Mistä voi johtua sellainen että kerran kuukaudessa yhden päivän ajan on todella masentunut/itkuinen olo?
En ole huomannut että liittyisi kuukautisiin koska tämä tapahtui esim eilen. Ja menkkoihin on ainakin vielä 2 viikkoa. Mutta sellainen olo että kaikki itkettää, esim en pysty jutella kenenkään kanssa, purskahdan vain itkuun kaikesta(hyvästä tai pahasta), lisäksi masentunut/tyhjä olo., mikään ei tunnu missään. Tosi kummallista koska tämä kestää aina vain päivän, esim nyt päivä tuosta ja olen iloinen ja normaali. Joku hormoni juttu sitten?
Kommentit (8)
Voihan se olla noista irrallinenkin. Jos sulla vaan kasaantuu jotain surua ja sitten suret sen päivän aikana pois
Vierailija kirjoitti:
Pms ovulaation aikaan. Pystyt laskemaan siitä täsmällisesti seuraavien kuukautisten alkamispäivän 14 pv . Tai tulemaan raskaaksi.
Ei PMS ole ovulaation aikaan kylläkään.
Planeetan värähtelytason noususta johtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pms ovulaation aikaan. Pystyt laskemaan siitä täsmällisesti seuraavien kuukautisten alkamispäivän 14 pv . Tai tulemaan raskaaksi.
Ei PMS ole ovulaation aikaan kylläkään.
No minulla se alkaa silloin. Ja kestää perhana koko 2 viikkoa. Onneksi kierto on 60 pv.
Vain yhden päivän ajan? Mä olen itkuinen ja epätoivoinen suurimman osan ajasta.
Ovulaatio on siinä kaksi viikkoa ennen menkkoja ja kestää päivän-pari. Se on kunnon hormonipäräys.