Mitä normaalit kivat miehet puuhailee kotona kun eivät esitä roolia? Mitä esim. puolisosi tekee kun on aidosti oma itsensä ilman taka-ajatuksia?
Kauhutarinoita sekoilevista jätkistä olen kuullut liikaakin :(
Kommentit (30)
Jos kotitöitä ei lasketa, niin tuo soittelee kitaraa, lukee, katselee sarjoja ja leffoja, nostelee painoja tai urheilee muuten.
No se juttelee mulle tosi paljon tai sit tutkii jotain asioita joista on kiinnostunut. Välillä tehdään kotitöitä yhdessä kun kumpikaan ei jaksa yksin aloittaa. Välillä se googlaa uusia lenkkareita itelleen tai piirtää tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Mieheni ei esitä roolia, paitsi joskus jotain pelleilyä. Se on aikuinen ja oma itsensä.
Varmaan oli rooli päällä kun tapailitte ja hurmasi sinut... mitä paljastui kun ei tarvinnut enää sitä naamiota?
Alussa se ei piereskellyt niin avoimesti. Kovempi piereskely siis paljastui naamion takaa.
Tuota naamiota käyttää myös naiset tosin pienemmässä koossa
Ei käytä. Eikä olla niin sikoja käytökseltään etä piereskelisimme seurassa.
Itse en kyllä katselisi miestä, joka avoimesti piereskelee seurassani ja vielä pitää sitä jotenkin hauskana. Ei yhtään mun tyyppinen mies.
Kaivaa munaa, kaivaa persetta, tekee ruokaa ja katsoo televisiosta youtubea.
Vierailija kirjoitti:
No se juttelee mulle tosi paljon tai sit tutkii jotain asioita joista on kiinnostunut. Välillä tehdään kotitöitä yhdessä kun kumpikaan ei jaksa yksin aloittaa. Välillä se googlaa uusia lenkkareita itelleen tai piirtää tatuointeja.
Tää kuulosti kivalta. Onneksi olkoon!
Mun mies pikemminkin pitää ulospäin tämmöistä asiallista, niuhoa, jäykkää roolia, mutta kotona on tosi vapautunut. Pelailee konsolipelejä, halailee minua, tanssii keittiössä, lässyyttää joskus vauva-äänellä ja saattaa ryömiä vaikka sohvan alle leikkimään hiirtä :D
Harva arvaisi, että hän on oikeasti tosi mukava kumppani.
mielenkiintoista kurkistaa parien arkeen up
Nyt se tuossa leikittää kissaa ja nauraa
Pelaa pleikkaria, katsoo itseään kiinnostavia sarjoja, puhuu innoissaan elokuvista ja kertoo hauskoja tarinoita ja sattumuksia, joista on kuullut tai joihin on törmännyt. Laittaa mättöruokaa ja syö suklaaherkkuja. Käy pelaamassa badelia tai salilla. Lepertelee minulle rakastuneena tai kähmii ja kiehnää kiimaisena. Ehdottaa, että pelataan yhdessä jotakin peliä/katsotaan sarjaa/leffaa, josta on kiinnostunut ja arvelee minunkin pitävän.
Ei käytä. Eikä olla niin sikoja käytökseltään etä piereskelisimme seurassa.