Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yhteiskunnan mittareilla täysin epäonnistunut

Vierailija
15.10.2022 |

Olen kohta 40 vuotias eikä minulla ole työpaikkaa tai varallisuutta, työkyvyttömyyseläke odottaa, olen eronnut kolmen lapsen yksinhuoltaja. Miksi silti tuntuu, että elämäni on ihanaa? Tuntuu etten saisi kokea näin, mutta jostain syystä olen tilanteeseeni tosi tyytyväinen. On aikaa nähdä ystäviä, kävellä luonnossa mietiskellen, lukea kirjoja, auttaa lapsia läksyissä, pitää lasten kanssa leffailtaa ja kokata yhdessä. Kotona on rauha, kun ei ole toista aikuista kenen kanssa riidellä. En ole siis työtön kuitenkaan omasta tahdostaan, vaan se on seurausta sairaudesta, jota en olisi halunnut ennen kuin joku alkaa haukkua loiseksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tässä iässä nyt enää ala opetella itsevihaa. Anna itsellesi lupa nauttia elämästä ja olla onnellinen. Jos ei muuten niin lasten vuoksi.

Vierailija
2/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä yhteiskunnan mittareita voi käydä katsomassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sulla lapsia. Et ole epäonnistunut.

Vierailija
4/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin.

Ap

Vierailija
5/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma på här.

Vierailija
6/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet maailman paras sinä. Siinä ei voi epäonnistua.

Vierailija
7/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi oman elämänsä sivuhenkilö.

Vierailija
8/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkölämmitteisen asunnon ostaneet ovat epäonnistuneet.

Vierailija
9/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkölämmitteisen asunnon ostaneet ovat epäonnistuneet.

No tule sinä lämpimikseen tänne sitten pätemään, kun kammetaan isäntää taltalla irti sohvasta mihin on jäätynyt kiinni!! Onko hauskaa kun joudutaan polttamaan lasten lelut uunissa että tulisi edes lämpöä?? Jouduttiin ottamaan nyt 4 kissaa peiton alle lämmittämään. Kuka maksaa kissojen ruuat??

Vierailija
10/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh, kuka ne mittarit määrittelee? Yhteiskuntaan mahtuu ihan hyvin kaikenlaista hiihtäjää. Jotkut on parhaita ja onnistuneita kaikella yhteiskunnan mitattavissa olevilla asioilla ja jotkut hyppää ulos pyörästä jo varhain. Kumpikin on ok, nimittäin kaikkia tarvitaan. Voi olla ihan hyvin vaikka varoittava esimerkki jos ei mitään muuta. Minäkin olen kaikella tavalla mukamaste epäonnistunut yksilö, mutta silti minulla on oikein mukava ja hyvä olla ja sehän riittää.

Vierailija
11/11 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on kaikki tarpeellinen eikä mitään liikaa.

Voisin sanoa, että hyvin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme