Kaaoksen kesyttäjät SUOMI
Kommentit (545)
Tavaraa voi olla paljon ja siististi jos kaappi tila riittää , tavaroiden ei tarvitse olla pitkin lattioita ja pöytiä .
Katson juuri ekaa jaksoa ja juontajan ja kumppaneiden repliikit on todella käsikirjoitetun oloisia, ihan sitä samaa kuin kaikissa muissakin reality-ohjelmissa kuten Suomen kaunein koti ym.
Olipahan melkoinen määrä tavaraa ensimmäisen jakson perheellä, huh huh :/ saa miettimään omaakin tavaramäärää, joka on kyllä hallinnassa, mutta on sitä silti kaikkea tarpeetonta kaapeissa. Ja uuttakin tulee säännöllisesti hankittua... MIKSI?!
Vierailija kirjoitti:
Olipahan melkoinen määrä tavaraa ensimmäisen jakson perheellä, huh huh :/ saa miettimään omaakin tavaramäärää, joka on kyllä hallinnassa, mutta on sitä silti kaikkea tarpeetonta kaapeissa. Ja uuttakin tulee säännöllisesti hankittua... MIKSI?!
Minä odotin pahempaa kaaosta. Vain varasto näytti karsealta. Talo vaikutti jotenkin lavastetulta, siis silleen että joko siellä on oikeasti ollut kauheampaa ja on järjestelty kuvauksia varten tai siellä on oikeasti melko järjestyksessä ollut tavarat ja niitä on vähän levitelty ympäriinsä. Esim. niistä vaaterekeistä tuli sellainen fiilis että ne oli laitettu sarjaa varten.
Ihan todella tehtyä ohjelmaa,ei tuollaista ole todellakaan.Miksi tämmöistä pitää tehdä keksimällä ,lavastamalla.Typerää
Tuo äiti on varmaan hermoromahduksen partaalla. Eihän tuo ole mitenkään normaalia.
Mietin että onko tää joku rikas perhe kun oli niin paljon ja kallista tavaraa. Johan noihin jääkiekkokamoihin mennyt tuhansia. Ja rouvan vaatteet - ihan kuin koti ois ollut jossain vaatekaupassa. Ei itsellä todellakaan ole tuollaista määrää vaatteita. Muutamat kengät ja housut itsellä, ei kymmeniä/satoja. Aloin jo miettimään olenko itse outo kun meillä niin vähän tavaraa ja erityisesti vaatteita - yksi vaatekaappi riittää hyvin, en tarvitse kokonaista vaatehuonetta vai onko tuolla perheellä poikkeuksellisen paljon tavaraa. Päädyin jälkimmäiseen.
Miten voi olla satoja uusia avaamattomia tavaroita kotona? Meillä on pari hassua, esim polkupyörän takavalo jota en ole ehtinyt ottaa käyttöön. Muuten mitä ostetaan, myös käytetään. Jotenkin tuli ihan outo olo koko ohjelmasta, miten ja millä rahalla jotkut elää noin leväperäisesti?
Oho, olinkin katsonut vissiin seuraavan viikon jakson, kun puhuin noista jääkiekkokamoista. Nyt tuleekin telkusta näköjään eri jakso.
Ihan kiva kuulla vaihteeksi luonnollisen kökköä ja harjoittelematonta keskustelua. Tällaisia me ihmiset olemme, emme mitään Iina Kuustosia, joilla jokainen sana on huolella harkittu ja merkityksellinen. Tämä kökköys ja jäykkyys on paljon luonnollisempaa ja mieluummin tätä seuraa kuin lipeviä supliikkisankareita.
Oon vähän pettyny. Sivusilmällä lähinnä seuraillu, onko tää joku mixed hurja remontti, miksi sen perheen kotona tehdään vielä jotain kalustusuusintojakin? Eikö ollu tarkotus karsia vain tavaraa, ootin että olis enemmän mallia himohamstraajat, jossa tavaranluopumisessa itsessään on jo valtavasti työtä. Ja vähän hassua, että esityö oli käytännössä jo tehty, perheen ei tarvinnu kuin kiikuttaa kamat ennalta määriteltyihin paikkoihin. Ja vielä jossain erillistilassa, no se varmaan oli tarpeen kun jotain remppaa talossa suoritetaan? On vähän tylsää seurattavaa
Kyläilijä kirjoitti:
To27.10 klo 21 mtv3
Mä katoin heti kuuden jälkeen aamulla katsomossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo äiti on varmaan hermoromahduksen partaalla. Eihän tuo ole mitenkään normaalia.
Ajattele miltä on tuntunut menettää koti tulipalossa.
Äiti ilmeisesti yksinhuoltaja ja joutunut rakentamaan koko perheen elämän uusiksi, vaikka varmaan ollut vielä itsekin shokissa tapahtuneesta.
Voisi siinä tilanteessa kuka tahansa olla voimaton tuon lahjoitetun tavaravuoren edessä.
Ihan mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä ohjelma. Olisi varmaan aika järkkyä nähdä omat tavaransa vastaavalla tavalla lajeittain levitettynä. Tosin en usko, että ihan vastaavaa kaaosta meillä enää olisi. Lasten ollessa pieniä tilanne olisi ollut toinen, kun pieneksi jääneitä vaatteita ja ylikasvettuja leluja tuntui olevan ihan röykkiöittäin.
Ohjelman ainoa miinus menee juontajalle. "Mä uskon suhun" ja "ansaitset vain parasta" "ja "hei, oon ylpee susta" väkinäisesti joka väliin ja vielä sellaisella äänellä, ettei uskonut sanoihinsa itsekään. Ei jatkoon. Ne kaksi muuta tiimiläistä oli ihan ok.
Toi tummatukkainen on tosi feikki.
Jatkan Maj Lind-pianokisan katselua, suosittelen.
No mutta se ideahan tuossa on, että näkee kaikki tavaransa yhdellä silmäyksellä siellä hallin lattialla.
Ehkä itse olisin kaivannut jotain teillä on 10 500 tavaraa tässä, vähentääkää 5000 tavaraan tyylistä. Nyt niitä kamoja vaan kannettiin pinosta toiseen. Toki tavaraa on niin julmetusti, että ei niitä kukaan voi/pysty/ehdi tarkasti laskemaan.
To27.10 klo 21 mtv3