Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi johtua sellainen että kerran kuukaudessa yhden päivän ajan on todella masentunut/itkuinen olo?

Vierailija
16.10.2022 |

En ole huomannut että liittyisi kuukautisiin koska tämä tapahtui esim eilen. Ja menkkoihin on ainakin vielä 2 viikkoa. Mutta sellainen olo että kaikki itkettää, esim en pysty jutella kenenkään kanssa, purskahdan vain itkuun kaikesta(hyvästä tai pahasta), lisäksi masentunut/tyhjä olo., mikään ei tunnu missään. Tosi kummallista koska tämä kestää aina vain päivän, esim nyt päivä tuosta ja olen iloinen ja normaali. Joku hormoni juttu sitten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms ovulaation aikaan. Pystyt laskemaan siitä täsmällisesti seuraavien kuukautisten alkamispäivän 14 pv . Tai tulemaan raskaaksi.

Vierailija
2/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla noista irrallinenkin. Jos sulla vaan kasaantuu jotain surua ja sitten suret sen päivän aikana pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pms ovulaation aikaan. Pystyt laskemaan siitä täsmällisesti seuraavien kuukautisten alkamispäivän 14 pv . Tai tulemaan raskaaksi.

Ei PMS ole ovulaation aikaan kylläkään.

Vierailija
4/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Planeetan värähtelytason noususta johtuvaa.

Vierailija
5/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei PMS ole ovulaation aikaan kylläkään.

No minulla se alkaa silloin. Ja kestää perhana koko 2 viikkoa. Onneksi kierto on 60 pv.

Vierailija
6/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiseus

Vierailija
7/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhden päivän ajan? Mä olen itkuinen ja epätoivoinen suurimman osan ajasta.

Vierailija
8/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio on siinä kaksi viikkoa ennen menkkoja ja kestää päivän-pari. Se on kunnon hormonipäräys.