Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi heteronaisen seksihalut loppuvat yhteisasumisessa?

Vierailija
16.10.2022 |

Puhutaan siis oikeasti pitkistä suhteista, vähintään 15-20 vuotta kestäneistä? Tutkitusti asia on näin. Olen itse nainen ja allekirjoitan väitteen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä tulee yksi kotityö muiden joukossa. Ei vaan jaksa kun on herännyt aamulla viideltä lähteäkseen töihin, töiden jälkeen on toinen työpäivä kotona perheen palvelijana. Sitten pitäisi palvella vielä mieskin kun on jo täysin loppu. Ei.

Eipä se aina auta vaikka miehenä tekee kaikki kotityöt ja vaimolla ei tarvitse tehdä juuri mitään. Silti yhtä kuiva seksielämä

Missä kohtaa tässä on sanottu, että miehen kotitöiden tekeminen _automaattisesti_ tarkoittaisi seksin saantia? Älkää taas laittako näihin viesteihin sisältöjä, joita niissä ei ole. Kotityöt kuuluvat sitä paitsi kaikille taloudessa asuville ihmisille, tämän pitäisi olla selviö eikä niistä pidä odottaa palkintoja.

No, ainahan joka paikassa kailotetaan, että kotitöitä tekevä mies hukkuu pipariin. Ja palstoilla naiset valittaa, ettei voi harrastaa seksiä jos kotityöt tekemättä. Sitten kun on mies joka tekee kaikki kotityöt, ei mitään vaikutusta seksielämään. Keksitään uusia tekosyitä.

No ne miehen seksitaidot on yhä huonot.

Milloin ne huonoksi muuttuivat jos kokoajan yrittää tehdä parhaansa ja tulla paremmaksi?

Vierailija
62/67 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä tulee yksi kotityö muiden joukossa. Ei vaan jaksa kun on herännyt aamulla viideltä lähteäkseen töihin, töiden jälkeen on toinen työpäivä kotona perheen palvelijana. Sitten pitäisi palvella vielä mieskin kun on jo täysin loppu. Ei.

Eipä se aina auta vaikka miehenä tekee kaikki kotityöt ja vaimolla ei tarvitse tehdä juuri mitään. Silti yhtä kuiva seksielämä

Ulkopuolisena on vaikea arvailla, mutta tuli mieleen, että tiedätkö millaisesta seksistä vaimo oikeasti pitää? Ihan esimerkinomaisesti vain, että jos hän syttyisi kovakouraisesta pakottamisesta ja piiskaamisesta, niin on ymmärrettävää, että herkkä ja hellä silmiintuijottelu lähörissä ei jaksa kiinnostaa.

Kyllä taas on soopaa. Mitå ihmeen väkivaltaisia pskoja täällä kirjoittaa? Jos nainen ei innostu seksistä miehensä kanssa niin se johtuu siitä että mies on surkea sängyssä ei siitä että miehen pitäisi saada pahoinpidellä nainen.

Mikäs sinulle tuli? Aika erikoinen tuo sujtautumisesi suoraan sanoen ja se, että pidät kovempiotteista seksiä väkivaltana. Minä olen itse keski-ikåinen nainen, enkä välitä yhtään hellästä rakastelusta, sen sijaan sytyn sekunnissa lähes pakottamisesta seksiin. Pointtini onkin, että jos tarjoaa toiselle vääränlaista seksiä siihen nähden, mitä hän haluaisi, niin seksi loppuu pikuhiljaa toisen kiinnostuksen puutteeseen. Veikkaan että aika harva tietää oikeasti, mitä puoliso salaa mielessään kaipaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on miehille tärkeämpää ja antaa enemmän kuin naisille. Etenkin siinä vaiheessa, kun suhteesta on laimennut kovin alkuhuuma. Naisen kiinnostus seksiin vakikumppanin kanssa vaan väljehtyy. Jos ja kun sellainen nainen on osunut kohdalle, niin ei siinä auta rakastajan taidot, siivoilu, läsnäolo, osallistuminen tms.

Vierailija
64/67 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on miehille tärkeämpää ja antaa enemmän kuin naisille. Etenkin siinä vaiheessa, kun suhteesta on laimennut kovin alkuhuuma. Naisen kiinnostus seksiin vakikumppanin kanssa vaan väljehtyy. Jos ja kun sellainen nainen on osunut kohdalle, niin ei siinä auta rakastajan taidot, siivoilu, läsnäolo, osallistuminen tms.

Näinhän se on. Minusta on erityisen raukkamaista, kun nämä naiset sitten usein yrittävät syyllistää miestä tästä omasta ominaisuudestaan. Kuulostaa yhtä tyhmältä kuin juoppoukko, joka syyllistää vaimoaan omasta ryyppäämisestään. 

Vierailija
65/67 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkopuolisena on vaikea arvailla, mutta tuli mieleen, että tiedätkö millaisesta seksistä vaimo oikeasti pitää? Ihan esimerkinomaisesti vain, että jos hän syttyisi kovakouraisesta pakottamisesta ja piiskaamisesta, niin on ymmärrettävää, että herkkä ja hellä silmiintuijottelu lähörissä ei jaksa kiinnostaa.

Kyllä taas on soopaa. Mitå ihmeen väkivaltaisia pskoja täällä kirjoittaa? Jos nainen ei innostu seksistä miehensä kanssa niin se johtuu siitä että mies on surkea sängyssä ei siitä että miehen pitäisi saada pahoinpidellä nainen.

Mikäs sinulle tuli? Aika erikoinen tuo sujtautumisesi suoraan sanoen ja se, että pidät kovempiotteista seksiä väkivaltana. Minä olen itse keski-ikåinen nainen, enkä välitä yhtään hellästä rakastelusta, sen sijaan sytyn sekunnissa lähes pakottamisesta seksiin. Pointtini onkin, että jos tarjoaa toiselle vääränlaista seksiä siihen nähden, mitä hän haluaisi, niin seksi loppuu pikuhiljaa toisen kiinnostuksen puutteeseen. Veikkaan että aika harva tietää oikeasti, mitä puoliso salaa mielessään kaipaa

Aika harva tietää mitä puoliso haluaa. Näinhän se taitaa olla. Olen kyllä kertonut vaimolle mistä pidän seksissä. Näitä toteutettiin jossain määrin ennen lapsiluvun täyttymistä ja sen jälkeen ei mitään. En oikeasti tiedä mitä hän haluaisi seksissä, koska ei kerro. Tai voihan se tietysti olla ettei edes haluaisi seksiä kanssani.

Vierailija
66/67 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva tietää mitä puoliso haluaa. Näinhän se taitaa olla. Olen kyllä kertonut vaimolle mistä pidän seksissä. Näitä toteutettiin jossain määrin ennen lapsiluvun täyttymistä ja sen jälkeen ei mitään. En oikeasti tiedä mitä hän haluaisi seksissä, koska ei kerro. Tai voihan se tietysti olla ettei edes haluaisi seksiä kanssani.

Luulen että minun puoliso ei ainakaan tiedä. En ole uskaltanut kertoa koska hän tykkää aika kilteistä jutuista (tai sanoo tykkäävänsä) ja mulla on välillä tosi pervot fantasiat. Pelkään että säikähtäisi tai kokisi itsensä riittämättömäksi... Varmuuden vuoksi esitän sitten siveyden sipulia, en tiedä meneekö täydestä vai ei. Joskus pitäisi varmaan kiskaista kunnon känni päälle ja ehdottaa jotain tosi rivoa mutta varmaan sammuisin ennen :D

N39

Vierailija
67/67 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osimoilleen näinhän se menee. Mitä ikinä teetkin, niin teet sen väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän