Miksi ne TikTok-videot, joissa dronesta pudotetaan räjähdyspanos avoimesta panssarivaunun luukusta sisään, ovat niin suosittuja?
Siinä kuolee tai vammautuu 3-4 ihmistä.
Olisiko kiva katsoa videota, jossa 1000 kellariin suljettuna kuolee kellariin pudotettuihin Zyklon-B rakeiden höyryihin?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on sairas ilmiö ja tavallaan kertoo miten kaukana todellisuudesta kotisohvilla ollaan. Itse en näitä jaksa katsoa, koska näissä kuolee ihmisiä. Sen verran pitää olla alkeellista inhimillisyyttä, että ei kiihotu näistä videoista.
Mitä SINÄ teet lopettaaksesi putlerin sairaan yksipuolisen hyökkäyksen?
No en ainakaan katso noita videoita ja runkkaa kuten sinä. Kai tajuat että se ei ole tervettä?
HUOH. Mitä sinä teet lopettaaksesi ääliömäisen ihmisten uhrauksen älyttömässä hyökkäyssodassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Suomessa valtaan nousisi presidentti, joka keskittäisi vallan itselleen, aloittaisi hyökkäyssodan ja värväisi sinun poikasi rintamalle? Olisitko yhä samaa mieltä?
TÄMÄ ON HYPOTEETTINEN ESIMERKKI. TIEDÄN ETTÄ KÄYTÄNNÖSSÄ TÄMÄ EI TODENNÄKÖISESTI OLE MAHDOLLISTA SUOMESSA.
Teidän pitää tehdä jotain asialle. TE OLETTE IHAN ITSE KEITTÄNEET OMAN SOPPANNE.
Kun sota jotenkin joskus loppuu ja venäjä häviää, miten saadaan aikaiseksi tilanne että toista Putinia ei koskaan enää tule nousemaan valtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Suomessa valtaan nousisi presidentti, joka keskittäisi vallan itselleen, aloittaisi hyökkäyssodan ja värväisi sinun poikasi rintamalle? Olisitko yhä samaa mieltä?
TÄMÄ ON HYPOTEETTINEN ESIMERKKI. TIEDÄN ETTÄ KÄYTÄNNÖSSÄ TÄMÄ EI TODENNÄKÖISESTI OLE MAHDOLLISTA SUOMESSA.
Teidän pitää tehdä jotain asialle. TE OLETTE IHAN ITSE KEITTÄNEET OMAN SOPPANNE.
Ketkä me? Minkä sopan? Minä olen ihan suomalainen ihminen, jos yrität vihjata jotain muuta.
Täytyy ymmärtää että Venäjällä valtion propaganda on hyvin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Kun sota jotenkin joskus loppuu ja venäjä häviää, miten saadaan aikaiseksi tilanne että toista Putinia ei koskaan enää tule nousemaan valtaan?
Putineita, Hitlereitä, Stalineita, Mussolineja, Attiloita on aina ollut ja tulee valitettavasti aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä me? Minkä sopan? Minä olen ihan suomalainen ihminen, jos yrität vihjata jotain muuta.
Jos olisin venäläinen kansalainen, alistuisin varmaan historian tahtoon ja mädäntynyt ruumiini heitettäisiin historian romukoppaan kuten aina ennenkin. Sitä ennen jos ehtisin kaataisin pääni täyteen.
Venäläiset eivät halua sotaa, vaan Maailman Rauhaa:
Suurin osa noista panssarivaunujen tuhoamisista ovat feikkivideoita.
Kokeilin itsekin Blenderillä. Mallinsin putoavan kranaatin ja ilmakuvan panssarista.
Ja sitten komean räjähdyksen. Näytti, kuin oikea venäläispanssari olisi räjähtänyt tuusan nuuskaksi. Kotioloissa
Koska kiva katsoa, kun alemman rotuiset slaavit tappaa toisiaan. Ei ne ole ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on sairas ilmiö ja tavallaan kertoo miten kaukana todellisuudesta kotisohvilla ollaan. Itse en näitä jaksa katsoa, koska näissä kuolee ihmisiä. Sen verran pitää olla alkeellista inhimillisyyttä, että ei kiihotu näistä videoista.
Totta. Se ei ole elokuvaa tai fiktiivinen elokuvaefekti, siellä on ihan oikeita ihmisiä joihin sattuu pahasti, kiduttuu. Oli se kumpi osapuoli tahansa. Olkoonkin että osalla sotilaista voi olla myös todellisuudentaju alentunut/hämärtynyt jos lähtee ohjuksin ja asein kohti ihmisiä. On monia tekijöitä jotka voivat hämärtää todellisuudentajua esim. aivopesu, ikä, alkoholi, aineet tai lääkitys, luulot, tunteet, videot jos eläytyy liikaa ja se jää alitajuntaan toimintamallina, trauma jne. Puolustaja kokee puolustavansa, mutta sielläkin olisi eettisiä kysymyksiä.
"Olisiko kiva katsoa videota, jossa 1000 kellariin suljettuna kuolee kellariin pudotettuihin Zyklon-B rakeiden höyryihin?"
Jos ne olisi rysyjä niin joo.
Venäläinen sotilas on yhtä suosittu kuin keskitysleirin vartijat. Heidän kuolemisensa tuo hymyb kaikkien kasvoille.
Se nyt vaan on niin kiva katsoa kun rysyt palaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska kiva katsoa, kun alemman rotuiset slaavit tappaa toisiaan. Ei ne ole ihmisiä.
Maapallolla on ihmisiä jotka ajattelevat sinusta samoin? Miksi koet jotkut itseäsi alempiarvoisena? Vaikka ihmisillä onkin käsityksissä ja kulttuureissa eroja.
Vierailija kirjoitti:
"Olisiko kiva katsoa videota, jossa 1000 kellariin suljettuna kuolee kellariin pudotettuihin Zyklon-B rakeiden höyryihin?"
Jos ne olisi rysyjä niin joo.
Rysyjä kyllä. Sairasta katsoa kuinka kansa heittää itsensä helvettiin ja ulvovat muille syyllistäen heitä omasta ahdingostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvin vahvaa jos suomalainenkin kumartaa kieli pitkällä Putinin likaisen peräreiän puhdistukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Se ei ole elokuvaa tai fiktiivinen elokuvaefekti, siellä on ihan oikeita ihmisiä joihin sattuu pahasti, kiduttuu. Oli se kumpi osapuoli tahansa. Olkoonkin että osalla sotilaista voi olla myös todellisuudentaju alentunut/hämärtynyt jos lähtee ohjuksin ja asein kohti ihmisiä. On monia tekijöitä jotka voivat hämärtää todellisuudentajua esim. aivopesu, ikä, alkoholi, aineet tai lääkitys, luulot, tunteet, videot jos eläytyy liikaa ja se jää alitajuntaan toimintamallina, trauma jne. Puolustaja kokee puolustavansa, mutta sielläkin olisi eettisiä kysymyksiä.
Ja pskat puolustajalla on mitään eettisiä kysymyksiä - ukrainalaisille se on joko itse tai rSSä.
Tuommoisille hurskastelijoille tekisi hyvää käväistä edes hetken aikaa rintamalla.
Miettisitkö, miten eettistä on lyödä venäläistä lapiolla päähän, jos se uhkaisi lapsiasi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvin vahvaa jos suomalainenkin kumartaa kieli pitkällä Putinin likaisen peräreiän puhdistukseen
Jokainen suomalainen ei ole Tarja halonen.