Minkä asioiden vuoksi olet ollut kouluaikana jälki-istunnossa, jos olet ollut?
Minä olin ehkä kolmannella luokalla siksi, kun melusin tunnilla ja en lopettanut, vaikka opettaja kielsi. Toisen kerran kahdeksannella luokalla, kun meitä oli useampi oppilas välitunnilla luvatta käytävässä, vaikka olisi pitänyt olla ulkona. Jäimme sitten kaikki jälki-istuntoon. Minä muiden joukossa, vaikka olin varmasti yksi parhaiten käyttäytymistä oppilaista koko luokka-asteella, vaikka sen itse sanonkin. Enkä ollut käytävässä muun syyn takia, kuin että halusin näyttää, että kyllä minäkin uskallan uhmata opettajia. Minua kun kiusattiin siksi, koska olin yleensä niin kiltti eli toisten mielestä jänishousu.
Kommentit (26)
Jäin kiinni, kun jyskytin ruotsin opettajaa sen luokassa takaapäin.
Yläasteella kerran jatkuvasta myöhästelystä. Periaatteessa kolmesta myöhästymisestä olisi kai pitänyt saada mutta sain varmaan kerryttää niitä koska olin muuten kiltti ja sain hyviä numeroita. Toisessa koulussa napsahti tunti koska en mennyt välitunnilla ulos.
Olin 1. ja 2. luokalla jatkuvasti jälki-istunnossa. En vieläkään tiedä, miksi.
Opettaja vihasi minua ja kiusasi ala-asteella, sain muiden tekoset niskoilleni aina. esim.Koulutoveri kiroili ja mä olin vaan mykkänä vieressä niin minäkin olin sitten kiroillut ja jouduin jälkkään.
itse jouduin kun sanoin sijaista v**un homoksi kun laittoi mut pois luokasta koska sanoin vahingossa vi**u
Olin yläasteella jälki-istunnossa myöhästymisten takia. Meillä oli systeemi, että jokaisesta myöhästymisestä sai olikohan se nyt 15 minuuttia jälki-istuntoa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/