Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi heteronaisen seksihalut loppuvat yhteisasumisessa?

Vierailija
16.10.2022 |

Puhutaan siis oikeasti pitkistä suhteista, vähintään 15-20 vuotta kestäneistä? Tutkitusti asia on näin. Olen itse nainen ja allekirjoitan väitteen.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa cohabiting kills female sex drive.

Parasta mitä pariskunta voi tehdä hyvinvointinsa eteen on asua eri osoitteissa viettäen kuitenkin erittäin paljon aikaa yhdessä.

Kun asuu saman katon alla 24/7, toinen tulee liian tutuksi ja ärsyttäväksi ja seksuaalinen vetovoima alkaa hiipua. Kolmen kierroksen päivät muuttuvat kolmesti viikossa, sitten kolmesti kuussa ja lopulta kolmesti vuodessa-seteiksi.

Naulan kantaan. Asia on juuri näin, valitettavasti omakohtaisesta kokemuksesta tiedän.

Vierailija
22/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla, että sen heteronaisen seksihalut muuttuisi 20 vuodessa oli se sitten parisuhteessa tai ei

Tuokin pitää paikkansa. Parikymppisellä hormonit jyllää eri tahtiin kuin viisikymppisellä. Se on luonnonlaki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvat vain, jos mies huono seksissä. Eipä ole meilläloppuneet haluat eikä lopu.

Vierailija
24/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla, että sen heteronaisen seksihalut muuttuisi 20 vuodessa oli se sitten parisuhteessa tai ei

Riippuu varmaan naisen iästä. Tutkitusti naisen halut on huipussaan nelikymppisenä.

Linkitäpä se tutkimus tänne. Tätä hoetaan (=muutama vakiokirjoittaja hokee) suurenakin totuutena, mutta tutkimusten mukaan naisten seksuaalinen aktiivisuus on suurimmillaan silloin kun nainen on hedelmällisimmillään, eli välillä hieman vaille 20 vuotta-27 vuotta. Samoin miehillä, se on sidottu yleiseen fyysiseen kuntoon ja 20-30 vuotiaana on parhaimmillaan.

Toinen asia on se että joittenkin naisten halukkuus on heidän omasta mielestään suurimmillaan nelikymppisenä.

Samalla tavoin minä voin väittää että oma halukkuuteni on suurimmillaan nyt, eli kuusissakymmenissä. Varsin hyvin tiedän ettei se ole totta, mutta ainahan voin väittää niin.

Vierailija
25/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun oman vaimon halut ei ole hiipuneet. Yhdessä asuttu yli 20v. Seksiä joka päivä.

Sä oot varmaan hyvä sängyssä ja naisesi saa joka kerta orgasmin.

No yritän ainakin, ja lähes joka kerta myös vaimo saa. Pitkässä suhteessa ei aina sitä jännitystä ole, kun joka päivä touhuaa. Orkkukaan ei ole aina niin herkässä. Tämän allekirjoitan kyllä, että ollaan niin tuttuja jo. Mutta yritetään pitää kipinää yllä, ja meillä se pysyy juurikin naimalla. Ei se aina ole niin, että pitää olla kipinää, että voi naida. Se voi olla ihan toisinpäin, että pitää naida jotta olisi sitä kipinää. Erittäähän keho kaikkia mielihyvä hormoneja naidessa, ja orkussa.

Vierailija
26/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla ainakin mies on vaan liian tuttu. Ei jaksa aina niitä samoja kuvioita... ja kyllä, olemme vuosien varrella kokeilleet vaikka ja mitä piristämään seksielämää, on lelut, asut, on ollut kolmatta pyörää, kaikenlaisia rajujakin leikkejä...

Ei vaan jaksa.

Sitten taas joskus vielä jonkun hyvännäköisen ja älyllisesti kiehtovan vieraamman ihmisen kanssa saattaa hieman kiinnostus herätä. Pettänyt en kuitenkaan ole.

Rehellisyydestä pisteet. Ei sitä normaalia "kyllä me muuten mutta kun mies ei sitä ja tätä ja sentähden minulla on halut menneet...."

Vierailija
27/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho näyttää vihreämmältä aidan toisella

puolen. Mutta eihän se sitä ole. Kyllä sen

oman kanssa aina parhaat orkut saa.

Vierailija
28/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaan yhä oikeasti "rakastellaan" ja rakastetaan. Ikä ei vaikuta

Vierailija
29/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pitäisi yleistää. Itselläni 30 vuotta kestänyt suhde ja haluaisin monta kertaa viikossa. Lomalla saatetaan rakastella 5-7 kertaa/vko tai hyvänä viikonloppuna rakastellaan 3-5 kertaa/vkonloppu. Minulla kyllä seksihalut nousi 10 vuotta sitten hurjasti (silloin 40v). Nykyään haluaisin useammin kuin mieheni. Seksiä toki ollaan harrastettu aina, mitään kokonaan seksittömiä kuukausia ei ole ollut ikinä, mutta nykyään itselleni tekee tiukkaa jo viikonkin tauko.

