Korkeakorkoiset talvinilkkurit (kuva), pystyykö kävelemään?
https://www.zalando.fi/anna-field-nilkkurit-black-an611x064-q11.html
Pystyykö noin korkeilla koroilla kävelemään ok vaikka 5 km? Kokemuksia? Koron korkeus 5,5cm.
Kommentit (27)
Todennäköisesti ei pysty, jos sitä pitää kysyä, eikä ilmeisesti ole minkäänlaista kokemusta tuollaisista kengistä.
Muovimatskua, eivät mukavat. Lisäksi ei takuuta kestävätkö yhtään pakkasta.
Korko on minusta himpun verran liian korkea, paino siirtyy enemmän päkiän kohdalle. Toki voi laittaa päkiätuen kuten joku jo sanoi. Jos lesti on tarpeeksi tilava.
Minusta suurin ongelma kävelyssä kuitenkin tulee olemaan Suomen olot, liukkaus ja kengän kylmyys. Synteettiset materiaalit kovettuvat usein kylmässä. Ja varpaat tuppaavat palelemaan tuollaisissa. Helposti vetää selälleen liukkaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo hyvin Suomen kenkätarjonnasta ja kysynnästä, noita hirveän näköisiä, klompson kömpelöitä kenkiä tolppamaisilla, valtavan leveillä, matalilla "koroilla" on kaupat pullollaan, eikä siroja, naisellisia, kauniita kenkiä, joissa on korkoa löydy. Jopa Stockalla oli vain muuta siron mallinen kenkä myynnissä, kaikki muut noita telaketjukanootteja.
Tämä. Siksi ostan itse kengät ulkomailta. Jo Tukholmasta löytyy tyylikkäämpiä.
Jos kroppasi on tottunut korkoihin. Mulla on yhdet, joissa 4cm.. Muissa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pystyisi ilman että jalat ja selkä kipeytyy. Joku toinen saattaisi pystyä.
Ja minä taas en pysty kävelemään pitkiä matkoja korottomilla kengillä, ainakaan tasaisessa maastossa/sileällä alustalla. 12 sentin koroilla pärjää hyvin bile-illan, mutta 1cm ballerinoilla ei tuntiakaan.
Tämä kertoo hyvin Suomen kenkätarjonnasta ja kysynnästä, noita hirveän näköisiä, klompson kömpelöitä kenkiä tolppamaisilla, valtavan leveillä, matalilla "koroilla" on kaupat pullollaan, eikä siroja, naisellisia, kauniita kenkiä, joissa on korkoa löydy. Jopa Stockalla oli vain muuta siron mallinen kenkä myynnissä, kaikki muut noita telaketjukanootteja.