Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin sotku, mitä olette keittiössänne saaneet aikaan?

Vierailija
16.10.2022 |

Minulla se on äskeinen tapahtuma.

Otin jääkaapista punajuuripurkin ja se lipesi käsistäni. Purkki särkyi ja kaikkialla on nyt sitä lientä.

Laitoin vaan oven kiinni, enkä pysty käsittelemään asiaa juuri nyt.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikke Negatiivi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma keittämä mehu räjähti jääkaapissa. Lasipullo ja jääkaapin lasinen välilevy hajosivat tuhansiksi sirpaleiksi. Jääkaapin muut tuotteet täyttyivät mustaherukasta ja lasinsiruista. Siivoaminen vei reilusti yli tunnin ja osa tuotteista täytyi heittää pois. Lasi meni paksustakin muovista läpi.

Ootko keitellyt mehuja sen jälkeen?

Juu olen, höhöhöö... se pullo sano että PUM. höhöhöö, tänään keittelen taas vähän mehuja. TOINEN PUM. Tsihihihi.

Tällaisten tapausten kohdalla toivoisin, että eivät pääsisi nettiin. Nettilukko, jonka saisi avattua ratkaistuaan jonkun laskutehtävän. Kertotaulu voisi olla näille tarpeeksi haastava.

Ja prosenttilasku mahdoton.

Vierailija
42/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasagnevuoka tipahti käsistä kun otin sitä uunista. Kauhea kiire suljemaan keittiön ovi,etteivät kissat päässeet tepastelemaan lasin ja tomaatin sekaan!

Onneksi ei ollut näitä avokeittiöhömpötyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen maitopurkki lattialle. Uskomatonta miten paljon yksi litra nestettä sotkee.

Vierailija
44/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin vituttaa ja puistattaa tuo työpaikka. Kamalin, jossa olen koskaan ollut.

Ravintola-ala on täynnä inhottavia, ilketä, pirullisia ja henkisesti sairaita yksilöitä, jotka nauttivat kun saavat tuhota jonkun hierarkiassa alempi arvoisen ihmisen mielenterveyden.

Kiva mennä joka aamu itkukurkussa töihin ja kiva joka ilta lähteä itkien kotiin. Ja kiva kun kotona ei jaksa enää tehdä muuta kuin nukkua, ja pelätä seuraavaa päivää etukäteen.

Vierailija
45/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitin puurokattilasta maidon ulos. Lieden käyttöohje käskee laittamaan levyn ensin täysteholle noin minuutiksi, että levy alkaa lämmetä kunnolla ja vasta sen jälkeen säätämään pienemmälle. Unohduin sudokun pariin kun odottelin sitä minuuttia ja minuutti venyi useammaksi ja maito kuohui kattilasta pitkin liettä ja valui uuniin, uunin luukkua pitkin lattialle, luukun lasien väliin ja peltilokeroon. Jäähtyneenä limaisen tahmea tärkkelyspitoinen maito ei edes pelkällä pyyhkimisellä lähde, vaan pitää kaapia, pestä ja hangata ihan huolella ja kaivella hammastikulla uunin säätimien alta ja saranoista ja kaikista koloista ja urista.

Nykyaikana ei ihmiset tosiaan jaksa tai kykene YHTÄ minuuttia odottamaan tai keskittymään. Onhan se sentään 60 sekuntia.

Vierailija
46/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitin puurokattilasta maidon ulos. Lieden käyttöohje käskee laittamaan levyn ensin täysteholle noin minuutiksi, että levy alkaa lämmetä kunnolla ja vasta sen jälkeen säätämään pienemmälle. Unohduin sudokun pariin kun odottelin sitä minuuttia ja minuutti venyi useammaksi ja maito kuohui kattilasta pitkin liettä ja valui uuniin, uunin luukkua pitkin lattialle, luukun lasien väliin ja peltilokeroon. Jäähtyneenä limaisen tahmea tärkkelyspitoinen maito ei edes pelkällä pyyhkimisellä lähde, vaan pitää kaapia, pestä ja hangata ihan huolella ja kaivella hammastikulla uunin säätimien alta ja saranoista ja kaikista koloista ja urista.

Tämän siivoamisessa on jo haastetta.

On varmaan enemmän haastetta kuin sudokussa, ja varmasti olisi ollut tehokkaampaa vaan tuijottaa sitä kattilaa se 60 sekuntia, uhrata ne sekunnit elämästään.

Vierailija
47/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime yönä kännissä paskantanut keittiössä olevaan arkkupakastimeen. Kiljuripuli tietenkin ollut ja paskaa valunut jokapaikkaan.

Itse olin tehokkaana ja kätevänä päättänyt hyödyntää krapulan ja vatsaflunssan yhtäaikaisuuden, siten että teenpä nyt sitten kerralla koko arkkupakastimen täyteen ripulikuutioita ja ripulipeltejä, niitä  kun tulee meidän perheessä paljon käytettyä naapureiden ja tuttavien iloksi.

Sain viisi pellillistä, 10 kippoa ja laakeaa astiaa täyteen mehevää ripulia, ja kaikki sinne pakkaseen.

Eikös vaan tullus sitten sähkökatko pitkäksi aikaa, ja mieheni tyhjensi sitten pakkasta ja unohti ne kaikki tuotokseni keittiöön sulamaan.

Pistävä haju oli vastassa kun tulin mökiltä.

Vierailija
48/48 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies otti jääkaapista mehukeittopurkin ja ravisti sitä reippaasti. Korkki oli huonosti kiinni eli se irtosi. Oli sitten mehukeittoa joka paikassa.

Itse pudotin lautasellisen pakastimesta sulatettuja mansikoita. Olin laittamassa niitä jääkaappiin ja hups, lautanen lipesi. Nestettähän noissa on reilusti ja sitä oli sitten ihan kaikkialla. Kamala sotku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme