Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vastaantulijoita katsoa silmiin lenkkeillessä?

Vierailija
14.10.2022 |

Vaiko vältellä katsetta tuntemattomien kanssa? Mitä mieltä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat tahtovat moikata mua lenkeillä. Jotkut jopa lahkeesta retuuttaen.

Vierailija
22/30 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltanut. Ehkä vielä jonain päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? Silmät puolimetristen varsien päässä ja niissä kuvanvakausautomatiikka ja maailman nopein zoomi?

Vierailija
24/30 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no eihän se kiellettyä ole, mutta miksi pitäisi katsoa tuntematonta ohi kulkijaa silmiin? Oletko etsimässä tyttö/poikaystävää tai kavereita lenkkipoluilta? Vai arvioitko ulkonäköä tai olet liian utelias vai mitä? Minusta se näyttää jotenkin hölmöltä, jos joku vastaantulija möllöttää silmiin ja ärsyttääkin.

Vierailija
25/30 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsotaan niin mieluiten rintoihin jotka saattavat pompsahdella rytmikkääsit lenkkeilijänaisen askelten tahtiin.... Voi sitä jotain sanoa jos siltä tuntuu.

Vierailija
26/30 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa katsoa. Katsoin tänään vanhaa rollarimiestä silmiin kadulla. Olen kuullut, että vanhat ihmiset kokevat itsensä näkymättömäksi. Kyllä hän katsoi minua takaisin.

Kun minä olen lenkillä koirani kanssa, kaikki vastaantulevat mummelit ja papat jäävät juttelemaan ja silittelemään koiraa. Se on siis sellainen ihmisrakas, joka oikein liehakoiden odottaa rapsutteluja (ja ne lenkit kestää...). Itse ajattelen, että saatan olla päivän ainoa ihmiskontakti tuollekin vanhukselle, ja siksi jään aina rupattelemaan ja annan silitellä koiraa. Monesti heillä on itsellä ollut aiemmin koira mutteivät enää rollaattorikuntoisina pysty sellaista pitämään.

Samoin olen huomannut, että vanhukset mielellään ylipäänsä etsivät katsekontaktia. Minusta se on ymmärrettävää, että heikko ihminen haluaa varmistua, ettei vastaantulija ole uhaksi.

Vierailija
27/30 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku silmää miellyttävä, vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee vastaan, niin yleensä vilkaisen silmiin.. Pääasiassa nähdäkseni että katsooko hän minua.

Vierailija
28/30 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan tuijottaa mutta se johtuu näistä syistä: ihailen vastaantulevan vaatetusta, samalla katson millaista vinkkiä voi ottaa pukeutumiseen. Juoksulenkeillä katson millaisia juoksuvarusteita toisilla on, koska en koskaan ole löytänyt oikeanlaista juoksutakkia! On aina liian kuumia tai liian ohuita, tekisi mieli pysäyttää jokainen vastaantuleva (nainen) ja kysyä mistä olet löytänyt vaatteesi. Ja sen lisäksi ihailen myös vetävää askelta ja tekniikkaa. Anteeksi!

Vierailija
29/30 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

epäilyttäviin hiippareihin kyllä tulee luotu pikainen kylmä katse, että sut on nähty, jatka matkaa

Vierailija kirjoitti:

Koen muutenkin pälyilevät ihmiset epäilyttävinä

Vierailija
30/30 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin katson ihmisiä silmiin. Olen Itä-Suomesta ja meillä päin ei vieraita pelätä. Kun muutin aikoinaan Tampereelle, ihmettelin tervehtimättömyyden kulttuuria. Mietin, onko se vain pirkanmaalainen ilmiö vai liittyykö kaupunkielämään, ettei edes naapuria tervehditä tai katsota silmiin.

Mielenterveydelle on hyödyllistä, että ihminen tulee nähdyksi. Useimmille on jollain tapaa haitallista, jos ihmiset ympärillä eivät ota katsekontaktia. Onhan se nyt tosi kylmäävä tunne, kun katseeseen ei vastata ja vielä päivästä ja vuodesta toiseen.