Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne väsynyt ja vähän hidas kelpaisi töihin?

Vierailija
17.10.2022 |

Olen korkeasti koulutettu nelkyt plus ikäinen nainen, pitkä oman alan työkokemus. Olen kuitenkin aika väsynyt ja aika hidas. Ollut pitkään, ehkä aina. En kelpaa töihin sen vuoksi, vaikka olen työssäni taitava ja työyhteisöissä pidetty ihminen. Joka työpaikassa pitäisi olla todella tehokas, nopea, tuottava, ylittää tavoitteet, yltää korkeisiin suorituksiin jne. En pysty vaikka yritän. En vaikka itken ja yritän, siis kuvainnoillisesti itken. Tällä hetkellä olen työtön, edellistä työtä ei jatkettu, koska en saanut urakoitua niin paljon ja tehokkaasti kuin vaadittiin. Samasta asiasta on haukuttu ennenkin. Neuvokaa mitä tehdä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamaan liikennevalojen valoja, vihree-keltanen-punanen..

Vierailija
22/24 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelaan etuisuuskäsittelijäksi?

En tiedä ottaisiko ne minua. Sinänsä itselleni kävisi. Mutta eikö sielläkin ole aika kova tulospaine ja vaatimus käsitellä päivässä iso määrä hakemuksia? Juuri se on se ongelma, olen hidas ja väsynyt enkä yllä siihen työtahtiin mitä vaaditaan. Vai onko jollain tietoa, että tuolla riittäisi pieni määrä tehtyä työtä?

Ap

Tuttu on siellä töissä - ei ole kova paine hänellä. Ei ole nopea työntekijä hän. Ison talon edut ja mahdollisuus etätöihin.

Tietääkö joku millainen koulutus tuonne vaaditaan? Onko helppo päästä töihin?

Ap

"Soveltuva" amk-tutkinto taim korkeakoulututkinto. Ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen että saattaisit sopia YLE:n selkokielisten uutisten lukijaksi mutta sitten muistin että tuo työ on jo varattu seuravassa tehtäväkierrossa sille miespuoliselle noin kolmekymppiselle ulkomaankirjeenvaihtajalle, en muista nyt nimeä.

Vierailija
24/24 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelaan etuisuuskäsittelijäksi?

En tiedä ottaisiko ne minua. Sinänsä itselleni kävisi. Mutta eikö sielläkin ole aika kova tulospaine ja vaatimus käsitellä päivässä iso määrä hakemuksia? Juuri se on se ongelma, olen hidas ja väsynyt enkä yllä siihen työtahtiin mitä vaaditaan. Vai onko jollain tietoa, että tuolla riittäisi pieni määrä tehtyä työtä?

Ap

Tuttu on siellä töissä - ei ole kova paine hänellä. Ei ole nopea työntekijä hän. Ison talon edut ja mahdollisuus etätöihin.

Tietääkö joku millainen koulutus tuonne vaaditaan? Onko helppo päästä töihin?

Ap

Ei todellakaan ole helppo päästä (ainakaan) ilman suhteita. Avoimia paikkoja kohti on aina todella iso määrä hakijoita. Kerrankin oli toista sataa. Itse en maisterina ole koskaan edes päässyt haastatteluun.