusmalli, että menee potenssi tuossa samassa. Asia erikseen, jos kivekset viedään, millä ei ole tällä asialla mitään tekemistä.
Minkä ikäisiä olette?Onko lapsia?