N49

Vierailija
30/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pitäisi yleistää. Itselläni 30 vuotta kestänyt suhde ja haluaisin monta kertaa viikossa. Lomalla saatetaan rakastella 5-7 kertaa/vko tai hyvänä viikonloppuna rakastellaan 3-5 kertaa/vkonloppu. Minulla kyllä seksihalut nousi 10 vuotta sitten hurjasti (silloin 40v). Nykyään haluaisin useammin kuin mieheni. Seksiä toki ollaan harrastettu aina, mitään kokonaan seksittömiä kuukausia ei ole ollut ikinä, mutta nykyään itselleni tekee tiukkaa jo viikonkin tauko.

N49

Tuossa viestissäsi käy ilmi se, että miksi teillä on seksin suhteen parempi tilenne kuin suuremmalla osalla ikätovereistanne. "Seksiä toki ollaan harrastettu aina, mitään kokonaan seksittömiä kuukausia ei ole ollut ikinä...".

Tuohan se on, eräs maailman julkisimmista salaisuuksista jota jostakin syystä on vain kummallisen vaikeaa toteuttaa käytännössä. Kun nuorena parisuhteessa sekstaa paljon, niin vanhemmitenkaan se ei lopu kokonaan. Jos nuorena nai kuin keski-ikäinen, niin keski-ikäisenä nai kuin vanhus. Use it or loose it.

Kun seksi kuukahtaa kerran parisuhteessa, niin kylläpä se on erittäin harvinaista että se enää sieltä henkiin virkoaa. Yleensä se on parisuhteen loppulaskennan alku kun seksi loppuu.

Vierailija
31/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä se on kiinni, jos naisen seksihalut katoaa pitkässä parisuhteessa. Itse varmistin vaimoni tyydytyksen ja orgasmit jo heti seurustelun alussa, enkä ole siitä koskaan tinkinyt pitkässä parisuhteessa. Tarkoitus oli tehdä vaimo yhtä riippuvaiseksi orgasmeistaan kuin olen itsekin. Uskoisin onnistuneeni, koska kylmiä kausia ei ole ollut koskaan, eikä taukoja, jos synnytysten jälkeisiä ei lasketa. Siten käytännössä joka viikko ollut seksiä koko pitkän  parisuhteen ajan alle 20v eläkeikään ja  yhä jatkuu.  Toki naisen haluaminen on kokonaisvaltainen juttu.  Jos sitä on jo alun perin pitää sitä halua ruokkia ja vaalia, että se myös jatkuu.  Eikä ole pelkästä seksihalusta kyse, rakkauden ja läheisyyden säilyttäminen on seksin jatkumisen suhteen elintärkeää. Naisen pitää kokea olevansa rakastettu ja haluttu. Jos mies on oikeasti itsekäs hän tekee kaikkensa, jotta vaimonsa halut ja rakkaus säilyvät. Vaatii kompromisseja ja epäistekkyyttä panostaa kumppaninsa nautintoitoihin ja tyydyttämiseen.  Itse olen ainakin ollut epäitsekäs ja nähnyt kaiken vaivan vaimoni halujen nostoon ja orgasmeihin, jotta saisin itsekkäästi paremman nautinon seksissä ja parisuhteessa muutenkin.  Siten minusta vaimon orgasmit on vähän kuin laittaisi rahaa pankkiin kasvamaan korkoa. Niin makaa kuin petaa. Pitää antaa jotta voi saada. 

Vierailija
32/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä lopu jos on kiintymystä ja rakkautta sekä HYVÄÄ seksiä.

Kaikki muu täällä tekosyitä ja tämän tosiasian kieltämistä.

Vierailija
33/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä se on kiinni, jos naisen seksihalut katoaa pitkässä parisuhteessa. Itse varmistin vaimoni tyydytyksen ja orgasmit jo heti seurustelun alussa, enkä ole siitä koskaan tinkinyt pitkässä parisuhteessa. Tarkoitus oli tehdä vaimo yhtä riippuvaiseksi orgasmeistaan kuin olen itsekin. Uskoisin onnistuneeni, koska kylmiä kausia ei ole ollut koskaan, eikä taukoja, jos synnytysten jälkeisiä ei lasketa. Siten käytännössä joka viikko ollut seksiä koko pitkän  parisuhteen ajan alle 20v eläkeikään ja  yhä jatkuu.  Toki naisen haluaminen on kokonaisvaltainen juttu.  Jos sitä on jo alun perin pitää sitä halua ruokkia ja vaalia, että se myös jatkuu.  Eikä ole pelkästä seksihalusta kyse, rakkauden ja läheisyyden säilyttäminen on seksin jatkumisen suhteen elintärkeää. Naisen pitää kokea olevansa rakastettu ja haluttu. Jos mies on oikeasti itsekäs hän tekee kaikkensa, jotta vaimonsa halut ja rakkaus säilyvät. Vaatii kompromisseja ja epäistekkyyttä panostaa kumppaninsa nautintoitoihin ja tyydyttämiseen.  Itse olen ainakin ollut epäitsekäs ja nähnyt kaiken vaivan vaimoni halujen nostoon ja orgasmeihin, jotta saisin itsekkäästi paremman nautinon seksissä ja parisuhteessa muutenkin.  Siten minusta vaimon orgasmit on vähän kuin laittaisi rahaa pankkiin kasvamaan korkoa. Niin makaa kuin petaa. Pitää antaa jotta voi saada. 

Sinä sen sanoit "naisen pitää kokea olevansa rakastettu ja haluttu". Kirjoitin tuossa aiemmin 30v parisuhdetta takana -- omista haluistani. Kyllä kun edelleen itse rakastaa niin, että vatsassa perhosia edelleen ja välillä omat halut nousee niin, että kurkkuun nousee palan tunne ja ei meinaa pystyy sanomaan mitään. Se on jäätävä tunne haluta omaa miestä niin kovasti vieläkin näin pitkän ajan jälkeen. Ja vaikka en itse helposti orgasmia saa niin silti se halu on, välillä pitkän kaavan mukaan ja ei ne pikasetkaan haittaa. Minulla ne pikaiset kasvattaa "ruokahalua" ja uusinta on kiva ottaa hieman myöhemmin.

Vierailija
34/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oivaltanut jotain perustavanlaatuisen tärkeää. Kuulostat ihanalta mieheltä. Voisin kuvitella, että liitossanne muutkin asiat toteutuvat tasa-arvoisesti. Lueskelin tuolla av:lla ketjua, jossa joku mies oli sitä mieltä, että naisella pitää olla työ mutta siitä huolimatta kodin ja lasten hoito kuuluu lähtökohtaisesti naiselle. Voisin kuvitella, ettei tämmöisen miehen kannattais ihmetellä, jos naisen halut kuivuvat.

T. Aloittaja

Vierailija
35/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä tulee yksi kotityö muiden joukossa. Ei vaan jaksa kun on herännyt aamulla viideltä lähteäkseen töihin, töiden jälkeen on toinen työpäivä kotona perheen palvelijana. Sitten pitäisi palvella vielä mieskin kun on jo täysin loppu. Ei.

Eipä se aina auta vaikka miehenä tekee kaikki kotityöt ja vaimolla ei tarvitse tehdä juuri mitään. Silti yhtä kuiva seksielämä

Vierailija
36/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oivaltanut jotain perustavanlaatuisen tärkeää. Kuulostat ihanalta mieheltä. Voisin kuvitella, että liitossanne muutkin asiat toteutuvat tasa-arvoisesti. Lueskelin tuolla av:lla ketjua, jossa joku mies oli sitä mieltä, että naisella pitää olla työ mutta siitä huolimatta kodin ja lasten hoito kuuluu lähtökohtaisesti naiselle. Voisin kuvitella, ettei tämmöisen miehen kannattais ihmetellä, jos naisen halut kuivuvat.

T. Aloittaja

Ymmärsit oikein, meillä on ollut aina kaikkialla tasa-arvo. Olen kohdellut vaimoani aina tasa-arvoisena, arvostanut hänen mielipiteitään monen monta kertaa jopa enemmän kuin omiani. Olen luottanut häneen aina 110%:sesti. Hän on alusta lähtien hoitanut raha-asiamme ja talouden hoidon. Itse olen olen voimakas persoona isolla egolla, mutten vaimon kanssa. Kaksi vahvaa ja itsenäistä persoonaa, kummankaan ei tarvitse esittää mitään tai ottaa tilaa. Ei ole tarvinnut koskaan edes oikein  riidellä, kun luettu toista kuin avointa kirjaa. Sitä paitsi, rakastaan ei halua loukata, sattuu itseenkin yhtä paljon, jos ei enemmän.

Vierailija
37/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomies-Paavo ei ymmärrä lerppamunien ja kaappihomojen ongelmia!!! Paten vaatimattomuus ja itsensä kehumattomuus ajaa naisen karmeaan kiimaan, ja ulvomaan orgasmien sarjatulessa Paten mahtimolon ylivertaisen kyvykkyyden edessä!!! On se mahdoton isäntä, on on!!!!

Vierailija
38/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vähenivät siihen, kun mies haukkui ulkonäköni maanrakoon.

Vierailija
39/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vähenivät siihen, kun mies haukkui ulkonäköni maanrakoon.

Hölmö mies 🤐

No, sitä saa mitä tilaa (tarkoitan miestäsi).

En itse pidä omasta vanhenevasta ulkonäöstä, mutta tämän 30 vuoden aikana mieheni ei ole ikinä kommentoinut ulkonäköäni negatiivisesti ja on kyllä taitavasti saanut minut sängyssä unohtamaan ulkonäköasiat sujuvasti.

Vierailija
40/67 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä tulee yksi kotityö muiden joukossa. Ei vaan jaksa kun on herännyt aamulla viideltä lähteäkseen töihin, töiden jälkeen on toinen työpäivä kotona perheen palvelijana. Sitten pitäisi palvella vielä mieskin kun on jo täysin loppu. Ei.

Eipä se aina auta vaikka miehenä tekee kaikki kotityöt ja vaimolla ei tarvitse tehdä juuri mitään. Silti yhtä kuiva seksielämä

oletko aina tehnyt vaimollesi orgasmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi