Minkä ikäisen VOI jättää ulos hetkeksi?
Kommentit (9)
sen jälkeen kannattaako antaa 2 vuotiaan olla yksin ulkona!!
miten 2 vee edes saa aikansa kulumaan yksin.
Meidän kolme vuotias odottaa äitiä eteisessä kun ei halua mennä edeltä yksin pihalle. Siis odottaa että saan puettua.
on pihalla 4,5 ja 6 vuotiaiden naapurin tyttöjen kanssa.
Olen jättänyt 2v hetkeksi. Mutta siis HETKEKSI, en yksin leikkimään vaan jos haen sisältä jotain esim. kesällä purkin marjoja varten tms. Nyt lapsi 3v enkä jättäisi leikkimään vaikka tässä ei autotietä ole, vettä tms.
6 vuotias saa leikkiä yksin pihalla, mutta katselen häntäkin ikkunasta jatkuvasti. Juuri ennen lumien tuloa oma 2 vuotias meinasi hukkua. Otin varstosta haravaa, niin että 2 näin kaksivuotiaan melekimpä kokoajan. Katsoin että poika oli polkupyörällääm tonttien rajalla ja vilkutteli naapurin tädille joka oli ikkunassaan. Käännyin ottamaan haravaa j kuulin läsähdyksen. 2v kerkeksi polkemaan suoraan naapurin pihalampeen. Lampi ei ole syvä, mut pojan jalat vaan tökötti pystyssä tosta altaasta, kun oli jäänyt kiinni pyöräänsä. Onni oli mukana, ettei vetänyt vettä henkeensä ja mä kerkesin parissa sekunnissa vetää pojan ylös altaasta. Tuntuu että kaikkea voi sattua vaikka kuinka vahtisikin:(
Vanhin on 4-vuotias eikä ole tullut mieleenikään jättää häntä yksin ulos,
ja mä katson haukkana ikkunasta. Leikkii ihan kiltisti hiekkalaatikolla tai ajelee kuorma-autoillaan.