Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö miltä tuntuu olla ihastunut mieheen, jota ei voi koskaan saavuttaa?

Vierailija
16.10.2022 |

Toisten huomio tuntuu toissijaiselta, kun ei saa huomiota siltä, jolta sitä eniten haluaisi. Ongelmani on se, että, vaikka en saa tältä mieheltä haluamaani huomiota, en voi silti unohtaa häntä ja katsella muita miehiä. Tavallaan en halua muita ja sivuutan täysin muiden miesten huomiointi yritykset. Baarissakin, jos minulta joku mies kysyy olenko sinkku niin vastaan, että olen, mutta mielessäni on tietty henkilö ja työnnän näin kaikki muut pois luotani.

Miten ihminen voi olla tällainen? Miten tunteet saa kuoletettua sellaista kohtaan, jolta ei saa vastakaikua?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi veetu mitä teiniroskaa. Mies jos valittaisi samasta asiasta, olisi hän heti ahdistava sikapervo. Mutta kun nainen. Menkää saakeli eteenpäin ja lopettakaa kelaaminen asioista joita ette saa.

Ei olisi sik*a, ainakin jos on komea ja ihailee yhtä naista kerrallaan - usean naisen kuolaaminen yhtä aikaa voi olla ällöttävää naisten mielestä. Naisilla on tapana ihailla jotakuta, joskin eri asia saavuttaako sen vai ei, joskus vain pidetään jostakin. Ei se ole haukkumisen paikka automaattisesti.

Vierailija
22/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneena kotkana voin kertoa, että onneksi ei silloin ja silloin tullutkaan mitään sen ihastuksen kanssa. Jälkeenpäin tajuaa todellisuuden. Ei kannata jumittua. Enkä nyt ymmärrä, että onko tässä kyseessä vain ihastuminen ilman mitään yhteistä kokemusta sen ihastuksen kanssa. Jos ei, niin unohda haaveet. Jos on, ota etäisyyttä ja etsi mielenkiintosi kohteita harrastuksista, opiskelusta jne. Avoimin mielin ja sydämin tulevaisuutta kohti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tiedän, todellakin. Huokaus...

T: Markku 54v

Vierailija
24/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. En. Kaikki olen saanut jotka olen halunnut.

Vierailija
25/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan pentu, vaikka onkin syysloma.

Vierailija
26/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku 54v kirjoitti:

Voisitko antaa mulle mahdollisuus?

T. Mies vajaa 40 v

Vierailija
27/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi veetu mitä teiniroskaa. Mies jos valittaisi samasta asiasta, olisi hän heti ahdistava sikapervo. Mutta kun nainen. Menkää saakeli eteenpäin ja lopettakaa kelaaminen asioista joita ette saa.

Teiniroskaa... no mulla tuli tämä 51-vuotiaana eteen. Koskaan ei ole ollutnäin vaikeaa pästä yli, vaikka onkin tullut lunta tupaan, ja turpaan ennen tätäkin.

4

Vierailija
28/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän todellakin. En saisi edes tuntea näin, mutta tunnen silti.

Tässä voi sanoa kuin Yön biisissä; ei syntiä sen kauniimpaa, kun tuntee vaikkei saisikaan, kun kaipaa vaikkei kuuluisikaan, onneen halkeaa...

29/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut onnettomasti rakastunut nuorempana.  Eipä siinä voi muuta kuin kärvistellä, jos toinen ei lämpene.

Vierailija
30/54 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun isääsi ja veljeäsi ei lasketa.

Vierailija
31/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiniroskaa... no mulla tuli tämä 51-vuotiaana eteen. Koskaan ei ole ollutnäin vaikeaa pästä yli, vaikka onkin tullut lunta tupaan, ja turpaan ennen tätäkin.

4

Mulla sama juttu. Päälle viiskymppisenä. Voitiin vaan todeta, että jos oltais tavattu 30 vuotta sitten, meillä olisi yhteinen elämä. Nyt on perheet tehty.

32/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän

Vierailija
33/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4

Mulla sama juttu. Päälle viiskymppisenä. Voitiin vaan todeta, että jos oltais tavattu 30 vuotta sitten, meillä olisi yhteinen elämä. Nyt on perheet tehty.

Nyt teillä voi olla yhteinen loppu elämä!

Vierailija
34/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Tiedän

Moi, olenkohan ollut liikaa palstalla, kun tiedän, että olet saavuttamattomasti ihastunut!

Vierailija
35/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku 54v kirjoitti:

Voisitko antaa mulle mahdollisuus?

T. Mies vajaa 40 v

Vain Jari on mielessäni. Et voi viedä hänen paikkaansa. Jari joka on charmikas hopeakettu vm. 65

Markku 54v

36/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Tiedän

Moi, olenkohan ollut liikaa palstalla, kun tiedän, että olet saavuttamattomasti ihastunut!

Ehkä 😅 tai ehkä mä oon liikaa 😆

Vierailija
37/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, jo teini-ikäisestä, mutta nyt on sellainen ihastus/rakastus, jota ei voi ikinä saada.

Täysi-ikäinen olen, kohta 38, mutta niin vaan joku yksi ja ainutlaatuinen voi viedä täysin.

Kohde on muunmaalainen, naimisissa ja tuskin  koskaan  edes kohtaamme, saati lähempään kontaktiin.

Vierailija
38/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, jo teini-ikäisestä, mutta nyt on sellainen ihastus/rakastus, jota ei voi ikinä saada.

Täysi-ikäinen olen, kohta 38, mutta niin vaan joku yksi ja ainutlaatuinen voi viedä täysin.

Kohde on muunmaalainen, naimisissa ja tuskin  koskaan  edes kohtaamme, saati lähempään kontaktiin.

Feel you, hyvin samanlainen fiilis itselläkin.

Vierailija
39/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi sik*a, ainakin jos on komea ja ihailee yhtä naista kerrallaan - usean naisen kuolaaminen yhtä aikaa voi olla ällöttävää naisten mielestä. Naisilla on tapana ihailla jotakuta, joskin eri asia saavuttaako sen vai ei, joskus vain pidetään jostakin. Ei se ole haukkumisen paikka automaattisesti.

Myös tuohon ällöttävyyteen pätee se, että jos mies on komea, niin hän voi ihailla useampaa naista yhtä aikaa. Mies voi tehdä mitä vaan, kunhan on 8-10 tasolla.

Vierailija
40/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... tiedän tunteen.. se on kuten Jonna Tervomaa laulaa: yhtä en saa, yksi jää aina puuttumaan. Yhtä en saa, mut mä pidän paikkaa...