Miksi osa ihmisistä on niin yksinkertaisia?
Kommentit (7)
Itselleni yksinkertaisuutta aiheuttaa erityisherkkyys (eri asia kuin yliherkkyys). Kaikki on minulle jotenkin niin vaikeaa, että joudun keskittymään vain muutaman asian hoitoon päivässä. Yksin ollessa tosi asiat sujuvat, mutta nyt iän myötä (yli 30) on toisaalta yksinäisyys alkanut piinata. Jotkut tapaamani yliopistoihmiset eivät halua olla kanssani yhden illan juttuja enempää tekemisissä, koska olen käynyt vain ammattikorkeakoulun. Tuntuu kuitenkin, että tämänhetkiset voimavarani eivät riitä yliopisto-opiskeluun.
M34
Minulla yksinkertaisuutta aiheuttaa se että kun olin lapsi vanhempani muuttivat hornantuuttiin pikkukylään jossa ei ollut yhtään mitään. Tietokonetta meille ei hankittu koska isän mielestä ei ole tarvetta, kylakoulupahasessa oli yksi kone ja sitä ei saaneet oppilaat käyttää.
Olen hyvin yksinkertainen koska en ymmärrä maailman asioista mitään enkä miten hommat toimii koska oli virikkeetön ympäristö.
Vierailija kirjoitti:
Minulla yksinkertaisuutta aiheuttaa se että kun olin lapsi vanhempani muuttivat hornantuuttiin pikkukylään jossa ei ollut yhtään mitään. Tietokonetta meille ei hankittu koska isän mielestä ei ole tarvetta, kylakoulupahasessa oli yksi kone ja sitä ei saaneet oppilaat käyttää.
Olen hyvin yksinkertainen koska en ymmärrä maailman asioista mitään enkä miten hommat toimii koska oli virikkeetön ympäristö.
Tunnen paljon tyhmempiä kuin sinä: ne jotka eivät edes huomaa sitä etteivät tiedä kaikkea, ja jotka eivät voi myöntää sitä.
Kun yksinkertaisten ihmisten annetaan lisääntyä, niin ei se lopputulos ainakaan viisaammaksi muutu.
Kaksinkertainenko pitäisi olla?