Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whatsapp kuvat

Marika 1982
16.10.2022 |

Neuvokaa kuinka poistaa kuvat kummaltakin osapuolelta keskustelussa, määrä ajan jälkeen jolloin valinta poista molemmilta ei ole enään käytössä. Jos poistan koko viestiketjun poistuuko kuvat toiseltakin osapuolelta Whatsappista, toki jos on ne jo tallentanut niin ei poistu puhelimesta mutta miten saa ne sovelluksesta kokonaan pois molemmilta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi poistaa mitään toisten puhelimilta.

Vierailija
2/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen puhelimesta vaan Whatsapp sovelluksesta. Saako jollain keinolla itse lähettämänsä kuvat tuhottua kummankin osapuolen keskusteluketjusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Ei toisen puhelimesta vaan Whatsapp sovelluksesta. Saako jollain keinolla itse lähettämänsä kuvat tuhottua kummankin osapuolen keskusteluketjusta..

Mulla ainakin wa-kuvat tallentuu puhelimen galleriaan.

Vierailija
4/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Ei saa.

Vierailija
5/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

No et saa. Johan tuo sinulle kerrottiin.

Vierailija
6/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

No ei saa. Kun olet lähettänyt kuvan toiselle, niin se on sen kännykässä etkä saa sitä poistettua toiselta.

Vierailija
7/7 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osapuoli on tuhonnut omat lähettämänsä kuvat mutta omat kuvani siellä vielä on joten miten toinen on siinä onnistunut? Jos Whatsapp keskustelusta ei voi poistaa kuvia kuin itseltään määrä ajan mentyä. Poistuuko kuvat toiselta viestiketjusta jos tuhoan viestiketjun kokonaan omalta puolellani?