Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex on seksuaaliterapeutti

Vierailija
14.10.2022 |

Mies kertoi juuri, että hänen exänsä on tosiaan oikea seksuaaliterapeutti. Nyt koen itseni niin huonoksi, etten tiedä, voinko jatkaa enää tapailua. Olisi yhtä hyvin voinut kertoa, että ex on miss Suomi. Olenko ihan hölmö, kun reagoin näin, miten itse kokisit tällaisen tilanteen? Kuvittelen varmaan kaikki tuon alan ihmiset täydellisiksi sänkykumppaneiksi, enkä ikinä voisi olla yhtä seksuaqlinen ja varmaan ennakkoluuloton jne, enkä edes halua yrittää muuttua sellaiseksi, sellainen en vaan ole minä. Pitää varmaan lopettaa tapailu, ottaa päähän se oli kiinnostava mies muuten.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se yksi julkkisakka, Marjako sen nimi on, ei minua miehenä kyllä kiihota enempää kuin hevoseni perse. Ihan samalla tavalla minäkin miehenä voisin ruveta terapeutiksi ja kertoilla lehtien palstoilla, kuinka sitä ja tätä pitää tehdä.

Vierailija
22/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä

Olin juuri tulossa kirjoittamaan tämän. Terapeutti itsekin, mutta eri alan. Enkä ole yhtään sen kummoisempi ihmissuhteissa kuin muutkaan. Päinvastoin, paskempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se yksi julkkisakka, Marjako sen nimi on, ei minua miehenä kyllä kiihota enempää kuin hevoseni perse. Ihan samalla tavalla minäkin miehenä voisin ruveta terapeutiksi ja kertoilla lehtien palstoilla, kuinka sitä ja tätä pitää tehdä.

Näinä sairaina aikoina lisään vielä, että ei, en kiihotu eläimistä, vaikka pimeä vihervasemmisto aikanaan sai lain läpi jossa elämiin sekaantuminen on sallittua.

Vierailija
24/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se mies on varmaan oppinut jotain edellisestä suhteesta seksistä. Olisin sinuna vaan tyytyväinen.

Vierailija
25/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Teuvo Hakkaraisen jättämä jyväskyläläinen seksuaaliterapeutti/toimittaja Virpi P. ?

Eipä ollut sinunkaan miehesi häneen tyytyväinen, kun jätti.

Vierailija
26/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta ajattele kuinka kurjaa miehellä on: hän ei tule enää ikinä löytämään yhtä ylivertaista, jumalallista seksuaalista olentoa ja joutuu näin ollen tyytymään omaan apuun. Hyvä että jätät heti ettei kidu kauempaa.

Vierailija
27/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vaan hyvä juttu. Mies on saattanut oppiakin exältä jotain. Sinä pääset nyt nauttimaan niistä opeista :)

Tämä! Voi olettaa että mies osaa ainakin perusasiat! 

Toisaalta jos olet itse tavallinen suorituskeskeinen nainen, niin et osaa vättämättä arvostaa miehen nautintokeskeistä ja rauhallisempaa lähestymistapaa.

Vierailija
28/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, millainen henkilö haluaa kouluttautua seksuaaliterapeutiksi? Sellainenko, jolla ei ole ollenkaan ongelmia seksuaalisuutensa kanssa vai sellainen, jolla on paljonkin suuria ongelmia?

No todellakin olen miettinyt sitä paljon nyt. Mielikuvissani seksuaaliterapeutiksi ryhtyvä nainen on överiseksuaalinen, joka haluaa seksiä monta kertaa päivässä ja on mielettömän kokeilunhaluinen ja taitava. Ja muutenkin superaistillinen ja seksikäs. Joistain ihmisistä sellainen eroottisuus oikein hohkaa. Vrt itse en ole todellakaan seksikäs enkä aistillinen, päinvastoin, enkä edes erityisen kiinnostunut siitä. No kun tätä kirjoitan, niin vahvistuu käsitys, että miehen naisihanne on luultavasti muutenkin erilainen kuin minä, ehkä se olisi tullut ilmi myöhemminkin muissa asioissa.

Ap

Vierailija
29/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt, millainen henkilö haluaa kouluttautua seksuaaliterapeutiksi? Sellainenko, jolla ei ole ollenkaan ongelmia seksuaalisuutensa kanssa vai sellainen, jolla on paljonkin suuria ongelmia?

Ihan sellainen ihminen, joka haluaa auttaa muita seksuaalisuutensa kanssa.

-muunmuassa seksuaaliterapeutti

30/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se Teuvo Hakkaraisen jättämä jyväskyläläinen seksuaaliterapeutti/toimittaja Virpi P. ?

Eipä ollut sinunkaan miehesi häneen tyytyväinen, kun jätti.

Muistetaan siitä, kun laittoi kaikenmaailman startti-pop up ym rahat keränneenä "bistro" kahvilan kauppakeskukseen Jyväskylässä. Piti auki vain ma-ke klo 11-14 viikonloppuisin ei ollenkaan.

Parin kuukauden kuluttua keräsi hurjat koronakorvausrahat ja häipyi.

Nyt on laittamassa samaa viritystä toisen tyttärensä kanssa.

Varattuja miehiä hyväksikäyttää Only Fans sivustoillaan.

Vierailija
31/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästä ei kyllä mielellään koskaan tietäisi juuri mitään. Ihan viimeisenä jotain seksiin liittyvää. Pitäisi toki aina muistaa, että mies on eronnut ko. naisesta todennäköisesti ihan syystä, eli homma ei toiminut sen exän kanssa.

Vierailija
32/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin olen miettinyt sitä paljon nyt. Mielikuvissani seksuaaliterapeutiksi ryhtyvä nainen on överiseksuaalinen, joka haluaa seksiä monta kertaa päivässä ja on mielettömän kokeilunhaluinen ja taitava. Ja muutenkin superaistillinen ja seksikäs. Joistain ihmisistä sellainen eroottisuus oikein hohkaa. Vrt itse en ole todellakaan seksikäs enkä aistillinen, päinvastoin, enkä edes erityisen kiinnostunut siitä. No kun tätä kirjoitan, niin vahvistuu käsitys, että miehen naisihanne on luultavasti muutenkin erilainen kuin minä, ehkä se olisi tullut ilmi myöhemminkin muissa asioissa.

Ap

Itselläni on semmonen mielikuva seksuaaliterapeuteista että ovat hakeutuneet alalle, koska omassa seksielmässä on ollut ongelmia ja se on lisännyt kiinnostusta juuri seksuaaliterapiakoulutusta kohtaan. Esim. Ovat mahdollisesti olleet itse epävarmoja seksuaalisuudestaan, saattaneet kärsiä kivuliaista yhdynnöistä, halut ei kohdanneet kumppanin kanssa jne. Ovat saaneet ehkä hoidettua omat ongelmansa ja haluavat auttaa nyt muita.

Vierailija
33/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niistä sellainen kuva, että elämänsä ja ajatuksensa pyörivät seksin ympärillä. Ja että he pitävät epänormaaleina ihmisiä, jotka eivät ole yhtä kattavasti seksuaalisia, että sellaisia pitää heidän mielestään korjata ja hoitaa, jotta tulevat seksihulluiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi