Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en halua työterveyden verikokeisiin, onko pakko mennä?

Vierailija
16.10.2022 |

En tarvitse verikokeita varmuuden vuoksi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä.

Mun yksi kaveri meni ja hoitsu livautti kokeellisen k-piikin kun silmä vältti.

Nyt on jykylän novassa letkuissa kun pumppu alko röpöttää, paska maihä kävi.

Sano että ottaa henken siltä hoitsulta kun pääsee letkuista, paska mäihä sille hoitsullekki, piikitti väärää ukkoa, kepeet mullat hoitsulle ja sillee..

Nyt ne lääkkeet naamariin.

Vierailija
22/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on ainoastaan kuolla ja sekin vaan kerran

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan pelkäät. Rohkeasti menet, äkkiä se on ohi.

Vierailija
24/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä.

Sano että ottaa henken siltä hoitsulta kun pääsee letkuista, paska mäihä sille hoitsullekki, piikitti väärää ukkoa, kepeet mullat hoitsulle ja sillee..

Nyt ne lääkkeet naamariin.

Loppu. Aamulla otin viimeset opamoxit, nyt täytyy lantata päälle keskikaljaa että vaikutus pysyy, huomenna tulee rahaa ja saan hakittua kunnon vedot.

Vierailija
25/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä.

Ei ne siellä labrassa ketään rokota.

Vierailija
26/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no itse otattaisin ihan mielelläni :) aina valitetaan,kun ei tutkimuksiin pääse ja nyt pääsee ;) joku syyhän siihen on,että ne otetaan,itse haluaisin olla tietoinen arvoistani ja terveydestäni

Niin mäki ottaisin, kun kerran ilmaiseksi saa. Ne maksaisi muuten aika paljon ihan muuten vaan otettuna ja tota kauttahan moni saa selville jonkun terveysongelman, josta ei ollut mitään tietoa. Siksi olisi hyvä aina välillä käydä kattomassa. Samalla logiikalla, kun käy vaikka hammastarkastuksessa, ei sielläkään ole pakko käydä vasta kun on jotain ongelmia. 

Vierailija
27/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huviksesi.

Niitä tuloksia on, minusta ainakin mielenkiintoista katsoa, onko pysyneet viitearvojen sisällä.

Vierailija
28/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, mutta tällöin esiliehelläsi on oikeus päättää, että et sovellu työtehtävääsi.

No miten ihmeessä en soveltuisi? Eihän se verikoe sitä kerro. ap

Esimies olettaa maksa arvosi pilvissä tai veressäsi on kiellettyjä aineita? Ei ota riskiä pitääkseen sinut töissä. Mikä estä mennä? Oletko niitä Henkilöitä jotka täyttää terveysaseman, vaikka on oikeus työpaikka lääkärin ymm??

Vierailija
29/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi et kävisi noissa verikokeissa jos sulla ei oo mitään salattavaa esim huumeita tai muuta.jätät kyllä jotain nyt kertomatta.

Vierailija
30/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele enää miksi täällä on työttömiä niin paljon kun ei yhteen veeikokeeseen edes jaksata raahautua.

Vierailija
31/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täydellinen esimerkki ihmisestä joka tekee elämästään hankalaa ihan muuten vaan.

Vierailija
32/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse, mutta tällöin esiliehelläsi on oikeus päättää, että et sovellu työtehtävääsi.

Ei kuulu esimiehelle mitenkään.

33/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niillä verikokeilla mikään kiire ole. Käyt sitten kun ehdit, vaikka lomalla.

Vierailija
34/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa-arvot selvitetään, halusit tai et.

Joillain aloilla kyllä. Niistä ei kerrota etukäteen. Ei ole Alat ja Afos vaan ihan oma pitkäaikaista alkoholin kulutusta mittaava testinsä. Niihin on pakko mennä.

Vierailija
35/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no itse otattaisin ihan mielelläni :) aina valitetaan,kun ei tutkimuksiin pääse ja nyt pääsee ;) joku syyhän siihen on,että ne otetaan,itse haluaisin olla tietoinen arvoistani ja terveydestäni

Mä olen juossut viimeaikoina verikokeissa jatkuvasti muutenkin sairauksieni takia. Joten mitään salattavaa mulla ei ole, en vain jaksanut mennä niihin työterveystarkastuksiin. Mulla on tällä hetkellä niin paljon murheita vanhempieni terveysasioiden kanssa. Ja kun mun pitäisi ajaa töistä niin pitkälle niihin typeriin käynteihin, jokainen on eri päivänä. Ne on ihan turhia, pelkkää rahastusta. Joten mä vain peruin ne ajat, eikä pomo sanonut mitään. Tuskin on edes huomannut koko asiaa.

Vierailija
36/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on piikkikammoista porukkaa. Luulin, että koskee vaan lapsia. Ei pidä sitten ihmetellä, jos putoaa suorilta jaloilta, kun ei pidä itsestään huolta. Verikokeiden perusteella määrätään tarvittaessa jatkotutkimuksia.

Vierailija
37/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä.

Tämä kirjoittaja joutaisi hoitoon, mutta joutuisi varmaan sinne jkylän novaan koekaniiniksi. Muahaha...

Vierailija
38/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten ihmeessä en soveltuisi? Eihän se verikoe sitä kerro. ap

Esimies olettaa maksa arvosi pilvissä tai veressäsi on kiellettyjä aineita? Ei ota riskiä pitääkseen sinut töissä. Mikä estä mennä? Oletko niitä Henkilöitä jotka täyttää terveysaseman, vaikka on oikeus työpaikka lääkärin ymm??

Siis luuleeko ihmiset täällä, että ne verikokeiden tulokset kerrotaan esimiehille? Vaikka maksa arvot olisivat pilvissä, niin käsittääkseni esimies saa sen selville vain jos lääkäri määrää potilaan sairaslomalle ja kirjoittaa sairaslomatodistukseen syyksi sen maksa arvojen korkeuden. Ja senkin paperin voi työntekijä repiä ja mennä töihin ihan normaalisti.

Vierailija
39/39 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vielä miettisin toisen kerran että kannattaako mennä, eihän ne etes ite tiedä mitä siinä litkussa on, monet kuollukkin siihen piikkiin, ei kannata mennä.