Mikä ennustus on toteutunut?
Kysymys otsikossa.
Onko sattumalta käynyt niin, että huuhaaksi laskettava, kädestä tai korteista luettu liibalaaba onkin tapahtunut?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut ns. hörhö joka uskoo kaikenlaiseen yliluonnolliseen, ikinä en ole käynyt millään ennustajilla tai ollut kiinnostunut tällaisista, mutta tämä maailmantilanne pelottaa minua niin paljon, että olen alkanut tuollaistakin tietoa etsiä. Siis sitä, että olisiko joku ennustanut tämän sodan ja myös sen muten se tulee päättymään.
Onkohan kukaan antanut jotenkin yksiselitteisen ymmärrettävästi ennustuksia tästä?
Raamattu kertoo lopunajoista. Kaikki täsmää, tilanne tulee vielä pahentumaan kovasti.
Käänny Jumalan puoleen , pyydä että hän antaisi sinulle uskon ja että saisit ottaa Jeesuksen vastaan.
Älä käänny ennustajien puoleen, ovat pahojen henkien kanssa tekemisissä.
Kaikkea hyvää!
Tulee mieleen jehovalaisten rento mentaliteetti: maailmanloppu silloin ja tällöin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jehovan_todistajien_eskatologia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ra amatussa ennustetut suuren ahdistuksen ajat toteutuvat parhaillaan. Vaarallisia kulkutauteja, järjettömiä sotia, luonnonolosuhteiden huonontumista (ilmastonmuutoksen aiheuttamat kuivuudet ym), maanjäristyksiä paikassa toisensa jälkeen, rikollsuuden ja pahuuden kasvu, nälänhätä. Oikean totuuden löytänyttä kristittyä lohduttaa tieto että pian puhkeaa Harmageddon jolloin kaikki pahuus hävitetään. Sen jälkeen toteutuu Suurin Ennustus: "Katso, uudeksi minä teen kaiken!"
Koska koskaan ennen ei ole ollut sotia, kulkutauteja, nälänhätää, maanjäristyksiä tai rikollisuutta.
Itseasiassa näitä kaikkia, paitsi ehkä maanjäristyksiä, taitaa tilastojen valossa olla nykyisin vähemmän kuin koskaan ihmisen historiassa.Noita ja kaikkia muita katastrofeja on ollut koko historian ajan mutta pointti on että nykyään ne kaikki ovat päällä YHTÄ AIKAA. Vapahtajamme sanoi että yhden lehden puhkeaminen ei tee kesää mutta kun koko puu puhkeaa lehtiin on kesän aika. (tässä ei sanatarkasti kyseinen raamatunkohta mutta tarkoitus selviää)
Jaa, että esim. Satavuotisen Sodan aikana ei ollut sotia, rikollisuutta, nälänhätää ja kulkutauteja? Yksi Musta Surma taisi levitä, mutta se nyt oli vain kausinuha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ra amatussa ennustetut suuren ahdistuksen ajat toteutuvat parhaillaan. Vaarallisia kulkutauteja, järjettömiä sotia, luonnonolosuhteiden huonontumista (ilmastonmuutoksen aiheuttamat kuivuudet ym), maanjäristyksiä paikassa toisensa jälkeen, rikollsuuden ja pahuuden kasvu, nälänhätä. Oikean totuuden löytänyttä kristittyä lohduttaa tieto että pian puhkeaa Harmageddon jolloin kaikki pahuus hävitetään. Sen jälkeen toteutuu Suurin Ennustus: "Katso, uudeksi minä teen kaiken!"
Koska koskaan ennen ei ole ollut sotia, kulkutauteja, nälänhätää, maanjäristyksiä tai rikollisuutta.
Itseasiassa näitä kaikkia, paitsi ehkä maanjäristyksiä, taitaa tilastojen valossa olla nykyisin vähemmän kuin koskaan ihmisen historiassa.Noita ja kaikkia muita katastrofeja on ollut koko historian ajan mutta pointti on että nykyään ne kaikki ovat päällä YHTÄ AIKAA. Vapahtajamme sanoi että yhden lehden puhkeaminen ei tee kesää mutta kun koko puu puhkeaa lehtiin on kesän aika. (tässä ei sanatarkasti kyseinen raamatunkohta mutta tarkoitus selviää)
Juuri näin! Itse odotan kovasti Jeesuksen paluuta. Surettaa vain läheisten puolesta jotka eivät ole uskossa Raamatulliseen Jeesukseen. Rukoilen että saisivat ottaa totuuden vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut ns. hörhö joka uskoo kaikenlaiseen yliluonnolliseen, ikinä en ole käynyt millään ennustajilla tai ollut kiinnostunut tällaisista, mutta tämä maailmantilanne pelottaa minua niin paljon, että olen alkanut tuollaistakin tietoa etsiä. Siis sitä, että olisiko joku ennustanut tämän sodan ja myös sen muten se tulee päättymään.
Onkohan kukaan antanut jotenkin yksiselitteisen ymmärrettävästi ennustuksia tästä?
Raamattu kertoo lopunajoista. Kaikki täsmää, tilanne tulee vielä pahentumaan kovasti.
Käänny Jumalan puoleen , pyydä että hän antaisi sinulle uskon ja että saisit ottaa Jeesuksen vastaan.
Älä käänny ennustajien puoleen, ovat pahojen henkien kanssa tekemisissä.
Kaikkea hyvää!
En minä millekään ennustajille henkilökohtaisesti menisi, pidän huijareina näitä jotka ennustavat ihmisille maksusta. Se mitä olen miettinyt ovat nämä jotka näkevät jotain enneunia tai vastaavaa, siis nämä Baba Vangan tyyliset, onko kukaan tällaisista ihan tarkasti kertonut, että näin tulee tässä sodassa käymään?
Vierailija kirjoitti:
Michel Nostradamus ( 1503 - 1566)
"Kolmannen maailmansodan vaikutukset koko maailmassa ovat suunnattomat. Eräs yllättävistä tuloksista on entisen Venäjän valtakunnan häviäminen valtioiden joukosta. Eikä vähäisin ole sekään, että sota hävittää valtaosan eurooppalaisesta kulttuurista ja raunioittaa kaupunkeja ja muistomerkkejä. Sodan jälkeen alkaa ennen näkemätön jälleenrakennustyö suuresti köyhtyneessä maailmassa."
(US / Kaija Kelhu / "Nostradamuksen merkilliset ennustukset vuodelta 1558")
Jos olet lainkaan lukenut Nostradamuksen tekstejä, tietäisit ettei tuo ole lainkaan hänen kirjoitustyyliään.
Luin joskus 80-90 -luvuilla jotain opuksia hänestä ja siihen aikaan oltiin niin varmoja, että se kolmas maailmansota alkaisi 90-luvun lopulla. Vuosiluku 1999 oli niin selkeästi ilmaistu? No alkoiko? Nykyään kulaan ei muista mainita sen aikaisia tulkintoja. Miksiköhän?
Raamatun ennustukset:
Ahdistuksen ajat, sotia ja kulkutauteja, nälänhätää, moraalittomuus lisääntyy, miehet makaavat miesten kanssa, haureutta harjoitetaan. Ahneus lisääntyy uskovia pilkataan.
Sitten tulee loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
raamatun profetiat on käynyt toteen.ilmestyskirja eli raamatun viimeinen kirja vielä on osin tapahtumatta.
Hopönlöpön. Siinä kanssa yksi kirja jossa yhdessä kohtaa sanotaan yhtä ja toisessa ihan jotain muuta, ja jokainen voi ottaa kulloinkin sopivan pätkän ja sovittaa sen mihin vain.
Sano yksi esimerkki
Vierailija kirjoitti:
Ragnarökit ja Harmageddonit ovat maailmanlaajuista tarinaperinnettä.
Luonnonmullistukset ja sodat toistuvat aina uudelleen. Ei niissä ole mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että esim. Satavuotisen Sodan aikana ei ollut sotia, rikollisuutta, nälänhätää ja kulkutauteja? Yksi Musta Surma taisi levitä, mutta se nyt oli vain kausinuha.
Joo, fake news.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
raamatun profetiat on käynyt toteen.ilmestyskirja eli raamatun viimeinen kirja vielä on osin tapahtumatta.
