Työntekijä otti kassasta rahaa maksaessaan oman ostoksensa
Eli meillä oli pieni kaupanteko, tämä hlö otti osan maksusta työpaikkansa kassakoneesta. Pieni myymälä jossa on töissä, ei omista putiikkia.
Mietin pitäskö ilmoittaa, tosin kyse pienestä summasta.
Kommentit (33)
Pidä huoli omista asioistasi pöllöpää
Juu, ja käräjäsihteeri pyyhki omat velkansa kuitatuiksi ilman rahan liikuttelua.
Kotihoitajat varastivat vanhuksilta korut ja rahat, lähihoitaja raiskasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo tapahtui ?
Vaikea jotenkin uskoa.
Otti vaan kassasta kolikoita kun on siellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo tapahtui ?
Vaikea jotenkin uskoa.Otti vaan kassasta kolikoita kun on siellä töissä.
Sä olet sekaisin.
Kuvittelet vissiin ettei kassaa tarkasteta ja ettei tuo (setelin rikkominen kolikoiksi) tapahdu työnantajan luvalla.
Kuule, jos joku kavaltaa, hän tekee sen pois näkyviltä ja hiukan taitavammin.
T. Kassanhoitaja, joka osti ja myi esimerkiksi busseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo tapahtui ?
Sä olet sekaisin.
Vaihtoi rahaa. Sinulta puuttuu työ- ja elämänkokemus. Olet lapsi tai joku vastaava.
Kassa täsmäytetään kuittien kanssa. Jos sieltä puuttuu, kassanhoitaja korvaa. Oliko muita tyhmiä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo tapahtui ?
Sä olet sekaisin.
Vaihtoi rahaa. Sinulta puuttuu työ- ja elämänkokemus. Olet lapsi tai joku vastaava.
Kun ei vaihtanut. Antoi setelin omastaan ja loput kassasta.
Ap...kerro nyt selkokielellä koko tapahtuma.
kerrohan ap, miten sinä itse liityt kyseiseen tapahtumaan? oletko kaupparatsu joka on mennyt myymään rihkamaa johonkin kivijalkamyymälään?
Vierailija kirjoitti:
Kassa täsmäytetään kuittien kanssa. Jos sieltä puuttuu, kassanhoitaja korvaa. Oliko muita tyhmiä kysymyksiä?
Siellä ei ole erikseen kassanhoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
kerrohan ap, miten sinä itse liityt kyseiseen tapahtumaan? oletko kaupparatsu joka on mennyt myymään rihkamaa johonkin kivijalkamyymälään?
En ole kaupparatsu. Teimme kaupat keskenämme ja menin siellä käymään koska tämä ostaja on siellä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ap liittyy koko keissiin siten, että keksi koko jutun. Ei vaan ymmärrä käytännön asioita, joten lopputulos ihan pöhkö.
Otsikossa myyjä teki OMIA OSTOKSIAAN! Haloo
Mistä sä tiedät jos se vähensi summan palkastaan tai palautti kassaan kun oli kolikoita saatavilla?
Joillain ihmisillä on todella ihmeellinen ja mutkikas ulosanti.
Valitettavasti mulla on just sellainen työkaveri. Pientäkin asiaa pitää lypsää ja vääntää.
Kun asian voisi hoitaa minuutissa yhdellä järkevällä lauseella.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät jos se vähensi summan palkastaan tai palautti kassaan kun oli kolikoita saatavilla?
Epäilen. Tämä oli nyt toinen kerta jo.
Viimeksi otti koko summan kassakoneesta ja maksoi siis oman ostoksensa tällä tavalla.
Ja olin siis tiskin toisella puolella.
Kerrohan AP jotain itsestäsi.
Ikä, terveyden tila, koulutus, ammattisi, oletko töissä normaalissa työpaikassa?
Mulle tuli nyt tietty epäilys...
Miten tuo tapahtui ?
Vaikea jotenkin uskoa.