Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin sotku, mitä olette keittiössänne saaneet aikaan?

Vierailija
16.10.2022 |

Minulla se on äskeinen tapahtuma.

Otin jääkaapista punajuuripurkin ja se lipesi käsistäni. Purkki särkyi ja kaikkialla on nyt sitä lientä.

Laitoin vaan oven kiinni, enkä pysty käsittelemään asiaa juuri nyt.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siivota se liemi äkkiä ettei se jymähdä kiinni, värjää meinaan ihan kivasti.

Mulla lipsahti kerran kalakeittokattila käsistä kun tartoin siihen jotenkin huonosti ja meni keitto pitkin lattioita

Vierailija
2/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunista ottaessa paistipadan se putosi. Toinen kämmi kävi jouluna kauan sitten. Kinkkua uunista ottaessa sen rasvainen liemi loiskahti lattialle. Äkkiä lattiarättiä hakiessa liukastuin liemeen. Onneksi nykyään on paistopussit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajuuri minullakin, mutta töissä suurtalouskeittiöllä. Olin ensimmäisiä päiviä töissä. Kukaan ei muistanut kertoa, että kylmiön hylly on rikki/epätasapainossa. Otin pahaa aavistanatta hyllyn toisesta päästä jotain, jolloin toisessa päässä ollut punajuuriastia tippui maahan. Siinä oli varmaan 5 kg punajuurta liemineen. Työvuoroni oli juuri päättymässä, joten meni ylitöiksi siivotessa sitä helvetinmoista sotkua. Muut vain juttelivat keskenään toimettomina, eikä kukaan tullut auttamaan. Syyttivät vaan, että olisihan se nyt minun pitänyt tietää, kun se on ollut niin kauan rikki.

Vierailija
4/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattipyreepurkki räjähti kun tökkäsin ensimmäisen reiän tölkinavaajalla. Sitä pyrettä oli kattoa myöten kaikkialla. 

Vierailija
5/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keittiössä, mutta keittiöstä tullessa. Vein vispipuuroa ulos jäähtymään ja sitä kuumaa puuroa läikkyi jalalleni. Voisin kuvitella, että napalmi tuntuisi samalta.

Vierailija
6/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin vituttaa ja puistattaa tuo työpaikka. Kamalin, jossa olen koskaan ollut.

Vierailija
7/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomaattipyreepurkki räjähti kun tökkäsin ensimmäisen reiän tölkinavaajalla. Sitä pyrettä oli kattoa myöten kaikkialla. 

Apua, mullekin on käynyt tämä.

Vierailija
8/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Seinille ja valkoisille verhoille roiskuva ketsuppipullo. Särkyneen juomalasin sirut kaikkialla. Pahin on ollut sellainen 30 cm korkea, lasinen huonelämpömittari, joka särkyi keittiössä muuton yhteydessä. Sisällä ollut liuotin valui lasinsirujen kera kaikkialle. Ihan kuin ei jo taaperoperheen muutto itsessään olisi ollut stressaavaa.

Vierailija
9/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma keittämä mehu räjähti jääkaapissa. Lasipullo ja jääkaapin lasinen välilevy hajosivat tuhansiksi sirpaleiksi. Jääkaapin muut tuotteet täyttyivät mustaherukasta ja lasinsiruista. Siivoaminen vei reilusti yli tunnin ja osa tuotteista täytyi heittää pois. Lasi meni paksustakin muovista läpi.

Vierailija
10/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma keittämä mehu räjähti jääkaapissa. Lasipullo ja jääkaapin lasinen välilevy hajosivat tuhansiksi sirpaleiksi. Jääkaapin muut tuotteet täyttyivät mustaherukasta ja lasinsiruista. Siivoaminen vei reilusti yli tunnin ja osa tuotteista täytyi heittää pois. Lasi meni paksustakin muovista läpi.

Ootko keitellyt mehuja sen jälkeen?

