Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin siitä pääsee ylitse, että ei tee jotain muutosta asuntoon, koska ajattelee, että tulevat mahdolliset ostajat eivät pitäisi niistä?

Vierailija
17.10.2022 |

Voisi asentaa seinätelevision, mutta rumat jäljet jää ja ehkä se on väärässä paikassa mahdollisen ostajan mielestä. Voisi asentaa ison plafondin kattoon, mutta kiinteä asennus arveluttaa, jospa mahdollinen ostaja ei tykkää plafondeista. Tuon sisäiseinän poistaminen toisi paljon valoa, mutta ehkä potentiaalinen ostaja tykkää seinästä siinä. Jne. Jne. Ainakin omia toimia rajoittaa, kun ajattelen, että en tähän asuntoon kuitenkaan vuosiksi jää ja haluan sen helposti myydyksi. Useampia ei kuitenkaan mitkään remontoinnit kiinnosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut asian niin, että ehkä se mun tekemä muutos saa jonkun toisenkin ihastumaan asuntoon. Joissakin helposti muutettavissa asioissa olen miettinyt, että ne pystyn myös muuttamaan takaisin ennen myyntiä, jos tuntuvat vaikuttavan menekkiin. Makuuhuoneessa esimerkiksi harmaanvihreät seinät, jotka voi helposti maalata uudestaan ennen myyntiä.

Vierailija
2/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen niin, että jos tulee pakkoajatuksia sinänsä ihan hyvän asunnon muuttamisesta, se merkitsee että elämästä puuttuu merkityksellisyyden tunne. Siihen auttaa että etsii itselleen sisältöä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä mikä jotain miellyttää. Itse löysin muuten unelmieni kerrostaloasunnon, mutta siinä oltiin putkiremontin yhteydessä siirretty keittiö olohuoneen yhteyteen. Tämä varmaan monen unelma nykyään, mutta itse olisin halunnut mieluummin sen erillisen tilavan keittiön kuin sen pienen avokeittiön.

Vierailija
4/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mielistellä omassa kodissa ja oman asumisen kanssa jotakuta tuntematonta ihmistä?

Vierailija
5/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan.