Mitä me kansalaiset teimme väärin? maksoimme koronan, maksoimme koronatuet, maksoimme kalliista polttoaineesta, maksoimme nousevista hinnoista, maksamme Venäjän teoista.
Ja nyt pääministeri Marin ehdottaa meille veronkorotuksia?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
"Pääministeri Marinin mukaan julkista taloutta tulisi vahvistaa tulosopeutuksella, mutta verotusta ei tulisi hänen mukaansa kiristää."
Lisäksi Marin katsoo, että Suomi tarvitsee niin tulo- kuin menosopeutusta.
Tulosopeutus on vasemmiston omaksuma uuskielinen termi veronkiristyksille. Vaalien lähestyessä puolueiden täytyy rehellisesti kertoa mitä esittää, eikä harhauttaa ihmisiä. Olen Marinin kanssa samaa mieltä siitä, että julkisen talouden remontissa kasvun edellytyksiä tulee varjella. Veronkiristysehdotuksillaan Marin olisi kuitenkin tekemässä juuri päinvastoin kuin sanoo. Demareiden veronkiristyslinjalla tukahdutetaan tehokkaasti viimeinenkin orastava kasvu Suomesta, Valtonen vastaa.
Eli tulo ja menosopeutuksia, hmmm...
Tuppurainenhan sen sanoi "Oma kansa ensin"- ajattelu on vahingollista.
Niin mitäpä näiltä muuta voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että persuöyhötystä löytyy, mutta yhtään faktaa ei vielä ole nähty.
Ei palstalle kannata faktoja enää lisätä, avauksen olemassaolon aika on niin pieni että kannattaa keskittyä keskusteluun. Faktat löytyy kyllä verkkomedioista.
No minä kun en löytänyt, niin sinä voisit laittaa niitä faktoja niistä verkkomedioista, ei mielellään persujulkaisuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle ihmiselle tuntuu olevan hirveä järkytys tajuta että pahoja asioita tapahtuu. Niistä on pelkkää vahinkoa kaikille, eikä niistä seuraa automaattisesti palkintoa. Tämä on asia jota kukaan ei pysty korjaamaan eikä peruuttamaan.
Palkintoja on kyllä seurannut sähköfirmoille ja ruokakauppiaille.
Mitä palkintoja?
Historian parhaita tuloksia. Siellä on tienattu isot rahat kansalaisten hädällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolla on joku sairas mielihalu rangaista suomalaisia ja tuhota meidän elämät ideologioiden takia
Emme ole kansana kovin kummoinen. Olemme päästäneet persut öyhöttämään politiikkaan.
Vaikka sinä ja sinun ymmärryksesi ei ole kummoinen, niin se ei tarkoita sitä, että persut ovat kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pääministeri Marinin mukaan julkista taloutta tulisi vahvistaa tulosopeutuksella, mutta verotusta ei tulisi hänen mukaansa kiristää."
Tulosopeutus on vasemmiston omaksuma uuskielinen termi veronkiristyksille. Vaalien lähestyessä puolueiden täytyy rehellisesti kertoa mitä esittää, eikä harhauttaa ihmisiä. Olen Marinin kanssa samaa mieltä siitä, että julkisen talouden remontissa kasvun edellytyksiä tulee varjella. Veronkiristysehdotuksillaan Marin olisi kuitenkin tekemässä juuri päinvastoin kuin sanoo. Demareiden veronkiristyslinjalla tukahdutetaan tehokkaasti viimeinenkin orastava kasvu Suomesta, Valtonen vastaa.
Missä se veronkorotusehdotus luuraa? Olen sitä tässä jokusen tovin jo odotellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle ihmiselle tuntuu olevan hirveä järkytys tajuta että pahoja asioita tapahtuu. Niistä on pelkkää vahinkoa kaikille, eikä niistä seuraa automaattisesti palkintoa. Tämä on asia jota kukaan ei pysty korjaamaan eikä peruuttamaan.
Palkintoja on kyllä seurannut sähköfirmoille ja ruokakauppiaille.
Mitä palkintoja?
Historian parhaita tuloksia. Siellä on tienattu isot rahat kansalaisten hädällä.
No enpä odottanutkaan mitään faktaa. Tuo roska ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että persuöyhötystä löytyy, mutta yhtään faktaa ei vielä ole nähty.
Ei palstalle kannata faktoja enää lisätä, avauksen olemassaolon aika on niin pieni että kannattaa keskittyä keskusteluun. Faktat löytyy kyllä verkkomedioista.
Tarkastin juuri koko internetin ja huomasin että valehtelet. Mitään faktoja aiheesta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se veronkorotusehdotus luuraa? Olen sitä tässä jokusen tovin jo odotellut.
Tulo ja menosopeutuksia, hmmmmmmm....
Halla-ahomaisesti voisin heittää ilmoille vedon, syöttekö hatullisen paskaa jos Marinin hallitus ehdottaa veronkovennuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastin juuri koko internetin ja huomasin että valehtelet. Mitään faktoja aiheesta ei ole.
Persun paskapuheet tunnistaa siitä, että vastaukset ovat tasoa "faktat löytyy netistä, etsi itse".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolla on joku sairas mielihalu rangaista suomalaisia ja tuhota meidän elämät ideologioiden takia
Emme ole kansana kovin kummoinen. Olemme päästäneet persut öyhöttämään politiikkaan.
Vaikka sinä ja sinun ymmärryksesi ei ole kummoinen, niin se ei tarkoita sitä, että persut ovat kaltaisiasi.
Jos persut olisivat kaltaisiani, suomalaisten ÄO nousisi huomattavasti.
Koska emme halua tukea Venäjän toimia yhdessä Syyrian ja Pohjois-Korean kanssa. Mielestäni olemme valinneet ihan hyvän puolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulo ja menosopeutuksia, hmmmmmmm....
Missä on se veronkorotusehdotus? Odotan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persun paskapuheet tunnistaa siitä, että vastaukset ovat tasoa "faktat löytyy netistä, etsi itse".
Ei ainakaan pääkaupunkiseudulla tarvitse edes nettiä havaitakseen, että vihervasemmiston ja kokoomuksen ajama kansanvaihto etenee loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan pääkaupunkiseudulla tarvitse edes nettiä havaitakseen, että vihervasemmiston ja kokoomuksen ajama kansanvaihto etenee loistavasti.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten tämä paskapuhe liittyy aiheeseen millään tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Me maksamme EU:n teoista, ei Venäjän.
Ja NATO:n, käytännössä sama mafia tosin.
Miten niin maksoitte? Minun käsittääkseni ne on kaikki hoidettu velalla, jonka korkomenot nousee huimaa vauhtia. Ennemmin tai myöhemmin velka lankeaa maksettavaksemme tulevaisuudessa. Silloin se on aivan eri luokkaakin kuin nyt 150 miljardia!
Vierailija kirjoitti:
me maksamme vihervasemmiston teoista. teimme väärin, kun äänioikeus annettiin työtävieroksuville pummeille ja nisteille, jotka äänestävät vihervasemmistoa
Ei ne nistit ja pummit ehdi äänestyskopeille...
No perusta ruokakauppa tai sähköyhtiö. Problem solved.