Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ja hamstrannut olutta ja viinaksia?

Vierailija
14.10.2022 |

Maailmanloppu selvinpäin olisi kauhistus.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, Koska en käytä alkoholia ja en tupakoikaan.. Jos maailman loppu tulisikin , tuskin sitä tajuaa? Kun on kaput!

Vierailija
2/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tulossa iso lasti ensiviikolla. Ei lopu hetkeen ja myytäväksikin riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mahdotonta hamstrata. Viina pilaantuu hyvin nopeasti, joten se yleensä juodaankin heti pois.

Kuivahiivaa ja sokeria olen kyllä hamstrannut, että saa tarpeen vaatiessa kiljua.

Vierailija
4/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mahdotonta hamstrata. Viina pilaantuu hyvin nopeasti, joten se yleensä juodaankin heti pois.

Kuivahiivaa ja sokeria olen kyllä hamstrannut, että saa tarpeen vaatiessa kiljua.

Just näin, hyvä jos viikon säilyy. Harvoin on tosin ehtinyt mennä pilalle, juotu aina sitä ennen.

Vierailija
5/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt, mutta kummasti ne varastot tyhjenee sitä mukaa kun ehtii sitä kaupasta kantaa.

Vierailija
6/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta?? Miksi et tilannut saksasta kerralla isoa lastia? Tulee kotiovelle suoraan.

Vierailija
7/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tarkoittaa sitä että alkaa ydinsota niin siitä vaan.

Vierailija
8/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopea ja kultakolikoita olen hommannut. Tupakkia ja viinaa täytyy hamstrata lisää. Lihaa saa metsästä keväällä tai jouskalla ja ansioilla tarvittaessa.

Vierailija
9/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopea ja kultakolikoita olen hommannut. Tupakkia ja viinaa täytyy hamstrata lisää. Lihaa saa metsästä keväällä tai jouskalla ja ansioilla tarvittaessa.

Ihmisissä on paljon lihaa.

Vierailija
10/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisissa varsinkin. Eivätkä ne ole hyviä juoksemaan karkuun.

Vierailija
11/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään hyvää lihakeittoreseptiä?

Vierailija
12/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Pontikkapannu tulille jos tarve vaatii.

Vierailija
13/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään hyvää lihakeittoreseptiä?

No valutat veret pihalle, poistat sisäelimet yms. Syöt vain lihasta. Nivelien ja rustojen lihaa tai jänteitä ei kananta syödä. Eikä aivoja tietenkään. Teet vaan paistia uunissa porkkanoilla, sipuleilla, suolalla ja pippureilla. Keitä lisäksi perunaa, riisiä tms. Ihan samalla lailla se kuutioituna ihminen valmistuu kuin lehmä tai sika. Nisäkkäitä kaikki.

En siis ole kokeillut mutta näin minä tekisin. En koe ihmisen syönnissä miktään ongelmaa ajatustasolla. Kunhan liha on vain terveellisestä kohdasta. Mitään mummoa tuskin kannattaa alkaa syömään. Joku pikkytyttö voisi olla erittäin herkullinen.

Kannattaa suosia kasvissyöjiä. Ainakin mitä eläimiin tulee, niin ne on yleensä parhaimman makuisia.

Vierailija
14/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se on kaltaistesi junttien juttuja

Vierailija
15/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No valutat veret pihalle, poistat sisäelimet yms. Syöt vain lihasta. Nivelien ja rustojen lihaa tai jänteitä ei kananta syödä. Eikä aivoja tietenkään. Teet vaan paistia uunissa porkkanoilla, sipuleilla, suolalla ja pippureilla. Keitä lisäksi perunaa, riisiä tms. Ihan samalla lailla se kuutioituna ihminen valmistuu kuin lehmä tai sika. Nisäkkäitä kaikki.

En siis ole kokeillut mutta näin minä tekisin. En koe ihmisen syönnissä miktään ongelmaa ajatustasolla. Kunhan liha on vain terveellisestä kohdasta. Mitään mummoa tuskin kannattaa alkaa syömään. Joku pikkytyttö voisi olla erittäin herkullinen.

Ilmiannettu. Terveisiä Fobballe senkin pedo.

Vierailija
16/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta olutta, viiniä ja viskiä on kaappi täynnä. Kyllä noilla harmageddonin vastaanottaa.

Vierailija
17/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut tarvetta. Jos sitä ei enää saa kaupasta, sitä voi tehdä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä