Onko täällä muita jotka odottaa puolison heräämistä?
Sängyssä surffaan kännykällä ja odottelen mieheni heräämistä. Sitten nautitaan toisistamme ilman mitään kiirettä.
Kommentit (22)
Heräsin kuudelta. 🤪
Mies nukkuu vielä.
Minulle kyllä riittäisi kännykkäsi. Sillä voisi surffata palstalla, jos siinä riittäisi akkua.
Joo, ihan sama täällä. Ärsyttävää kun ei osaa itse nukkua pitkään.
ihan sama mitä te siellä odotatte, minä olen valmis jo.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kuudelta. 🤪
Mies nukkuu vielä.
Samis!
Minä myös heräsin kuudelta.
Joskus on vaikea olla herättämättä miestä kun tekee niin kovasti mieli ja on niin syötävän näköinen. Mutta meillä on erilaiset unentarpeet. Parempi kun nukkuu vielä hetken.
Ap
Onneksi mies herää samaan aikaan, nautitaan toisistamme ja aamukahvista yhdessä. Seurustelin joskus tyypin kanssa joka nukkui 11-12 asti ja olipa raskas kaveri. Olisi pitänyt hiljaa maata siinä vieressä ja odotella että herää. Suuttui jos nousin omia aikojani ja tein aamupalan itselleni. Tuli mieleen tästä ja olen onnellinen nykytilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Rouvat kuumina heti aamusta...
Kyllä. Aamulla on enemmän virtaa kun illalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kuudelta. 🤪
Mies nukkuu vielä.Samis!
Minä myös heräsin kuudelta.
Joskus on vaikea olla herättämättä miestä kun tekee niin kovasti mieli ja on niin syötävän näköinen. Mutta meillä on erilaiset unentarpeet. Parempi kun nukkuu vielä hetken.Ap
parempi kun käyt vaikka pskalla ja yrität pyyhkiää paperilla hajuja pois pyllynreiästä ja pakaravälistä
Herätteli minua useita kertoja unissaan ja pakon sanelemana lähti hetki sitten vauvan kanssa aamutoimille. Olen sängyssä köllimässä, enkä todellakaan kaipaa viereeni.
Jep, kissa herätti, joten olen hereillä ja näprään kännykkää. Mies tuhisee vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mies herää samaan aikaan, nautitaan toisistamme ja aamukahvista yhdessä. Seurustelin joskus tyypin kanssa joka nukkui 11-12 asti ja olipa raskas kaveri. Olisi pitänyt hiljaa maata siinä vieressä ja odotella että herää. Suuttui jos nousin omia aikojani ja tein aamupalan itselleni. Tuli mieleen tästä ja olen onnellinen nykytilanteesta.
Yyh! Tuo olisi painajaismaista.
Mun mies herää yleensä 8-8.30. Enkä todellakaan aina jaksa odottaa sängyssä, mutta varsinkin viikonloppuisin tämä on ihan mukavaa.
Kun ei ole kiire minnekään.
Ap
Parisuhde laiskan ja/tai itsekkään kumppanin kanssa ottaa enemmän kuin antaa, ei sellaiseen kannata lähteä, ellei löydä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Jep, kissa herätti, joten olen hereillä ja näprään kännykkää. Mies tuhisee vieressä.
no mene vessaan paskalle tuhisemaan ja näpräämään
Meillä ihan normaalia:) Mies tulee sohvalta sänkyyn 05 kun minä heräilen. Arkena toki heää 07.30 mutta vkl vasta 09.
Eilen tulimme pitkältä illalliselta puolenyön aikaan ja heräsin - kuten aina - 05. Vuokratalossamme Italiassa netti toimii vain 1 kohdassa keittiön nurkassa joten täällä kökötän... Väsyttää mutta en saa nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mene vessaan paskalle tuhisemaan ja näpräämään
Kävin jo. Nyt voi pötkötellä rauhassa puhelimen kanssa.
Toivon että nukkuis vaan helvetin pitkään. Juon kahvia kissa seuranani.
Älä turhaan odottele, aion nukkua kello 15 saakka. Kirjoitan unissani tätä. Terv. Jarkko
Mä nautin näistä aamuista, kun ei ole kiire. Mies saa nukkua vielä, nautinto on myöhempänä. Hän ei ole aamuihmisiä. Minäkin nukuin seitsemään, harvinaista.