MONELTAKO HERÄSIT TÄNÄÄN JA MIKSI?
Kommentit (20)
Ihanaa. Tää alkuraskauden väsymys on aikamoista! Ainiin, siihen siis heräsin kun 2 v tyttöni hakkas leluilla olohuoneen pöytää leikkiessään isänsä kanssa. On se vaan ihana mies, kun antaa mun nukkua ja aamupalakin oli valmiina.
ihan vain luonnostaan. Poika nukkuu vieläkin.
Se nyt vaan päätti, että enää ei tuo nainen nuku. Istui tyynyn vieressä, kehräsi mielettömän kovaa ja tökki tassulla nenään ja alkoi leikkiä mun hiuksilla, eikä jättänyt rauhaan, ennen kuin nousin.
Olivat tytön kanssa lähdössä tarhaan ja töihin. Mies oli päättänyt antaa mun nukkua koska menen töihin vasta kahteen.
mutta lopulta nousin 4.55. Töissä pitää olla seitsemältä ja on pitkä työmatka.
Syödään aina aamiasta yhdessä riippumatta siitä moneenko ollaan menossa töihin. Mä meen tänään vasta iltavuoroon, joten pitkä päivä edessä. Mutta yhteinen aamuhetki korvaa kaiken!
ihan itsekseen heräsin, olin nähnyt unta jossa epäilin tappaneeni erään tuttavani...
vein mieheni töihin (vauvalla neuvola tänään ja tarvimme auton)ja tulin jatkamaan vauvan kanssa unia. herättiin sitten klo 9.00.
Valvottiin viidestä kuuteen ja torkahdettiin sitten vielä hetkeksi. Lopullisesti noustiin ylös klo 7.
Päivä tuntuu pitkältä mutta ehkä ensiyönä uni jo tulee. Mulla on tällainen pikku vaiva tullut toisen lapsen jälkeen.
Lähdin töihin miehen kanssa. Lapset jäi nukkumaan ja heräsivät kun tulin aamiaiselle seitsemältä.
horrostelin tosin vielä klo 5.38 asti, siis kunnes lapsi heräsi. Silloin nousin lopullisesti.
Se onneksi herättää aina vasta sitten, kun kellonsoittoon on enää pari minuuttia.
Kello olis soittanut 7.35, taksi hakee pojan n. 8.15 eskariin.
Sitten uudestaan yhdeksältä kun mies oli vienyt lapset keittiöön aamupalalle ja jätti minut nukkumaan <3
Mä en käsitä että se voi olla meidän lapsi, kun se on niin aurinkoinen aamuisin. Pakosti alkaa tämmöinen vanha aamu-mörököllikin tulla siihen tulokseen, että aamut voi olla ihan kivoja. :)
Ilmeisesti alkuraskauden uupumus on menossa ohi. Viimeiset pari kuukautta olen mennyt nukkumaan viim. kymmeneltä, usein aiemminkin, ja nukkunut taju kankaalla siihen, kun esikoinen herää noin 7-8 maissa. Sen lisäksi olen nukkunut vielä tunnin päikkärit päivällä.
joskushan sieltä sängystä pitää lähteä, kun ei voi koko päivää kuitenkaan siellä viettää...