Mitä tavallista asiaa ette aio suosiolla elämässämme tehdä?
Minä en aio koskaan alkaa keittää perunoita. Julmettua ajan haaskausta!
Kommentit (36)
En aio hypätä veteen/järveen. Kerran olen hypännyt uimahallissa joskus yläasteella kun oli pakko mutta se oli ahdistavaa. Muuten uin ja lillun vedessä mielelläni.
Lasketella. Hissillä mäki ylös ja suksilla alas. Vain huonokuntoiset ja pläskit laskettelevat. Kun eivät jaksa muutakaan.
En ota miestä
En tee lapsia
En ota asuntolainaa tai muutakaan velkaa
En käy salilla
En ota tatuointeja
En osallistu juoruiluun
En tamppaa mattoja
En syö kaurapuuroa
En usko mihinkään uskontoihin tai harjoita niitä
En laihduta
En katso mitään tv-ohjelmaa jossa on musiikkia, laulua ja tunnereaktioita
En äänestä demareita
En silitä pyykkejäni
Vierailija kirjoitti:
Lasketella. Hissillä mäki ylös ja suksilla alas. Vain huonokuntoiset ja pläskit laskettelevat. Kun eivät jaksa muutakaan.
Olen huonokuntoinen ja pläski, mutten minäkään laskettele. Se on ihan kidutusta se homma. Jalkoihin sattuu ne monot, ja mitään nautintoa ei se mäen alas tuleminen ei tuo.
Lapsia. Tuli juuri ero tämän takia, mutta tämä on asia mistä ei kummankaan pidä joutua joustamaan. Mies olisi kovasti halunnut ja varmasti olisi hyvä isä joten en halua viedä häneltä sitä.
Katsoa jouluna tv:stä samoja perinteisiä jouluohjelmia. Ikinä en ole Lumiukkoa tai joulurauhan julistusta katsonut vaikka joulua vietänkin.
Pitää häitä. Naimisiin voin mennä mutta hääperinteet ja se rahan meno yhteen päivään ei oo mun juttu.
Hankkia ajokorttia ja ajaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
En aio mennä naimisiin. Ihan itsestään selvä asia.
Niin, mitäpä väliä tuolla enää on. Muuten kuin taloudellisesti siis.
Hankkia vakituista kokoaikatyötä.
En ole koskaan harrastanut seksiä, eikä edes ole pienintäkään mielenkiintoa ikinä kokea moista. Lapsiakaan en halua, niin tuostakaan syystä ei tarvitse. Ei myöskään kiinnosta haaveilla mökistä ja veneestä, en tarvitse sellaisia.
Käyttää alkoholia ja/tai tupakkaa. En ole käyttänytkään,