Hopönlöpön. Siinä kanssa yksi kirja jossa yhdessä kohtaa sanotaan yhtä ja toisessa ihan jotain muuta, ja jokainen voi ottaa kulloinkin sopivan pätkän ja sovittaa sen mihin vain.
Raamattua ei pidä nimenomaan lukea niin. Raamattu on kokonaisuus. Raamatussa on paljon hienoa ja kaunista, mutta myös vaikeita asioita.
Meidän tulee muokata elämämme Raamatun mukaisesti ( niin paljon kun pystymme), eikä muokata Raamattua itsellemme sopivaksi.Raamatun Sana on ikuinen, se ei koskaan muutu!
Jestas sentäs, nyt meneppä ottamaan ne lääkkeet.
Alkaa olemaan jutut jo melko sekavia.
Kiitos kehotuksesta, mutta olen ok.
Minulla om vahva usko, sinä taidat olla ateisti. Kunnioittakaamme toisiamme.
Kaikkea hyvää!
Maailma ei tuhoudu ydinpommin seurauksena. Maailmanloppu koittaa silloin kun Jeesus saapuu.
Olen nähnyt itse tulevia tapahtumia. Myös muille. En kuitenkaan puhu muille jos näen, sillä ihmisillä on taipumus alkaa toteuttamaan elämää nähdyn kaltaiseksi.
Jokaisen tulisi elää elämää niin, että edessä on vain puhdas lakana, jolle voi askel kerrallaan piirtää elämänsä kulkua.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt itse tulevia tapahtumia. Myös muille. En kuitenkaan puhu muille jos näen, sillä ihmisillä on taipumus alkaa toteuttamaan elämää nähdyn kaltaiseksi.
Jokaisen tulisi elää elämää niin, että edessä on vain puhdas lakana, jolle voi askel kerrallaan piirtää elämänsä kulkua.
Nettipalstoillahan on aika paljon näitä, jotka sanovat näkevänsä tulevia tapahtumia. Jos te näette jotain koko yhteiskuntaa koskettavaa, niin ettekö te ikinä yritä varoittaa siitä missään? Vaikka viranomaisia? Vaikka niistä ei julkisuudessa puhuta, niin olen melko varma siitä, että ihan olankohautuksella viranomaiset eivät suhtautuisi siihen jos joku kertoisi tarkkoja tietoja vaikka sodan alkamisesta vaan kyllä asiaa tutkittaisiin tarkemmin. Sitähän voisi lähettää nimettömän kirjeen jossa vain kertoisi mitä tulee tapahtumaan ilman mitään mainintaa siitä, että on nähnyt sen jollain yliluonnollisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen tulisi elää elämää niin, että edessä on vain puhdas lakana, jolle voi askel kerrallaan piirtää elämänsä kulkua.Nettipalstoillahan on aika paljon näitä, jotka sanovat näkevänsä tulevia tapahtumia. Jos te näette jotain koko yhteiskuntaa koskettavaa, niin ettekö te ikinä yritä varoittaa siitä missään? Vaikka viranomaisia? Vaikka niistä ei julkisuudessa puhuta, niin olen melko varma siitä, että ihan olankohautuksella viranomaiset eivät suhtautuisi siihen jos joku kertoisi tarkkoja tietoja vaikka sodan alkamisesta vaan kyllä asiaa tutkittaisiin tarkemmin. Sitähän voisi lähettää nimettömän kirjeen jossa vain kertoisi mitä tulee tapahtumaan ilman mitään mainintaa siitä, että on nähnyt sen jollain yliluonnollisella tavalla.
Ei tämä toimi kuin amerikkalaisissa dokkarisarjoissa. Suomessa ei juuri tehdä meedioiden tai selvänäkijöiden kanssa työtä.
Jos näkee vaikka rikoksen ennalta, niin mitä poliisi voi tehdä? Sitä ei ole tapahtunut, joten asioille ei voi tehdä mitään.
On tiedossa ainakin pari tapausta, jossa selvänäkijän on varoittanut viranomaisia. No, ei tapahtunut mitään.
Toisekseen en haluaisi edes, että yhteiskunnassa alettaisiin ratkomaan asioita vain selvänäkijän näyn perusteella.
