Mies taas pihdannut
Ja tänään kun olisi ehkä antanut niin alkoi kuukautiset. Silloin hän ei pane. Ehdotin vaikka kuinka seksiä viikonloppuna, mutta ei tietenkään siihen suostunut. Aina saa olla puutteessa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsis vähän puhuttelua tuollainen mies,
jos viellä tahallaan tuota tekee.Hän on pihtaillut vaikka kuinka usein. Aina on menty sillä tavalla, että harrastetaan seksiä,kun hänellä on haluja. Mun haluni torjuu 99%. Seksiä on sitten melko harvoin.
Mun mies on ihan samanlainen. Kuin aloitukses ja tää. Siks en oo vuosiin tehny enää kunnon aloitteita. Äsryttävää on se ku mulla on aikoja kun pari viikkoo on kauheis haluis ja kiimainen mutta turha sitä miehelle on näyttää. Onneks ei tulee tasainen kausi. Mies on nopea ja seksi huonoa. Seksi ei vaan oo sille yhtään tärkeää En ees halua sitä ees sitä vähää mitä se viitsii antaa ku on tollanen
Seksinne miellyttää selvästi miestäsi vielä vähemmän kuin sinua. Tulee myötähäpeä näitä naisia kohtaan jotka luulevat että se pelkkä pillu on miehelle tae hyvästä seksistä.[/
-/
Kyllä tuo syy täytyy kuulla mieheltä itseltään
eikä turhaan arvuutella ja syyllistää
naista. Mikä me ollaan tuomaroimaan !
Täyttää ruuturnkkarin tunnusmerkit, jatkappa matkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet jos oma käsi on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet jos oma käsi on parempi.[/
-s
No ei kyllä ole ! Surkeeta on elämä, jos
runkkaamiseen pitää tyytyä. Naista pitää
saada. Ja myös henkisesti. Jos ei naista
saa niin siinähän masentuu ja koko
elämänhalu menee. Eikös ne miehetkin
melko heti kuole, jos nainen viereltä kuolee
ensin.
Kiitos ap. Tämä on ollut hyvä ketju !
Eikö miehen pihtailusta harmistuneita olisi
useampia? Muuten näyttää keskustelufoorumia seuranneena siltä, että
miehiä, jotka kärsii naisten pihtailusta on
sittenkn enempi. Nyt naiset kertokaapa lisää
Juuri käytiin miehen kanssa keskustelu aiheesta. Ei ihan kyllä pihtailusta, vaan siitä, että mies saa tehdä mitä tahtoo, mutta mies ei tee niitä ihan pieniä juttuja joita minä pyydän. Vituttaahan se.
Myönsi kyllä että totta, mutta mitä se auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä paljon työmatkoja?
Ei ole.
Olen ollut muutamassa suhteessa jossa nainen on pihdannut. Se on ihan hyväksyttävää jos ei halua harrastaa seksiä. Yhtä hyväksyttävää on ollut erota noista naisista. Ei kai kukaan pakota olemaan suhteessa joka ei tyydytä?
Olen ollut naimisissa 15-vuotta ja synnyttänyt 3-lasta. Mies ei halua enää harrastaa seksiä, mutta minä haluaisin.
Onneksi naapurissa asuu leskimies, jonka seuraan hakeudun seksin toivossa. Nautin suunnattomasti, kun hän panee minua.
Vaihtoon vaan pihtaajat. En itse katselisi pihtausta kolmea päivää pidemmälle ilman avointa keskustelua asiasta, ja viikkoa pidemmälle eroamatta. Ei maailmasta kiimaiset miehet ja naiset lopu. Antakaa frigidien ja impotenttien löytää toisensa.