Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

New York Post: "Kovat Euroopan naisjohtajat, jotka uhmaavat Putinia", mukana mm. Sanna Marin

Vierailija
14.10.2022 |

https://nypost.com/2022/10/13/meet-the-tough-women-leaders-taking-on-vl…

Ursula von der Leyen, Maia Sandu (Moldovan presidentti), Kaja Kallas, Annalena Baerbock (Saksan ulkoministeri) ja Sanna Marin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ainoa kova on Kaja Kallas.

Vierailija
2/7 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tosi kovaa porukkaa. suomen raja vuotaa edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georgia Melonin puhe – aivan fantastinen pääministeri Italiassa nyt… eikö? Sama tarvittaisiin Suomeenkin ja moniin maihin...

”Miksi perheet ovat nyt vihollisia? Kaikki mikä määrittelee meidät on nyt on vihollista niille jotka haluavat meidän olevan vain täydellisiä kuluttaja – orjia… siksi he hyökkäävät kansallisen identiteettimme kimppuun, uskonnollisen identiteettimme kimppuun, sukupuolen identiteetin kimppuun, perheen identiteetin kimppuun… en voi enää kuvailla itseni olevan Italialainen, kristitty, nainen, äiti… en… minun pitää olla kansalainen X, sukupuoli X, vanhempi 1, vanhempi 2, minun pitää olla numero… sillä kun olen vain numero minulla ei ole enää identiteettiä eikä juuria… silloin olen täydellinen orja taloudella keinottelijoiden armoilla… täydellinen kuluttaja… siksi me herätämme niin paljon pelkoa… me emme halua olla enää pelkkiä numeroita… me puolustamme arvoamme ihmisinä… jokainen ihminen… koska jokaisella meistä on uniikki geneettinen koodi… Ja pidit tästä tai et se on pyhä… me puolustamme sitä… me puolustamme Jumalaa, maata ja  perhettä… näitä asioita jotka niin paljon inhottavat ihmisiä…me teemme sen puolustaaksemme vapauttamme… koska meistä ei koskaan tule orjia ja yksinkertaisia kuluttajia taloudella keinottelijoiden armoilla… tämä on missiomme…"

Suomennos suunnilleen...

Vierailija
4/7 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fix yourself kirjoitti:

Georgia Melonin puhe – aivan fantastinen pääministeri Italiassa nyt… eikö? Sama tarvittaisiin Suomeenkin ja moniin maihin...

”Miksi perheet ovat nyt vihollisia? Kaikki mikä määrittelee meidät on nyt on vihollista niille jotka haluavat meidän olevan vain täydellisiä kuluttaja – orjia… siksi he hyökkäävät kansallisen identiteettimme kimppuun, uskonnollisen identiteettimme kimppuun, sukupuolen identiteetin kimppuun, perheen identiteetin kimppuun… en voi enää kuvailla itseni olevan Italialainen, kristitty, nainen, äiti… en… minun pitää olla kansalainen X, sukupuoli X, vanhempi 1, vanhempi 2, minun pitää olla numero… sillä kun olen vain numero minulla ei ole enää identiteettiä eikä juuria… silloin olen täydellinen orja taloudella keinottelijoiden armoilla… täydellinen kuluttaja… siksi me herätämme niin paljon pelkoa… me emme halua olla enää pelkkiä numeroita… me puolustamme arvoamme ihmisinä… jokainen ihminen… koska jokaisella meistä on uniikki geneettinen koodi… Ja pidit tästä tai et se on pyhä… me puolustamme sitä… me puolustamme Jumalaa, maata ja  perhettä… näitä asioita jotka niin paljon inhottavat ihmisiä…me teemme sen puolustaaksemme vapauttamme… koska meistä ei koskaan tule orjia ja yksinkertaisia kuluttajia taloudella keinottelijoiden armoilla… tämä on missiomme…"

Suomennos suunnilleen...

Krooh, minkälainen älykääpiö siteeraa uusnatsia?

Vierailija
5/7 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeisia ukkoja wituttaa kun naiset ja erityisesti Sanna saavat huomiota ja arvostusta.

Vierailija
6/7 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaja Kallas ja Italian Meloni on ainoat kovat naisjohtajat

Vierailija
7/7 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin edustaa vanhaa kuolevaa maailmaa. Tunkkaista neuvostosovinistia.