T. Se näkyjä saava aiempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen tulisi elää elämää niin, että edessä on vain puhdas lakana, jolle voi askel kerrallaan piirtää elämänsä kulkua.Nettipalstoillahan on aika paljon näitä, jotka sanovat näkevänsä tulevia tapahtumia. Jos te näette jotain koko yhteiskuntaa koskettavaa, niin ettekö te ikinä yritä varoittaa siitä missään? Vaikka viranomaisia? Vaikka niistä ei julkisuudessa puhuta, niin olen melko varma siitä, että ihan olankohautuksella viranomaiset eivät suhtautuisi siihen jos joku kertoisi tarkkoja tietoja vaikka sodan alkamisesta vaan kyllä asiaa tutkittaisiin tarkemmin. Sitähän voisi lähettää nimettömän kirjeen jossa vain kertoisi mitä tulee tapahtumaan ilman mitään mainintaa siitä, että on nähnyt sen jollain yliluonnollisella tavalla.
Ei tämä toimi kuin amerikkalaisissa dokkarisarjoissa. Suomessa ei juuri tehdä meedioiden tai selvänäkijöiden kanssa työtä.
Jos näkee vaikka rikoksen ennalta, niin mitä poliisi voi tehdä? Sitä ei ole tapahtunut, joten asioille ei voi tehdä mitään.
On tiedossa ainakin pari tapausta, jossa selvänäkijän on varoittanut viranomaisia. No, ei tapahtunut mitään.
Toisekseen en haluaisi edes, että yhteiskunnassa alettaisiin ratkomaan asioita vain selvänäkijän näyn perusteella.T. Se näkyjä saava aiempi
No eikö kannattaisi kuitenkin edes yrittää? Jos näkee vaikka sodan syttymisen, niin eihän sitä tarvitse ilmaista mistä sen tietää, lähettää nimettömän kirjeen, luulisi että sellaisessa tilanteessa alettaisiin miettimään, että onko lähettäjä joku, jolla on pääsy hyökkääjämaan salaisiin tietoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen en haluaisi edes, että yhteiskunnassa alettaisiin ratkomaan asioita vain selvänäkijän näyn perusteella.T. Se näkyjä saava aiempi
No eikö kannattaisi kuitenkin edes yrittää? Jos näkee vaikka sodan syttymisen, niin eihän sitä tarvitse ilmaista mistä sen tietää, lähettää nimettömän kirjeen, luulisi että sellaisessa tilanteessa alettaisiin miettimään, että onko lähettäjä joku, jolla on pääsy hyökkääjämaan salaisiin tietoihin.
Kuten kerroin, tiedossa on pari tapausta, joissa ilmoittaminen ei johtanut mihinkään.
Suomessa on tapana kutsua meitä näkyjä saavia kylähulluiksi.
T. Se näkyjä saava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kerroin, tiedossa on pari tapausta, joissa ilmoittaminen ei johtanut mihinkään.
Suomessa on tapana kutsua meitä näkyjä saavia kylähulluiksi.T. Se näkyjä saava
Mitenkä sitten Randin ja Skepsiksen mittavat rahapalkinnot? Ei tarvitse kuin nähdä näky ja valvojien läsnäollessa odottaa, että se tapahtuu.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tapana kutsua meitä näkyjä saavia kylähulluiksi.T. Se näkyjä saava
Mutta ovatko nämä rikoksia ennustaneet näkijät siis kertoneet olevansa näkijöitä vai vain että heillä on tietoa tällaisen rikoksen suunnittelusta? Jälkimmäisessä tapauksessahan poliisi ei tiedä mistä tieto on peräisin, eli ei voi leimata kertojaa hulluksi. Kuten sanoin, minä tekisin niin että lähettäisin nimettömän kirjeen jossa kertoisin mitä tulee tapahtumaan, mutta en mistä olen tiedon saanut.
Noita ja kaikkia muita katastrofeja on ollut koko historian ajan mutta pointti on että nykyään ne kaikki ovat päällä YHTÄ AIKAA. Vapahtajamme sanoi että yhden lehden puhkeaminen ei tee kesää mutta kun koko puu puhkeaa lehtiin on kesän aika. (tässä ei sanatarkasti kyseinen raamatunkohta mutta tarkoitus selviää)