Nainen, saisitko miehesi suostuteltua pukeutumaan Muumit -perhepyjamaan?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko perhepyjama sellainen,jossa on kaksi päänaukkoa ja neljät hihat vai ?
Ja takaluukkuahan ei tarvita, koska ei ole peräaukkoa!
En ole kyllä missään aikuisten housuissa nähnyt takaluukkua.
Entäs muumien housuissa? Veikkaan, että et.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että on noin ruma kuosi. Miksi noissa kaikissa on 90-luvun printti?
Meillä kaikilla on jo muumi-yöpuvut. Pyjamassa ei kuitenkaan kukaan nuku. Se on liian kuuma.
Toisaalta nyt kun säästetään lämmityksessä, tuo voisi olla talvella ihan lämmin.
En pyytäisi koska emme käytä pyjamia.
Plussaa, että on 100%puuvillaa eikä tehty jossain Kiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että on noin ruma kuosi. Miksi noissa kaikissa on 90-luvun printti?
Meillä kaikilla on jo muumi-yöpuvut. Pyjamassa ei kuitenkaan kukaan nuku. Se on liian kuuma.
Katoin samaa,ulkomailla löytyy vaikka minkälaisella printillä koko perheelle yöasuja,uima-asuja....onko nuo Suomen ainoat? :)
Nauratti ajatus miehestäni muumipyjamassa, iso, kalju, partasuinen miehenköriläs...
No enpä tiedä, voisinhan tuo suostuakin, mutta koko 25-vuotisen yhteiselon aikana ei ole koskaan käyttänyt pyjamaa.
Yöasuna bokserit ja t-paita.
Teinimme eivät varmasti suostuisi muumipyjamaan, joten se siitä.
Tottakai suostuisi. Varmaan ottaisi sen mukaan vaikka jonnekin työporukan tms yöreissuunkin.
Pukeutuisi sellaiseen varmaan pyytämättäkin.
Kysyin ja sanoi, että voisi laittaa ja olisi kiva, kun koko perheellä samanlainen <3 Itse en niin tuosta kuosista kyllä välitä, mutta olisi söpöä kyllä. Taidan ostaa jouluksi koko perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti ajatus miehestäni muumipyjamassa, iso, kalju, partasuinen miehenköriläs...
No enpä tiedä, voisinhan tuo suostuakin, mutta koko 25-vuotisen yhteiselon aikana ei ole koskaan käyttänyt pyjamaa.
Yöasuna bokserit ja t-paita.
Teinimme eivät varmasti suostuisi muumipyjamaan, joten se siitä.
Kyllä ne teinitkin suostuu, jos lahjukset on kohdillaan.
Tykkäisin enemmän vaikka samanlaisista college-asuista,joissa lukis joku kirjoitus...koko poppoolle
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin enemmän vaikka samanlaisista college-asuista,joissa lukis joku kirjoitus...koko poppoolle
Mulla lukis äitinä The Boss,miehellä Man of the family...jne...:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukis äitinä The Boss,miehellä Man of the family...jne...:)
Takapuolelle sitten teksti "Live, laugh, love".
Ihan varmasti, mutta itse en suostuisi pukeutumaan miksikään muumiksi. Pidän itseni naisena.
Sama kai se mitä pimeässä pitää? Varmasti suostuisi jos olisi lyhythihainen ja -lahkeinen.