YLE julkaisi isänpäivänä pääuutisen "Miehet tarkkailevat salaa naisia"
Kommentit (48)
No mutta onhan tämä erittäin uutisoinnin arvoinen ja informatiivinen juttu. En minä ainakaan tiennyt tarkkailevani salaa ketään.
-Mies
Mites tämä lasten kyttääminen? Vanhemmat laittavat lapsien ja jopa nuorten kännykkään valvontaohjelman, jonka avulla voivat seurata lasten kulkemisia ja jopa lukea lasten viestit... Perustuslaissa taitaa olla maininta oikeudesta yksityisyyteen. Viestien lukeminen on verrattavissa kirjesalaisuuden rikkomiseen. Tätä touhua harrastavat nimenomaan äidit. Miksi siitä ei kirjoitella?
Tuo uutisen sisältämä yleistäminen on silkkaa miesvihaa. Aivan kuin koskisi kaikkia miehiä. Ja vielä tällaisena päivänä.
Uutisen ei olisi tarvinnut olla heti etusivulle. Uutisessa vielä mainostettiin laitetta jos joku ei sitä jo tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voivat ihan vapaasti lopeetta perseilyn, niin ei tule tämmöisiä uutisia.
Kerro minulle, miten voin lopettaa perseilyn, jota en ole koskaan aloittanut.
Mies ja isä eivät ole sama asia. Kaikki isät ovat miehiä (sori punaviherqueerpiiperöt, mutta näin se on), mutta läheskään kaikki miehet eivät ole isiä.
Kantasuomalaiset miehet kieltämättä ahdistelee kaupungilla ja kuntosaileilla. Ihanaa kun nykyisessä treenipaikassa ei enää juntteja näy, tummia miehiä salille tulee vällle ja se on kaikille ok.
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivä ei olisi uutisoitu vastaavaa, koska naiset eivät häiriköi miehiä järjestelmällisesti. Ei ole mitä uutisoida, vaikka jokainen naisten marginaalitapaus otetaankin esiin. Miehistä uutisoidaan murto-osa, ja silti yhä naista koskevaa uutista kohden on kaksikymmentä miesten perseilyä koskevaa.
Kerro nyt, ketä häiriköin järjestelmällisesti ja miten! Miksi et suostu vastaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä naisvihan oksentaminen on ihan yhtälailla perseilyä. Ja toki nyt jatkat uhriutumista siitä, ettet suolla netissä naisvihaa, mutta me kaikki tiedämme totuuden. Jos näin ei olisi, et olisi tuntenut tarvetta rynnätä tällaiseen ketjuun puolutautumaan, vaan olisit tuominut jutun miehet tai sitten vain sivuuttanut asian sinua koskemattomana.
Juttu ei ole minua koskematon, koska siinä väitetään minun syyllistyvän vakaviin rikoksiin.
En suolla minkäänlaista vihaa. Juuri tässäkin keskustelussa sinä suollat vihaa ja minä vastustan sitä.
Menkää nyt incelit runkulle välillä ettette nolaa taas koko miessukupuolta.
Teidän mielestä siis vaikeneminen tai uutisen siirtäminen seuraavaan päivään olisi ollut hyvä isänpäivälahja?😅
Meneeköhän monella perheenisällä isänpäivä ihan pilalle kun joutuu pelkäämään että työkaveri tarkistaa laukkunsa tuon uutisen johdosta?😄
Vierailija kirjoitti:
Tuo uutisen sisältämä yleistäminen on silkkaa miesvihaa. Aivan kuin koskisi kaikkia miehiä. Ja vielä tällaisena päivänä.
Joka isänpäivänä sama. Halveksivat jutut esiin. Nytkin iltapäivälehdet ovat täynnä samaa naisasiaa mitä on vuoden 364 muuna päivänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä naisvihan oksentaminen on ihan yhtälailla perseilyä. Ja toki nyt jatkat uhriutumista siitä, ettet suolla netissä naisvihaa, mutta me kaikki tiedämme totuuden. Jos näin ei olisi, et olisi tuntenut tarvetta rynnätä tällaiseen ketjuun puolutautumaan, vaan olisit tuominut jutun miehet tai sitten vain sivuuttanut asian sinua koskemattomana.
Juttu ei ole minua koskematon, koska siinä väitetään minun syyllistyvän vakaviin rikoksiin.
En suolla minkäänlaista vihaa. Juuri tässäkin keskustelussa sinä suollat vihaa ja minä vastustan sitä.
Jutussa puhuttiin naisia vainoavista miehistä ja nyt kerrot että siinä väitetään sinun syyllistyneen vakaviin rikoksiin. Jos siis koet olevasi yksi jutussa mainituista miehistä silloinhan juttu nimenomaa koskee sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä lasten kyttääminen? Vanhemmat laittavat lapsien ja jopa nuorten kännykkään valvontaohjelman, jonka avulla voivat seurata lasten kulkemisia ja jopa lukea lasten viestit... Perustuslaissa taitaa olla maininta oikeudesta yksityisyyteen. Viestien lukeminen on verrattavissa kirjesalaisuuden rikkomiseen. Tätä touhua harrastavat nimenomaan äidit. Miksi siitä ei kirjoitella?
Ehkä ihan hyvä että noiden kullannuppujen perään katsotaan mitä puuhaavat netissä ja se kyllä näkyy kenen äidit ei pentujensa touhuja valvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suolla minkäänlaista vihaa. Juuri tässäkin keskustelussa sinä suollat vihaa ja min
Ei, vaan et osaa lukea. Jutussa väitettiin, että miehet, siis jokainen mies, syyllistyy näihin rikoksiin. Myös sinun isäsi, veljesi, poikasi jne.
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt incelit runkulle välillä ettette nolaa taas koko miessukupuolta.
Teidän mielestä siis vaikeneminen tai uutisen siirtäminen seuraavaan päivään olisi ollut hyvä isänpäivälahja?😅
Meneeköhän monella perheenisällä isänpäivä ihan pilalle kun joutuu pelkäämään että työkaveri tarkistaa laukkunsa tuon uutisen johdosta?😄
Nuo inceli jutut ovat silkkaa vihaa ja väkivaltaa. Pilkkaatko myös vammaisia ja erivärisiä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivä ei olisi uutisoitu vastaavaa, koska naiset eivät häiriköi miehiä järjestelmällisesti. Ei ole mitä uutisoida, vaikka jokainen naisten marginaalitapaus otetaankin esiin. Miehistä uutisoidaan murto-osa, ja silti yhä naista koskevaa uutista kohden on kaksikymmentä miesten perseilyä koskevaa.
Kerro nyt, ketä häiriköin järjestelmällisesti ja miten! Miksi et suostu vastaamaan?
No esimerkiksi tuo miten syytät minua vastaamattomuudesta samalla kun vasta esität kysymyksen. Se on häiriköintiä. Yrität vaientaa minut.
Siinä ei ole mitään inceliä, jos tavallinen suomalainen isä pahoittaa mielensä koko sukupuolta tarkoituksellisesti loukkaavasta uutisesta. Intersektionaalisen feminismin hengessä yhdistelmä mies, valkoinen, isä ja oletettavasti myös keski-ikäinen on todella raskauttava tilanne. Saunan taakse, tai jos ei sinne, niin edes loukattakoon häntä juhlapäivänään julkisesti.
No ihan sekopäitä ovat tuollaiset seuraajat. Ei mitenkään koske kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään inceliä, jos tavallinen suomalainen isä pahoittaa mielensä koko sukupuolta tarkoituksellisesti loukkaavasta uutisesta. Intersektionaalisen feminismin hengessä yhdistelmä mies, valkoinen, isä ja oletettavasti myös keski-ikäinen on todella raskauttava tilanne. Saunan taakse, tai jos ei sinne, niin edes loukattakoon häntä juhlapäivänään julkisesti.
Suomalaisissa isissä ei ole paljon juhlimista. Vain 10% miehistä pitää edes vanhempainvapaan. Se päivä on olemassa tasa-arvon vuoksi. Ei siksi että miehet sitä mitenkään ansaitsisivat.
Äitienpäivänä tulee joka tuutista miesten jääkiekkoa.