Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa..? Olenko masentunut vai jotenkin uuten vaan vinksahtanut?

Vierailija
02.11.2006 |

Vuorokausirytmini on aivan päälaellaan. Menen nukkumaan aamuyöstä ja herään joskus kolmelta iltapäivällä. Olen yrittänyt lukuisat kerrat muuttaa rytmiä, mutta ei onnistu. Olen aina väsynyt päivisin, ja vaikka olisin saanut rytmin väkisin normaaliksi, en pysty muuta kuin makaamaan sohvalla raatona.

Ulkona en ole käynyt päiväsaikaan moniin viikkoihin, ehkä kaupasta vain maitoa hakemaan ja sekin työn ja tuskan takana. Unilääkkeistä ei ole apua kuin väliaikaisesti.

Kavereitakaan ei jaksa nähdä. Yksi syy on se että en jaksa jutella heidän kanssaan, ja toinen on ettei vaan kiinnosta. Mua ei kiinnosta YHTÄÄN mikään. En edes puhelimeen vastaa, enkä vastaa tekstareihinkaan. Välttelen kaikkia ihmisiä. Kassaneidinkin kohtaaminen on ylivoimasta. Pelkään ihmisiä.

Ajatus ei kulje ja olen kalpea kuin haamu. Johtuu varmasti siitä, etten ole päivänvaloa nähnyt aikoihin. Ihan turha sanoa, että " ota itseäsi niskasta kiinni" , en vain jaksa.

Kaveritkin ovat kyllästyneet, koska en vastaa puhelimeen ekkä pidä kontaktia. Saatan myös antaa katteettomia lupauksia siitä että tavataan, mutta sitten vain jätänkin saapumatta, enkä edes ilmoita mitään. En tee sitä tahallani, en vain jaksa välittää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nykyään onnellinen kykenevä ihminen

TSEMPPIÄ!

Vierailija
2/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samanlainen aikoinaan, ei ollut työtä joten ei säännöllistä rytmiäkään, elämä maistui puulta. Sitten hain töihin, väkipakolla mutta se oli pelastukseni! Arki olikin ihanaa!

Tsemppiä ja pää pystyyn, nyt rutiineja arkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen ei " niskasta kiinni ottaminen" auta. Ota yhteyttä mielenterveystoimistoon saadaksesi apua. Voit etsiä tietoa asiasta vaikkapa netistä. Voimia ja jaksamista ;) !

Vierailija
4/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muuttunut tällaiseksi. En voi kuvitellakaan olevani pirteä ja iloinen, jaksava. Auttaako lääkitys oikeasti?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi