Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi: Maailman onnellisin vai onnettomin maa? Eikö herää kysymyksiä?

The_Purge
16.10.2022 |

-köyhyys ja ulosotot lisääntyvät valtavasti

-koulutus on aivan romahtanut ja lasten on lähes mahdoton opiskella luokissa mitkä ovat täynnä häiriköiviä lapsia, eli nekään lapset jotka haluaisivat opiskella eivät siihen pysty...

-vain hyvin ansaitseville suunnataan nyt tukia kuten esimerkiksi 2000-6000 euron sähkölaskuihin/4kk saa hakea takautuvasti tukea, eihän vähemmän tienaavilla ole edes mahdollisuutta tuollaisiin maksuihin ja lisäksi Kela tuki nostettiin 400 euroa/kk jotta huono-osaisimmat saadaan varmasti ulosoton piiriin... hallinto tukee rikkainta osuutta ihmisistä ja saa samalla hakea itsekin näitä tukia sillä mitään rajoja tuloihin ei tietenkään asetettu

-rikollisuus ja väkivaltarikollisuus on kasvanut valtavasti... myös lasten / nuorten joukossa...

-totalitarismi on vallannut Suomen aivan täysin, täällä sallitaan vain yksi mielipide ja näkemys...

- valtaviin katteiden nostoihin ei ole lainkaan puututtu hallinnollisesti ja corporaatiot vievät kaiken mitä saavat tätä tuetaan hallinnon avustuksella lisäämällä tukia joilla maksetaan corporaatioiden asettamat katteet ja veronmaksajat maksavat tämän kaiken, ei ole olemassa ilmaista rahaa joka syötetään näille corporaatioille

-oikeusjärjestelmä on aivan mädäntynyt ja uhrit syyllistetään kaikessa mahdollisessa rikollisia ja kiusaajia yms. suojellaan kaikin tavoin ja uhrit syyllistetään kaikessa mahdollisessa ja korruptio vallitsee ne joilla on riittävästi varallisuutta pystyvät ostamaan oikeutta itselleen

-koronarokote-korruptiot... kenen tileille rahat päätyivät...

-sähköautojen pakkomyynti kunnille... kenen tileille rahat päätyivät...?

-jne. listaa riittää

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysely kierros vanhusten hoitopaikoissa ei ehkä nostaisi suomea ihan kärkeen onnellisuus taulukoissa vaikka hurjan hyvinhän heitä on tietenkin hoidettu vs onnettomat maat.

Vierailija
22/26 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ap:n vuodatuksista huolimatta kaikki ihan hel**tin hyvin, jopa läntiseen hyvin vauraaseen naapuriimme verrattuna, puhumattakaan itäisestä.

Lopettakaa se marina ja tehkää asioillenne itse jotain jos harmittaa.

Viimeinen lause,,, kuinka pääsen lääkäriin? Olen sairas eikä yksityiseen ole varaa, kunnalliseen ei saa yhteyttä.

Ei Suomessa pääse enää lääkäriin ja saa hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ap:n vuodatuksista huolimatta kaikki ihan hel**tin hyvin, jopa läntiseen hyvin vauraaseen naapuriimme verrattuna, puhumattakaan itäisestä.

Viimeinen lause,,, kuinka pääsen lääkäriin? Olen sairas eikä yksityiseen ole varaa, kunnalliseen ei saa yhteyttä.

Se on lääkkeet kouraan ja seuraava. Jopa selkäkipuihin mielialalääkettä. Täh?

Vierailija
24/26 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysely kierros vanhusten hoitopaikoissa ei ehkä nostaisi suomea ihan kärkeen onnellisuus taulukoissa vaikka hurjan hyvinhän heitä on tietenkin hoidettu vs onnettomat maat.

Tää on jännä juttu. Useissa maissa vanhukset asuvat jälkipolvien kanssa samassa taloudessa, tai ainakin jälkipolvi hoitaa omat vanhempansa. Suomessa heidät laitetaan laitokseen, ja jos ei pääse niin jätetään puoliheitteille, ulkoistetaan muille.

Vierailija
25/26 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on lääkkeet kouraan ja seuraava. Jopa selkäkipuihin mielialalääkettä. Täh?

Just näin. Mulla oli pitkään kivulias korva, lääkäri kurkkasi ja passitti psykiatrille koska kipu muka oli vain päässäni, eli mielessäni oli vikaa. Äiti laittoi mut yksityiselle joka sitten passitti korvapolille. Korvasta löytyi kasvain.

Vierailija
26/26 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanajan viimeisistä päivistä on kirjoitettu:

- rikkaan rikastuvat ja köyhät köyhtyvät entisestään

- väkivalta lisääntyy

- oikeasta tehdään väärää ja väärätä oikeaa

- ihmiset ovat toisiaan vastaan (pienimmillään haastavat riitaa toisiaan  vataan)

- sodat lisääntyvät

- ruoan hinta tulee nousemaan huimiin summiin

- ihmiset ovat itserakkaita ja ahneita

Kuulostaako itsestäänselvältä? No tutulta ainakin, ellei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme