Oletko ja hamstrannut olutta ja viinaksia?
Kommentit (17)
On tulossa iso lasti ensiviikolla. Ei lopu hetkeen ja myytäväksikin riittää.
Aika mahdotonta hamstrata. Viina pilaantuu hyvin nopeasti, joten se yleensä juodaankin heti pois.
Kuivahiivaa ja sokeria olen kyllä hamstrannut, että saa tarpeen vaatiessa kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Aika mahdotonta hamstrata. Viina pilaantuu hyvin nopeasti, joten se yleensä juodaankin heti pois.
Kuivahiivaa ja sokeria olen kyllä hamstrannut, että saa tarpeen vaatiessa kiljua.
Just näin, hyvä jos viikon säilyy. Harvoin on tosin ehtinyt mennä pilalle, juotu aina sitä ennen.
Olen yrittänyt, mutta kummasti ne varastot tyhjenee sitä mukaa kun ehtii sitä kaupasta kantaa.
Kaupasta?? Miksi et tilannut saksasta kerralla isoa lastia? Tulee kotiovelle suoraan.
Jos ap tarkoittaa sitä että alkaa ydinsota niin siitä vaan.
Hopea ja kultakolikoita olen hommannut. Tupakkia ja viinaa täytyy hamstrata lisää. Lihaa saa metsästä keväällä tai jouskalla ja ansioilla tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Hopea ja kultakolikoita olen hommannut. Tupakkia ja viinaa täytyy hamstrata lisää. Lihaa saa metsästä keväällä tai jouskalla ja ansioilla tarvittaessa.
Ihmisissä on paljon lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisissa varsinkin. Eivätkä ne ole hyviä juoksemaan karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään hyvää lihakeittoreseptiä?
Pyh. Pontikkapannu tulille jos tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään hyvää lihakeittoreseptiä?
No valutat veret pihalle, poistat sisäelimet yms. Syöt vain lihasta. Nivelien ja rustojen lihaa tai jänteitä ei kananta syödä. Eikä aivoja tietenkään. Teet vaan paistia uunissa porkkanoilla, sipuleilla, suolalla ja pippureilla. Keitä lisäksi perunaa, riisiä tms. Ihan samalla lailla se kuutioituna ihminen valmistuu kuin lehmä tai sika. Nisäkkäitä kaikki.
En siis ole kokeillut mutta näin minä tekisin. En koe ihmisen syönnissä miktään ongelmaa ajatustasolla. Kunhan liha on vain terveellisestä kohdasta. Mitään mummoa tuskin kannattaa alkaa syömään. Joku pikkytyttö voisi olla erittäin herkullinen.
Kannattaa suosia kasvissyöjiä. Ainakin mitä eläimiin tulee, niin ne on yleensä parhaimman makuisia.
En se on kaltaistesi junttien juttuja
Vierailija kirjoitti:
No valutat veret pihalle, poistat sisäelimet yms. Syöt vain lihasta. Nivelien ja rustojen lihaa tai jänteitä ei kananta syödä. Eikä aivoja tietenkään. Teet vaan paistia uunissa porkkanoilla, sipuleilla, suolalla ja pippureilla. Keitä lisäksi perunaa, riisiä tms. Ihan samalla lailla se kuutioituna ihminen valmistuu kuin lehmä tai sika. Nisäkkäitä kaikki.
En siis ole kokeillut mutta näin minä tekisin. En koe ihmisen syönnissä miktään ongelmaa ajatustasolla. Kunhan liha on vain terveellisestä kohdasta. Mitään mummoa tuskin kannattaa alkaa syömään. Joku pikkytyttö voisi olla erittäin herkullinen.
Ilmiannettu. Terveisiä Fobballe senkin pedo.
Laadukasta olutta, viiniä ja viskiä on kaappi täynnä. Kyllä noilla harmageddonin vastaanottaa.
En ole kokenut tarvetta. Jos sitä ei enää saa kaupasta, sitä voi tehdä itse.
En ole, Koska en käytä alkoholia ja en tupakoikaan.. Jos maailman loppu tulisikin , tuskin sitä tajuaa? Kun on kaput!