Sääliksi käy nuo lapset, joilla äidit käyttävät noita "kumihaalareita" syksyn yleisvaatteena Lapsen mukavuus vai se, että äiti pääsee helpommalla, on tärkeämpää?
Tiedän useammankin mamman, jotka on niin tykästyneet noihin, siis ne vuorilliset kurahaalarit,, kun on niin tooosi kätevät ja helppohoitoiset. Ja lapsiraukat kulkee syksyn kauppareissut ja muut kulkemiset niissä. Ymmärrän jossain ihan kuraleikeissä on hyvät juu, mutta tarkoitin sitä, että ihan yleisvaatteena käytetään syksyllä. Varmaan lapsella toosi kiva, kun hiostaa ja ei varmaan muutenkaan kiva kulkea tuollaisessa hengittämättömässä jatkuvasti.
Kommentit (15)
Ityse puen lapsen Hugo Bossin pukuun, se on mulle sellainen näyttelyesine, minkä avulla korostan "menestymistäni"
Jo kauan sitten oli reimatecit eli haalarit, jotka pitää veden, mutta ei ole kumia. Mitä taantumus nyt on tullut, että halutaan käyttää näitä kumipintaisia?
Vierailija kirjoitti:
Jo kauan sitten oli reimatecit eli haalarit, jotka pitää veden, mutta ei ole kumia. Mitä taantumus nyt on tullut, että halutaan käyttää näitä kumipintaisia?
Pue lapsi ReimaTeciin, vie päiväkotiin --- siellä sille pakotetaan kurahousut ja kurarukkaset kaiken tecin päälle.
Mun käy sääliksi sua ja sun lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että siksi, että nekin on kehittyneet. Ovat aika kevyitä ja joustavia. Ei haittaa liikkumista, mutta tietysti se hiostaminen on edelleen huono puoli.
Kyllä meidän 8v vielä löytää kauppareissullakin lätäköt ja kurapaikat! No joo, en mä sille kauppaan mitään kurapukuja laita, mutta pihalla kyllä niitä tavallaisia kurahousuja käyttää.
Nyt ainakin Helsingissä sellainen keli, että tuo haalarihan on just paras.
Meillä ainakin ongelma, että päiväkoti pukee tuon haalarin päälle, vaikkei sataisi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin ongelma, että päiväkoti pukee tuon haalarin päälle, vaikkei sataisi.
Onko se sitten ainoa kuravaate, jonka olette sinne vieneet? Kyllähän meilläkin nyt syksyllä laittavat melkein päivittän kurikset vaikka ei sataisi, mutta me on viety ne tavalliset vuorittomat henkselihousut, jolloin se ei ole niin tukala kuin kokohaalari olisi päivittäin käyttää.
Miten niin äiti pääsee helpommalla? Kiinteä vuori tosi hankala kuivattaa!
Tunnustan! :) Kuusivuotiaalle laitan usein vuorellisen kurahaalarin.. Ei tarvitse aina miettiä, että miten märkää juuri nyt on, on nopea ja helppo pukea. Ei ole liian hikinen ollut. Eskaria varten on erikseen kurahousut ja takki, joissa ei ole vuorta.
Ei oo omalla lapsella päällä,kuin kurakeleillä,mutta en nyt oikein ymmärrä tätä hiostamispaasausta.Ei ainakaan meidän lapset ole olleet hikisiä noita haalareita käyttäessään.Isompi lapsista jo sen ikäinen,että osaa kyllä sanoa,jos on haalarissa tukala olo.Tykkää käyttää kyseistä haalaria ja laittaa sen mielummin,kuin esim.kuorivaatteet/kurahousu yhdistelmän.
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan se kätevää ostaa vedenpitävät reimatecit.Pitää kivasti vettä joo,mutta sun lapset varmaankin tekee sielä pihalla muutakin,kuin seisoskelee tumput suorina niissä reimateceissään.Mitä useemmin niitä tecejäsi peset,sitä nopeemmin ne ominaisuudet kuluu.Joten kurahousut nyt ainakin olisi hyvä laittaa päälle välillä.Se nyt ei sitten liene vähemmän hiostavaa laittaa kuriksia reimatecejesi päälle.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi hyvä vanhemmuus on sitä, että aikuiset kärsivät mahdollisimman paljon. En silloin, kun työskentelin päiväkodissa enkä vieläkään. Vanhemmat, jos on jokin keino, millä pääsette vähänkin helpommalla niin totta kai käyttäkää se!