Jos menisit Elämäni Biisi -ohjelmaan, mikä biisi olisi
Kommentit (63)
When we all give the power
We all give the best
Every minute of an hour
Don't think about a rest
Then you all get the power
You all get the best
When everyone gives everything
And every song everybody sings
Varmaankin Tiamatin Gaia. En vain tiedä, kenet haluaisin esittämään kappaletta Johan Edlundin tilalle.
Mua alkoi eilen ahdistaa kun tajusin ettei mulla olis mitään biisiä johon liittyy joku tarina. Muistoja tietysti moneenkin biisiin liittyy mutta ei niistä mitään tarinaa saa. No helpotti kun muistin etten mä ole yhtään kukaan ja siten ei tarvi koskaan mennä siihen ohjelmaan!
Valinta olisi äärimmäisen helppo. Tietenkin se olisi Kaius Tihtosen On värkeissä varaa.
Tulin pomon pillin mukaan pomppiin
Kato kun mun leka lyö komppii
Aikane aamu, paina vaa paaluu
Turha odotella mitää hiton lomii
Kato kun mä painan joka päivä jobii
Kyllä mulle kaikki ylityöt sopii
Sitten tulikin burn out 🤗 Tämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen.
Siinä pitäisi ottaa myös se huomioon, että laulajien ja orkesterin pitäisi selviytyä siitä biisistä. Jos ne esittäis ihan hirveen version jostain mun lempibiisistä, lähtisin kävelemään studiosta pois kesken ohjelman.
Tämä aika on jo ohi mutta biisi on hyvä edelleen :) On askel kevyt reggae soi!
Live Is Life kirjoitti:
When we all give the power
We all give the best
Every minute of an hour
Don't think about a rest
Then you all get the power
You all get the best
When everyone gives everything
And every song everybody sings
Laibachin versio paljastaa totuuden laulun takaa ;)
John Lennon - Imagine. Lennonin väkivaltainen kuolema osui elämässäni taitekohtaan, jossa musiikilla oli valtava voima ja pikkutyttö aikuistui yhden päivän aikana, 15-vuotias olin silloin.
En tosin tiedä, kuka olisi kelvollinen minun silmissäni sen esittämään ohjelmassa. Sovituskaan ei saisi poiketa alkuperäisestä piiruakaan. Niin tärkeä se biisi minulle on.
10CC Dreadlock Holiday. Ensimmäistä kertaa elämässäni tajusin oikeasti pelätä Santo Domingolla. Ja vuosiluku oli -84.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Kävin katsomassa tämän elokuvan aikanaan kun se tuli. Oli silloin aika vaikea elämäntilanne. Elokuva itsessään ei silloin niin paljon kolahtanut mutta tämä musiikki.
Jälkikäteen olen tajunnut elokuvan teeman ja kappaleen sanat.
Siinä on itselleni jotain hyvin hengellistä.
Miks näitä pitää alapeukuttaa? 😆 sanoisitteko ohjelmassakin toisille osallistujille, et kyllä oli huono valinta?
Tää ois ihan mahdoton. Ei vaan ole mitään elämää suurempia voimabiisejä ollut missään vaiheessa elämää, kuuntelen paljon kaikenlaista. Välillä on erilaisia vaiheita, lempparit vaihtuu ja joskus taas palaa aikoinaan puhkikuunneltuihin.