Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin persut ei päässyt hallitukseen, muut ei halua törkypolitiikkaa

Vierailija
14.10.2022 |

Mites nyt suu pannaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvariblokin suurin puolue eikä päässyt hallitukseen. Voi Ruotsia.

Vierailija
2/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkypolitiikka on todella paljon pahempaa, kun roikkua tilastoissa Euroopan kärjessä ampumiskuolemissa.

Joku roti sentään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota Ruotsin uuden hallituksen ohjelmaa voi ilmeisesti kommentoida, sillä palstan sensuuri iskee väliin.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009134893.html

Vierailija
4/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on törkyä. Siten.

Vierailija
5/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meno jatkuu siis tulevaisuudessakin.

Vierailija
6/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvariblokin suurin puolue eikä päässyt hallitukseen. Voi Ruotsia.

Höpö, höpö. He saivat hallitusohjelmaan mukaan paljon itselleen tärkeitä kohtia. Tuo ministeripaikkojen jako vain tyypillistä ruotsalaista politiikkaa. Ei paikallinen vasemmistopuolueekaan ole koskaan saanut ministereitä demarijohtoisiin hallituksiin.

Vierailija
7/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä juttu 👍

Vierailija
8/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noillahan on nyt ihan älytön valta ja mahdollisuus vaikuttaa hallitukseen. Eikä edes tarvitse uhkailla eroamisella kun on jo valmiiksi oppositiossa vaan hallituksen on pompittava niiden tahdon tahdissa tai tukea ei tule..

Vierailija
9/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsidemokraattien kädenjälki näkyy sentään hallitusohjelmassa: pa ko lais kiintiö 500/v., ei nuorisoalennusta, rikosoikeudellinen vastuu 15v lähtien, vankeinhoitolaitos Afrikkaan,...

Vierailija
10/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa on vähemmistöhallitus, jota Ruotsidemokraatit tukevat.

Käytännössä hallitus pysyy pystyssä tai kaatuu riippuen Ruotsidemokraattien tuesta.

Åkesson hymyili leveästi tullessaan hallituspuolueiden neuvotteluista.

On siis toivoa paremmasta.

Vierailija
11/11 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georgia Melonin puhe – aivan fantastinen pääministeri Italiassa nyt… eikö? Suomennettuna suunnilleen näin:

”Miksi perheet ovat nyt vihollisia? Kaikki mikä määrittelee meidät on nyt on vihollista niille jotka haluavat meidän olevan vain täydellisiä kuluttaja – orjia… siksi he hyökkäävät kansallisen identiteettimme kimppuun, uskonnollisen identiteettimme kimppuun, sukupuolen identiteetin kimppuun, perheen identiteetin kimppuun… en voi enää kuvailla itseni olevan Italialainen, kristitty, nainen, äiti… en… minun pitää olla kansalainen X, sukupuoli X, vanhempi 1, vanhempi 2, minun pitää olla numero… sillä kun olen vain numero minulla ei ole enää identiteettiä eikä juuria… silloin olen täydellinen orja taloudella keinottelijoiden armoilla… täydellinen kuluttaja… siksi me herätämme niin paljon pelkoa… me emme halua olla enää pelkkiä numeroita… me puolustamme arvoamme ihmisinä… jokainen ihminen… koska jokaisella meistä on uniikki geneettinen koodi… Ja pidit tästä tai et se on pyhä… me puolustamme sitä… me puolustamme Jumalaa, maata ja  perhettä… näitä asioita jotka niin paljon inhottavat ihmisiä…me teemme sen puolustaaksemme vapauttamme… koska meistä ei koskaan tule orjia ja yksinkertaisia kuluttajia taloudella keinottelijoiden armoilla… tämä on missiomme…"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä