Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi tällaisessa tilanteessa? Ei muuta paikkaa viettää aikaa kuin oma koti

Vierailija
17.10.2022 |

Ei ole lapsuuden kotia, jonne mennä hetkeksi pois oman arjen pyörteistä. Ei ole vanhempien tai sukulaisen kesämökkiä, jossa saisi joskus käydä. Saati sitten että olisi ihan oma mökki.

Ystäviä ei ole koskaan ollut niin hyviä, että heidän luonaan voisi kyläillä vaikka yön yli.

Vaihtoehtoja on tasan se, että kerran vuodessa pystyn maksamaan itseni kylpylähotelliin. Ja saan siis mennä tasan yksinäni jos haluan arkea pakoon. Anoppi hoitaa lapsia yön yli paristi vuodessa, mistä olen kiitollinen. Mies ei ole pariin vuoteen halunnut mennä mihinkään, koska kaikki rahat pitää hänen mielestään käyttää talon rakentamiseen. Niinpä kun lapset on olleet yöhoidossa, olemme käyneet jossain syömässä ja sitten talon kimppuun.

Alan olla ihan poikki. Mies voi ottaa lapset ja mennä anoppilaan, ja saisin olla kotona yksin. Mutta ne on silti nämä samat seinät mitä tuijotan. On vain tämä talo mihin joka päivä tulen ja jonka kotitöistä olen vastuussa.

Onko täällä ketään muuta joka olisi samassa tilanteessa? Tai olet ollut? Miten selvisit?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on tyhmää rakentaa talo.

Kehtaatkin valittaa vaikka sulla on asiat ihan ok ja tilanne on väliaikainen.

Kitsemisen sijaan opettele vaikka jokin uusi taito.

Vierailija
22/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yö useammin jostain. Riippuu nyt varmasti kuinka tiukkaa on, mutta jos se piristää niin sitten siihen on päätettävä sijoittaa.

Tiedän tunteen. Kun vuosia on kotona ja tätä jatkuu ja jatkuu, on tehtävä johtopäätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän ruuhkavuodet ja neljänkympin kriisi? "Mä haluun olla yksin, lukee vaikka kirjaa, Turkuun matkustaa..."

Vierailija
24/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö ei tosiaan halua tehdä muuta kuin rakentaa taloa? Vapaatakin pitäisi osata viettää.

Uskon, että tuntuu ankealta ja masentavalta aina katsella samoja seiniä ja nurkkia. On ollut toisinaan samoja fiiliksiä. Nyt ollaan kuitenkin mieheni kanssa enemmän käyty muuallakin kuin kotona.

Onko sinulla kaveria kenen luokse voisit mennä illaksi viettää laatuaikaa tyttöjen kesken? Sitten yöksi kotiin. Voisiko mies hakea illalla? Sano miehellesi, että tarvitset vapaaillan

Vierailija
25/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna itse itsellesi naisluola taloon tai pihaan - kuten joku ehdottikin.

Mene vaikka Venetsiaan nunnien matkustajakotiin yöpymään, ei ole pakko aina juosta kylpylähotellissa. Telttailu oli hyvä ehdotus myös.

Ei muiden mökeillä ole mitään herkkua ja minulla ainakin menee lapsuudenkodissa hermot 36 tunnissa.

Vierailija
26/26 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että haluat vaihtaa maisemaa. En ymmärrä, että kadehdit jotain kuviteltuja toisten mökeillä loisijoita.

Ystävyydet syntyvät panostamalla. Kuulostaa, ettet ole halunnut panostaa ystäviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi