Whatsapp kuvat
Neuvokaa kuinka poistaa kuvat kummaltakin osapuolelta keskustelussa, määrä ajan jälkeen jolloin valinta poista molemmilta ei ole enään käytössä. Jos poistan koko viestiketjun poistuuko kuvat toiseltakin osapuolelta Whatsappista, toki jos on ne jo tallentanut niin ei poistu puhelimesta mutta miten saa ne sovelluksesta kokonaan pois molemmilta?
Kommentit (7)
Ei toisen puhelimesta vaan Whatsapp sovelluksesta. Saako jollain keinolla itse lähettämänsä kuvat tuhottua kummankin osapuolen keskusteluketjusta..
Aloittaja kirjoitti:
Ei toisen puhelimesta vaan Whatsapp sovelluksesta. Saako jollain keinolla itse lähettämänsä kuvat tuhottua kummankin osapuolen keskusteluketjusta..
Mulla ainakin wa-kuvat tallentuu puhelimen galleriaan.
Aloittaja kirjoitti:
Ei saa.
Aloittaja kirjoitti:
No et saa. Johan tuo sinulle kerrottiin.
Aloittaja kirjoitti:
No ei saa. Kun olet lähettänyt kuvan toiselle, niin se on sen kännykässä etkä saa sitä poistettua toiselta.
Toinen osapuoli on tuhonnut omat lähettämänsä kuvat mutta omat kuvani siellä vielä on joten miten toinen on siinä onnistunut? Jos Whatsapp keskustelusta ei voi poistaa kuvia kuin itseltään määrä ajan mentyä. Poistuuko kuvat toiselta viestiketjusta jos tuhoan viestiketjun kokonaan omalta puolellani?
Et voi poistaa mitään toisten puhelimilta.