Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummi laittoi viesti että jos käyt tänään kaupassa niin tuo Tena-paketti

Vierailija
15.10.2022 |

hänelle. Miten sen ilkeää ostaa? Laitanko miehen kauppaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mummi voisi käydä lääkärissä että hän saisi todistuksen inkontinenssista ja suojien käyttötarpeesta niin voisitte tilata jatkossa tarvittavat inkontinenssituotteet Tena-kaupasta hänelle suoraan kotiin postin kuljettamana.

Vierailija
22/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär 20v tänään soitti, että hän lähtee tulemaan. Tarviiko kaupasta jotain? No, jos kehtaat Tenoja tuoda. Tietty, laita viestillä mitä kaikkea.

Hän sitten toi MULLE housumallisia pöksyjä paketin, yötenoja 2 pakettia ja yhden semmoisen isomman päivätena paketin. Eikä ollut edes pahaa tehnyt, miksi olisi.

Mulla on järjettömät vaihdevuosivuodot ja palstalla suositeltiin Tenoja imukykynsä takia. Kyllä toimii. Elämän laatu parani huomattavasti. Pahimpina päivinä huosuvaipat myös töissä ja siellä sisällä sitten tuommoinen yöside. Pelkäsin ensin, että kahisee, mutta pah. Ihanan pehmeät ja joustavat.

N51

Suosittelen kohdunpoistoa. Ei kannata enää 50 v. Extrarunsaista kuukautisista kärsiä. En tajunnut, että muut vuotavat vain noin kahvikupillisen.... vaihdevuosi-iässä homma vain paheni.

T. entinen tuplavaippoihin lorottaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sä viikon kuluttua mummille viesti et tuotko kond omeja samalla kun käyt kaupassa. SiINÄ on sekä mummilla että kassapojalla posket punasena!

Vierailija
24/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on eri kokoja. Pikkuhousunsuojasta lähtien isoon siteeseen.

Mummu tarvii isoja. En nyt oikein ymmärrä mitä häpeemistä niiden ostossa on. Itse rupesin niitä jossain vaiheessa käyttämään kun lähdin kauppaan tai muuhun rientoon. Ei kai sitä kusisilla housuilla ole kiva olla missään jos on silloin tällöin virtsan karkaamista. Kun kerran kuningatar Elisabeth II niitä käytti pitkissä seremonioissaan niin miksen minä, melko tavis voisi niitä ostaa ja käyttää. Kohta joudun ostamaan ehkä kävelykepinkin. Kenties. Olen 75v ja on hyvä, että on kaikenlaisia apuja iän mukana tuleviin vaivoihin nykyään.

Vierailija
25/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sä viikon kuluttua mummille viesti et tuotko kond omeja samalla kun käyt kaupassa. SiINÄ on sekä mummilla että kassapojalla posket punasena!

Miksi? Minäpä ostelen lapsenlapsillekin kortsuja välillä. Olen 75v. Mikä siinä nyt sitten muka punastuttaisi muutkin ihmiset?

Vierailija
26/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on eri kokoja. Pikkuhousunsuojasta lähtien isoon siteeseen.

Ja niiden lisäksi myös vielä isompia ja imukykyisempiä läpyvaippoja, housuvaippoja, vyövaippoja ja teippivaippoja.

Vierailija
27/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkerit iskeneet Tena-tuotteiden tilaajiin.

https://yle.fi/a/74-20051516

Vierailija
28/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin vahingossa tuon lauseen toisinpäin päässä, mummille tenaa. Ehkä kauppahäpeät pitää vain kestää, eilen annoin kolikot kassapoikaparalle joka ne laski. Sanoin ettei ole kiirettä. Kaikki ylimääräinen puhuminen kannattaa jättää kaupassa, häpeän kanssa voi kai sitten elää tai laittaa maski +aurinkolasit, huivi.

Vierailija
29/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometripotilaana joudun menkkojen aikana käyttämään pöksymallisia Tenoja ja jostain syystä JOKA KERTA kun olen sen valtavan paketin kanssa Prisman itsepalvelukassalla, tulee joku pimpelipomsatunnaistarkastus tai kassakone menee jumiin tms ja joudun odottelemaan, että myyjä löntystelee paikalle ja kaikki muut asiakkaat töllistelevät Tena-pakettia.

Vierailija
30/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap:ta. Palstan enemmistö on nimenomaan tenakansaa. Tiedoksenne, että sairauden hoitoon tenat saa sairaanhoitopiirin kautta. Kerro ap ihmeessä mummillesikin.

Vierailija
31/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Endometripotilaana joudun menkkojen aikana käyttämään pöksymallisia Tenoja ja jostain syystä JOKA KERTA kun olen sen valtavan paketin kanssa Prisman itsepalvelukassalla, tulee joku pimpelipomsatunnaistarkastus tai kassakone menee jumiin tms ja joudun odottelemaan, että myyjä löntystelee paikalle ja kaikki muut asiakkaat töllistelevät Tena-pakettia.

Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
32/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kun ostatte tena vaippoja,kätevimmät on housuvaipat!Paketissa pällä lukee miehet /toisessa naiset.Koot ovat kirjain merkein miehille ja naisille: S.M.L jne. joten ei vain mummit niitä käytä myös miehet,vaarit!

Vierailija
33/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?! Onko mummolla vielä menkat?

Vierailija
34/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa kun ostatte tena vaippoja,kätevimmät on housuvaipat!Paketissa pällä lukee miehet /toisessa naiset.Koot ovat kirjain merkein miehille ja naisille: S.M.L jne. joten ei vain mummit niitä käytä myös miehet,vaarit!

Kyllä ne samat housuvaipat käyvät kummallekin sukupuolelle ihan samalla tavalla. Toki variaatioita tulee sitten koossa ja imukyvyssä. Miehille on olemassa pienempiä tippasuojia nimikkeellä Tena for Men ja naisille Tena Ladyja jotka toki nimestään huolimatta käyvät tarvittaessa myös puolin ja toisin.

Vierailija
35/35 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakkerit iskeneet Tena-tuotteiden tilaajiin.

https://yle.fi/a/74-20051516

Kannattaa varmaan seurata pankkitiliään, jos kuuluu tuohon joukkoon.