Suosittele sisältöä Disney+:sta?
Vaihdettiin Netflixistä tuohon, kun tuntui ettei löydy enää katsottavaa. Mutta nyt tuntuu ettei Disneyltäkään enää löydy!
Katsottu ja hyviksi havaittu:
-vanhat Disneyn piirretyt ja niiden uudet, näytellyt versiot
-Pirates of the Caribbeanit
-vanhat klassikot kuten Mrs. Doubtfire, Viidakon Ykä jne
-National Treasure 1 ja 2, 3. tulossa
-muutamat hyvät sarjat kuten Sons of anarchy, Moderni perhe, Täydelliset naiset, Bones jne.
Mutta mitä esim. uudempaa tuotantoa sieltä kannattaisi katsoa? :)
Kommentit (29)
Mandalorian, jota moni jo suositteli. Lisäksi Pistols, joka kertoo Sex Pistolsista. Dropout, joka kertoo Elizabeth Holmesista.
Vierailija kirjoitti:
Old Man, tosin vasta 3 jaksoa katsottavana. Olen Jeff Bridges fani.
Tätä mäkin katson ja tykkään kyllä. Mäkin olen Jeffin fani. Hän muuten tietyillä ilmeillä muistuttaa näin vanhemmiten entistä enemmän isoveljeään Beauta. Olisi muuten hienoa jos veljekset tekisivät taas elokuvan yhdessä. Beuan poika oli muuten The Old Manin neljännessä jaksossa se yrityksen edustaja joka oli siellä ravintolassa. Tämä Jordan on näytellyt myös Rizzoli ja Isles-sarjassa.
Ja veljesten isähän oli monessa elokuvassa myös, mutta mä en ole häntä nähnyt kuin hauskoissa Hot Shots-elokuvissa missä hän oli ihana höntti. :D
Homeland. Katson vasta kolmatta kautta, mutta ainakin tähän asti ollut katsomisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Old Man, tosin vasta 3 jaksoa katsottavana. Olen Jeff Bridges fani.
Hyvä sarja.
Ainoa heikko lenkki on naispääosan esittäjä, joka minusta ei ole kummoinenkaan näyttelijä. Varsinkin siinä vaiheessa, kun tälle ilmaantuu pitkät tekoripset kesken tiukkaa tilannetta, oli vaikea ottaa vakavasti.
Oli ehkä vaatinut ryppyjen ja ikääntymisen peittämistä, koskapa muuttui äkkiä eri näköiseksi. Miksi, kun vastanäyttelijä on vielä vanhempi?
Marvel MCU elokuvat joita on noin 30, niissä on katsottavaa yli 70 tuntia ja lisäksi sarjat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Marvel MCU elokuvat joita on noin 30, niissä on katsottavaa yli 70 tuntia ja lisäksi sarjat päälle.
Snobit haukkuu noita aivottomaksi viihteeksi, mutta ainakin minä haluan välillä aivotonta viihdettä.
Menetkö katsomaan Black Panther 2:n elokuviin?
Itse asiassa neljäs tuli toissapäivänä. On ollut kyllä hyvä. Meillä otetaan aina yksi suoratoisto kuukaudeksi ja sitten vaihdetaan. Täytyy loput jaksot katsoa sitten, kun taas seuraavan kerran Disney otetaan.