Jos menisit Elämäni Biisi -ohjelmaan, mikä biisi olisi
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Popedan Erotomaniaa.
Mites olis popedan john holmes. Ainakin siihen liittyy eräs tarina mutta jääkööt nyt odottamaan sitä että pääsen ohjelmaan sen teille kertomaan.
Ihana ohjelma, mutta mua niin ahdistaa ajatella että itse joutuisi sinne. Olen kova jännittäjä, ja vaikka ne arvailukierrokset vielä meniskin, niin olisi ihan kauheaa odottaa sitä omaa tarinointivuoroa. Ja sitten punaisena ja takellellen alkaa sönkkäämään, ja mistään ei tulisi mitään enkä osaisi kertoa yhtään hauskasti ja kiinnostavasti. Kaikki vaan kiusaantuneina toivoisi että pääsisin pian loppuun. En tajua miten kaikki pystyy SUORASSA LÄHETYKSESSÄ olemaan niin sujuvia ja rentoja, vaikka läheskään kaikki vieraat ei ole mitään ammattiesiintyjiä.
Vierailija kirjoitti:
wu-tang
shadowboxing
Oletan et tää lankeis Arja Saijonmaan esitettäväksi.
Nightwish Sleeping sun.
Liittyy aikaan jolloin rakastuin.
Madonnan Express yourself, olin murrosikäinen kappaleen ollessa hitti ja sain siitä voimaa kun minua kiusattiin yläasteella
Eilen kun mä tiennyt en- Vesku ja Paula
tai
Sinne ja takaisin- Teleks
Pitäis varmaan vetää pitkää tikkua kumman valitsisin 🙄
Kyl se ois One Way Ticket....
Oon pari kertaa ottanut menolipun.
Ja muutaman kerran myös henkisesti.
Tällä biisillä on mulle painoarvoa. Ja ihan on veret seisauttava rytmikin.
Tulee nuoruus mieleen.
Rainbowin death alley driver olis kiinnostavaa kuulla Marjarannan laulamana.
Guns N Roses: Paradise City
Siinä biisissä vain on munaa.
(Vaikka olenkin nainen)
Pitäisi valita jotain oikein ennalta-arvaamatonta eli ei mitään omasta nuoruudesta. Eikä mitään, minkä Irina tai Arja Saijonmaa laulaisivat. Varmaan joku Edu Kettusen Hopeaa ja helmiäistä ja vinkkinä, että tanssittava kappale.
Ihanin sanomaltaan on Irwinin Maailma on kaunis, mutta siltikin Elämäni biisi on Miljoonasateen Voipallo
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi valita jotain oikein ennalta-arvaamatonta eli ei mitään omasta nuoruudesta. Eikä mitään, minkä Irina tai Arja Saijonmaa laulaisivat. Varmaan joku Edu Kettusen Hopeaa ja helmiäistä ja vinkkinä, että tanssittava kappale.
On muuten todella hyvä biisi. Kannattaa kaikkien kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kun mä tiennyt en- Vesku ja Paula
tai
Sinne ja takaisin- TeleksPitäis varmaan vetää pitkää tikkua kumman valitsisin 🙄
On tullut katsottua YouTubesta lukuisia kertoja toi Veskun ja Paulan veto.😢On liikuttava ja kaunis.
GG Allin & The Murder Junkies: I Kill Everything I Fuck