Vierailija
11/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vapuksi simaa. Olin sitä ennen leiponut pullaa ja ajatuksissani heitin myös simasatsiin kokonaisen hiivapalan. Hiiva hoiti tehtävänsä ja sima kuohui yli.

Vierailija
12/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli isoja, lasisia kaljapulloja. Pistin sellaisen pakastimeen viilentymään. Se sitten unohtui sinne ja räjähti. Lasinsirut oli ikävä siivota.

Vierailija
13/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko keitellyt mehuja sen jälkeen?

Olen, mutta en enää laita niitä lasipulloihin. Muoviset ovat toimineet hyvin. Hitsi mikä sotku tuosta lasisesta!

Vierailija
14/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin jääkaapissa olleen, exän mummin lasipulloon pullottaman, tahmean marjamehutiivisteen laattalattialle valkoisessa keittiössä.

Pullo oli tietenkin jääkaapin ylähyllyllä, ja minun olisi kuulunut lähteä töihin 10 minuutin kuluttua.

Siinä sitten punnitsin kumpi on pahempi, tuhoan vuokra-asunnon keittiötä tahmealla mehulla vai myöhästyn töistä koeajalla.

Vierailija
15/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiputin jääkaapissa olleen, exän mummin lasipulloon pullottaman, tahmean marjamehutiivisteen laattalattialle valkoisessa keittiössä.

Pullo oli tietenkin jääkaapin ylähyllyllä, ja minun olisi kuulunut lähteä töihin 10 minuutin kuluttua.

Siinä sitten punnitsin kumpi on pahempi, tuhoan vuokra-asunnon keittiötä tahmealla mehulla vai myöhästyn töistä koeajalla.

Arvaus: Kiirehdit töihin.

Vierailija
16/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kummempia, kuin aikoinaan tuli sellainen pumpattava öljyspray purkki. Eli siihen siis laitettiin itse oliiviöljy, tämän jälkeen pystyi pumppaamaan painetta ja sitten pystyi sprayaamaan sitä öljyä esim. salaatin päälle tai pannulle, kunnes pumpattu paine loppuu. Kerran ilmeisesti hieman innostuin pumppaamaan sitä painetta ja koko pullo puolillaan oliiviöljyä räjähti käsissäni. Onneksi ei tullut haavoja, mutta sitä öljyä oli kyllä keittiössä sitten seinistä kattoon.

Myöhemmin ne pullot takaisin vedettiin myynnistä vaarallisena.

Vierailija
17/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime yönä kännissä paskantanut keittiössä olevaan arkkupakastimeen. Kiljuripuli tietenkin ollut ja paskaa valunut jokapaikkaan.

Vierailija
18/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu toi mieleeni muiston työpaikkaruokalasta. Hain ruokaa ja tiskillä oli sellainen iso ketsuppipullo, josta sai ketsuppia painamalla pumppua. Painoin aika reippaasti ja jotenkin se ketsuppi lensi väärään suuntaan.

Minulla oli valkoinen puuvillaneule päälläni. Menin vessaan yrittämään pestä sitä ja sehän venyi pitkäksi. Aikaa on kulunut kauan, enkä muista enää, kuinka selvisin tilanteesta.

Vierailija
19/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime yönä kännissä paskantanut keittiössä olevaan arkkupakastimeen. Kiljuripuli tietenkin ollut ja paskaa valunut jokapaikkaan.

Muutama neuvo vastaisuuden varalle:

Älä kännää. Jos se ei ole vaihtoehto niin...

Juo jotain muuta kuin kiljua

Hommaa kaappimallinen pakastin. Sinne on vaikempi paskoa. Luulisin.

Vierailija
20/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaatui frenchpress-kahvinkeitin täynnä valmistumassa olevaa kahvia ja kahvinpuruja, kaatui vielä vauhdilla ja niitä puruja levisi avoinna olleeseen täyteen kattilakaappiin ja jokaiseen lähellä olleeseen keittiön laatikostoon. En itsekään jälkeenpäin ymmärtänyt, miten kahvinpurut ovat voineet levitä sillä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi