Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sana "paneminen" syrjääyttänyt kokonaan sanan "rakastelu"?

Vierailija
18.10.2022 |

Ei ole hyvä suuntaus minusta ainakaan. Ovathan ne suunnilleen 2 eri asiaa. Ainakin naisen kantilta katsottuna.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja sanoja molemmat. Ainoa oikea sana on pökkiminen.

Vierailija
22/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena en rakastele koska en ilmaise seksillä rakkautta vaan täytän omia fyysisiä tarpeitani. Rakkautta osoitan sitten muilla tavoilla. N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielen amanuenssi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nainen ja sanon paneminen tai nussiminen

Joo,ja pitää muistaa.Naiset ei pane mitään,vaan naisia pannaan.

Monasti olen kuulut naisen sanovan panneensa jotain miestä. Naisen ratsastaessa miehellä, nainen siinä panee miestä.

Vierailija
24/60 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu vaatii tunteen rakkaudesta, mutta seksiä voi harrastaa ilman rakkautta ja siksi sille on eri nimiä.

Pano

Nussinta

Nainti

Yms.

Kuiva virallinen on yhdyntä....

Vierailija
25/60 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastelu vaatii tunteen rakkaudesta, mutta seksiä voi harrastaa ilman rakkautta ja siksi sille on eri nimiä.

Pano

Nussinta

Nainti

Yms.

Tai seksin harrastaminen.

Mielenkiintoinen sivuhaara on yhden illan suhteet tai fwb suhteet. Onko niissä tunnetta vai ovatko ne tunnekylmiä mulkkua vakoon-panoja? Mitä naiset ovat mieltä kertapanoista, saatteko niistä jotain erityistä tyydytys kun käsittääkseni ainakin orgasmin saaminen ei ole niin helppoa niissä ja suuseksiä ei kai ole useinkaan? Toisaalta sitten satunnaisen/fwb ihmisen kanssa voi mielestäni myös rakastella ilman romanttisen rakkauden symboliikkaa sillä tavalla kuin nyt rakastellaan. Rauhallisemmin, tutkiskelevammin, kokeilevammin ja aidosti toista tyydyttäen, kuin pelkästään "mekaanisesti panien".

Mikä on naisten mielipide tai kokemukset, voiko yhden yön jutun kanssa "rakastella" jos unohtaa romanttisen rakkauden pois? Oletteko saaneet nautintoa, välittämistä, orgasmeja, suuta tms. kertamieheltä?

T. Mies

Vierailija
26/60 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pano

Nussinta

Nainti

Yms.

Mielenkiintoinen sivuhaara on yhden illan suhteet tai fwb suhteet. Onko niissä tunnetta vai ovatko ne tunnekylmiä mulkkua vakoon-panoja? Mitä naiset ovat mieltä kertapanoista, saatteko niistä jotain erityistä tyydytys kun käsittääkseni ainakin orgasmin saaminen ei ole niin helppoa niissä ja suuseksiä ei kai ole useinkaan? Toisaalta sitten satunnaisen/fwb ihmisen kanssa voi mielestäni myös rakastella ilman romanttisen rakkauden symboliikkaa sillä tavalla kuin nyt rakastellaan. Rauhallisemmin, tutkiskelevammin, kokeilevammin ja aidosti toista tyydyttäen, kuin pelkästään "mekaanisesti panien".

Mikä on naisten mielipide tai kokemukset, voiko yhden yön jutun kanssa "rakastella" jos unohtaa romanttisen rakkauden pois? Oletteko saaneet nautintoa, välittämistä, orgasmeja, suuta tms. kertamieheltä?

T. Mies

Ei sitten yhtään mitään. t.ap

Vierailija
27/60 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pano

Nussinta

Nainti

Yms.

T. Mies

Olen olen ja olen. Ei ole yhtäkään kokemusta sellaisesta yhden yön stereotypiasta, jossa joku mekaaninen panomies tulee, pökkii ja lähtee kylmästi pois. :D

En tiedä onko se vain urbaanilegendaa koko juttu, vai onko joillain sellaista? Itselläni ei kokemusta sellaisesta.

Paras yhden yön juttuni oli sellainen jonka kanssa oli hyvät keskustelut, tanssittiin romanttisesti, nuoli varpaat ja pilllun hyvin ja hieroi jalat, monta kertaa hyvää seksiä jne.

Mutta en silti rakastetuksi missään nimessä sanoisi; ei minulla ollut mitään himoa ja jännnitystä kummempaa tunnetta sitä ihmistä kohtaan, eli ei siihen sellaista intensiteettiä ja nenät vastakkain-tyyppistä läheisyyttä syntynyt, kuin joskus _rakastuneena rakastellessa_ on käynyt.

Muutkin kertaluontoiset tai parin-kolmen kerran jutut olleet laadullisesti vähintään ok, vaikka kaksi miestä muista syistä virhe olikin.

Varmasti näihin vaikuttaa myös naisen oma luonne. Itse nautin jännnityksen tunteesta ja huumasta, en kaipaa turvallisuuden tunnetta tai ylipäätään koe turvattomuutta, ja olen seksuaalisesti avoimillani nimenomaan spontaaneissa tilanteissa tuntemattoman kanssa. Täydellisen vapaa.

Ihastuessa ja tutustuessa sitä menee aina vähän epävarmaksi ja alkaa miettimään miten pitäisi olla jne. Tuntemattomien kanssa spontaanisti kohdatessa tuollaista ei ole.

Minun kohdallani siis väite siitä, ettei nainen saisi ns. pelkästä seksistä (tuntemattoman kanssa) mitään, on kaikinpuolin väärä ja valheellinen.

Vierailija
28/60 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomana sitä puhui panemisesta, mutta rakastelu kuvaa paremmin avioseksiä. Onhan joskus tilanteita, joissa kiihko on päällimmäisenä, mutta kumppanin huomioiminen kuuluu aina kuvioon. Tunteet ovat vahvasti mukana niin intiimissä kanssakäymisessä. Rakastelu rulaa, panosta jää helposti tyhjä olo.

Vierailija
29/60 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhdenyön jutut olleet aivan kelvottomia, ihan sitä panoa vain eikä muuta.

Vierailija
30/60 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jotkut saa seksipartnerilta huomioon ottamista ja nautintoa vain parisuhteessa? Tosin tämän palstan mukaan ei kaikki siinäkään..

Vierailija
31/60 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän sanaa nussiminen

Vierailija
32/60 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yhdenyön jutut olleet aivan kelvottomia, ihan sitä panoa vain eikä muuta.

Voi sinua, monestiko aiot vielä vastata?

Toisekseen, miksi haalit itsellesi yhdenyön juttuja jos kerta kaikki ovat kelvottomia?

Vierailija
33/60 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä millä nimellä sitä nussimista kutsuu! Jos on hyvin nussittu, niin molemmat on saneet!

Vierailija
34/60 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jotenkin yksipuolista miehen hyväksi tehtyä toimintaa yksinomaan.

Mummo hyvä, tervetuloa asenteinesi pois sieltä 1950-luvulta. Vaikka ei seksi silloinkaan ollut todellisuudessa sellaista missä nainen vastentahtoisesti "antaa" ja ainoastaan mies "saa". Paitsi ehkä sinulla.

Kyllä nykyäänkin kunnon kiimassa oleva nainen voi yhtä lailla panna miestä ja tehdä seksistä jotain missä vain nainen nauttii.

Kyllä paneminen on yhtä lailla molemminpuoleista toimintaa jossa kumpikin keskittyy tyydyttämään omia himojaan ilman kioskiromaaneista tuttuja elämää suurempia tunteita.

Panna voi sellaisenkin partnerin kanssa joka ei herätä muita tunteit kuin himoa ja tämä onnistuu naisilta ihan yhtä hyvin.

Vierailija
35/60 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mainittiin ettei yhden illan tutun kanssa välttämättä "rakastella". En oo moisia koskaan harrastellut mutta ei toi välttämättä sanana oo siihen huono. Kyllä mä tarviin aina jonkinlaisen romanttisen kiinnostuksen ja se voi kyllä syttyä yhdessä illassakin. Sinänsä se ja sama, mitä sanaa kukakin haluaa käyttää.

N31

Vierailija
36/60 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua, monestiko aiot vielä vastata?

Toisekseen, miksi haalit itsellesi yhdenyön juttuja jos kerta kaikki ovat kelvottomia?

Kyseessä joku hiukan yksinkertaisempi henkilö, joka kuvittelee yhdenyön jutun olevan rakastelua. Voi reppanaa. ja silti tekee aina saman virheen uudestaan.

Vierailija
37/60 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana "panna" on ollut jo uralilaisessa kantakielessä. Omakielinen merkitys laittaa, asettaa yms. Lainasanan merkitys naida yms. Tulee sanasta gwan- (nainen)

Vierailija
38/60 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se paneminen vaan ole mistään kotisin. Rakastelu on aivan eriasia.

Ja paneminen on vain miehen tyydytystä.

Vierailija
39/60 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde vanhemman miehen kanssa ja kyllä me pannaan. Rakastelua on sitten parisuhteessa olevilla.

Vierailija
40/60 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan