Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka känni, kerrotaan muistoja

LoA
17.10.2022 |

Millainen oli eka kännisi? Mitä joit ja mistä/miten hankittu? Minkä ikäinen olit? Mikä oli tilaisuus (vkonloppu, uusi vuosi, vappu jne?)

Itse olin 12-vee, uusi vuosi, 2 siideriä, joita join varovasti, koska pelkäsin humaltuvani aivan liikaa. Loppujen lopuksi en ainakaan omasta mielestä ollut juurikaan humalassa, mutta esitin sitten senkin edestä. Taisi mennä esitys läpi, sillä muut kommentoivat, ettei mulle sais antaa mitâän vettä väkevämpää :) Ai joo, siiderit pöllin vanhemmilta. En jäänyt kiinni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v olin ja oli penkkari päiväni. Kaverit eivät tienneet että kyseessä olivat ekat kännini enkä kehdannut kertoa kun hävetti kokemattomuus asian suhteen. Join siideriä ja juomasekoituksia sekä vessassa vettä salaa väliin etten menisi överikänniin mikä paljastaisi kokemattomuuteni. En paljastunut. Vasta kolmannet kännini menivät överiksi kun red cat maistui liikaa.

Vierailija
22/27 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v ja menin kaverin luokse yöksi. Hiippailtiin hiljaa ettei hänen äiti herää. Sitten menin vessaan oksentamaan. Tulin pois ja menin kaverin isoveljen sänkyyn nukkumaan. Kaverin isoveli tuli armeijasta lomille. Oli mennyt sohvalle nukkumaan. Oli kiva herätä aamulla sieltä sen sängystä ja kun menin kaverin huoneeseen, niin näin sen veljen nukkuvan sohvalla. Jos olis voinut vajota lattian läpi, niin olisi halunnut vajota. PAhin oli, kun hänen veli ei edes sanonut siitä mitään. Moikkas vaan. Se oli pahempaa jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi kihahti aika nopeasti neljätoistavuotiaan päähän, ja itsevarmuutta täynnä näyttelin puistossa ohikulkeville poliiseille ensin keskisormea, ja sitten paljasta takamustani. Sain poliiseilta kyydin kotiin. Myös vaivalla hankitut juhlajuomat ne kaatoivat maahan. Oli kiva selitellä vanhemmille, mikä oli syynä poliisikyytiin.

Vierailija
24/27 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä jossain kotibileissä. Join appelsiinimehua ja koskenkorvaa, ja aika nopeasti se alkoi pyrkiä ylös. Vessa oli varattu, joten keksin oksentaa eteisessä olevan arkkupakastimen sisään.

Vierailija
25/27 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä ekaa känniä ollut vaikka yli puoli vuosisataa kulunut, eikä muuten tulekaan.

Vierailija
26/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lukiobileissä lukion ekana vuonna ja vedettiin kaverin kanssa 40% viru valge 500ml puoliks ja sen lisäks maistelin muiden lonkeroita ja siidereitä. loppujenlopuks kotiin kävellessä kaaduin pari kertaa n. 1km matkalla ja puhuin juhlista lähdön jälkeen taukoamatonta monologia n. 1,5h kunnes päästiin nukkumaa

loppujenlopuks lähinnä ärsytti ku ei voinu mihkää keskittyä

Vierailija
27/27 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran join alkoholia 12-vuotiaana uuden vuoden aattona. Äitini osti minulle siiderin. Join siitä vain osan. Muistan, että se nousi vähän päähän, mutta ei sitä ehkä vielä ensimmäiseksi känniksi voi sanoa.

Toisen kerran join sitten 7. luokan päättäjäisinä kaksi siideriä. Ne saattoivat mennä jo vähän enemmän päähän, mutta tuskin kovin pahasti.

Samaisena kesänä kuitenkin tuli sitten juotua ensimmäiset kunnon kännit, olisiko ollut joillain festareilla. Tuskin silloin kovinkaan paljon join, ehkä kolme siideriä, mutta koska toleranssi oli mitä oli, tuli toikkaroitua melko kännissä ja kadotettua omaisuuttakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme